18.5lt je tank.
Tri su moda, sport, track i race.
Snaga i odaziv na gas su svugdje isti, na track skoro da ne koci masinom i to mi se ne svidja a race nisam ni probao.
Mislim da u race mapi deaktivira ABS i sve ostalo isto kao i na TRACK postavki
Evo šta kaže user manual:
The engine map "TRACK" has been developed to allow the best power management in all conditions and has little engine braking. It is recommended for the use on racetrack and road.
The engine map "SPORT" is more reactive and has a more elevated engine brake. Recommended for road use.
The engine map "RACE" has an even more reduced engine brake in the medium/high range compared to the "TRACK" mapping. Recommended for track use.
Po osjećaju to je to, meni paše Track mode jer ima najmekši odziv na zakretanje ručice gasa i manje kočenja motorom od ROAD moda, što meni osobno više odgovara. RACE mode sam koristio (uglavnom na stazi) ali mi je odziv na gas malo prenervozan što u sporim ćošama zna pomalo unervoziti motocikl, pa mi ni všeč. U RACE mapi koliko znam ABS nije deaktiviran, ali je vjerovatno početna postavka vrlo nisko, ne sjećam se točno. Dobra stvar kod Tuona je što svaku pojedinu postavku, ABS, anti-wheelie, TC možeš zasebno podešavati ili potpuno isključiti neovisno o modu u kojem se nalaziš. Jedino bih želio da se, kao i kod modela 2021., i kočenje motorom može zasebno i neovisno podešavati.
Posebna perverzija je kad se iz ROAD moda displaya prebaciš u RACE mode. Brutala.
@ODST, jedino bolje od jednog V2 su dva V2 u simbiJozi!