pogledao, alles gutA da se osiguraš od mogućnosti Covida19 si pogledaj osigurače za početak
Hoću. Sutra po danu pa javim. Urice su idalje zaglavljene na 85 kmh i 4500 rpm, akumulator ima napona, kratkospojio sam ga i iskra je bila fina, nema šanse da ne bi kontakt davao, Motor kada orkenem ključ ne daje ništa, kao d auopće nema akumulatora.Ako nemaš, posudi multimetar i izmjeri napon akumulatora prije paljenja,prilikom paljenja koliko pada i koliko puni kad motor radi. 12.2V bi trebao biti minimum u mirovanju. Kada pališ, ne smije pasti ispod 9v...dok motor radi je normalno 12,8-14.2-3....kreneš od njega. Osigurače mislim da si rekao da su svi okej. Pogledaj još releje da nije koji zalijepio ili otišao. To je neki početak. Ali sad, možemo se igrati pogađanja tri dana. Ako više ne pali,a vrti dobro,pogledaj iskru na svjecicama. To je što možeš sam s osnovnim alatom. I naravno sve spojeve struje provjeri da ti se negdje žica nije otkačila ili pukla..javi kad otkriješ uzrok.
i najumrliji akumulator će ti bacat iskru... provjeri ga s multićem... pogle jel ti se špula zakeljila/spržila...Hoću. Sutra po danu pa javim. Urice su idalje zaglavljene na 85 kmh i 4500 rpm, akumulator ima napona, kratkospojio sam ga i iskra je bila fina, nema šanse da ne bi kontakt davao, Motor kada orkenem ključ ne daje ništa, kao d auopće nema akumulatora.
@nicsoew Uglavnom taj glavni osigurač na tvom motoru bi trebao biti po nekom mojem saznanju zajedno/unutar kako već startnog releja. I simptomi tvog neposrednog kvara bi odgovarali dijagnozi pregorjelog glavnog osigurača.Meni se tako u autu raspao ležaj u alternatoru, pa prespojio stator i rotor u alternatoru i daje kratki spoj. Izgorio glavni osigurač. Ne oni mali u kutijici. Auto mrtvo, ni kapi struje, a akumulator ispravan.
najjednostavnija stvar za eliminirat, a moze svakojaku paletu problema prouzrocit a i prokazat...A je ga nadrobiste s tim akumulatorom 🤣
najjednostavnija stvar za eliminirat, a moze svakojaku paletu problema prouzrocit a i prokazat...