Dobre prilike u oglasima

Tomos, a ni vespa nije nista bolja, su nesto najgore na dva kotaca, to se vozilo jer nije bilo bolje, a kasnije se vozilo jer se nije imalo za bolje...bilo koji talijanski skuter je bolji u svakom pogledu...ja imam escorta rs turbo iz 88e i bubu iz 70e...i bilo koji noviji auto je bolji u svakom pogledu, udobnost, sigurnost, pouzdanost i sve...a druga stvar je nasa nekakva "ljubav" ludost ili sta vec za tim vozilima
 
Jedina prednost Vespe je kul faktor i ništa više.

Precijenjena kašeta bez kočnica koja vrijedi točno onoliko kolika im je bila cijena prije deset godina, od 300 do 700 eura i to je to. O problemima s ruzinom da ne pričamo. Sad to nije ništa drugo nego elitizam.

Sad ni po čemu poseban PX košta 3000+ €. Dati taj iznos za PXa je isto kao i platiti hamburger 1000 kn. I dalje je hamburger, ma koliko god dobar bio.

Nema niti jednog faktora osim tog izgleda zbog kojeg bi je netko odabrao prije bilo kojeg skutera, pogotovo po ovim suludim cijenama.

Promjenio sam ih 7-8, ovo mi je zadnja, samo stoji u garaži jer ne služi ničemu osim odlasku na kavu tu i tamo.


50366470778_8b195e0e25_b.jpg
Uh ova ti je bomba.

E vidiš, ja moju drndam po cjeli dan, 365 dana u godini, a S10 mi skuplja prašinu, jer ja veliki motor ne vozim po gradu da me vide, nego za svoj gušt na magistralu ili putovanja. Nažalost putovanja su zadnjih godina samo u mislima.
Zbog podnice Vespi nema ravna skutera. Ja sam na mojoj znao voziti po 3 vreče cimenta, vreće patata(krompira), 5-6 saketa (vrećica) spenze i što ja znam ne.
 
  • Like
Reactions: triumf
Vespa nema prtljaznog prostora, osim pretinca zasranog dvotaktolom.

Kad je kiša, ako je prava vespa (s dobošima), kočnicu gledaš sa strahopoštovanjem.

Ako je prava Vespa, nema anslaser, pa ti sjebe japanke dok kurblaš. Ako si pravi muškarac, ti i žena se teškom mukom vozite zajedno na njoj.

Inače su mi jako simpa (imao sam ih desetak), ovo je zadnja bila:
U mene je ova sad ona zadnja PX200E iz 1999 sa mješalicom, diskom i anaserom, pa više nemam tih problema ko sa onim starima.
Inaće sve si to točno reko i još kad ti sklizne noga i kurbla se vrati u cjevanicu. Japanke nemogu nosit, jer mi fali pola noge.:rolleyes:
I da još jedna prednost Vespe. Kad crkne anaser još uvijek imaš kurblu ili pali na guranje, a kod večih skutera, plači majci i zovi UBER.😂
 
  • Like
Reactions: triumf
U mene je ova sad ona zadnja PX200E iz 1999 sa mješalicom, diskom i anaserom, pa više nemam tih problema ko sa onim starima.
Inaće sve si to točno reko i još kad ti sklizne noga i kurbla se vrati u cjevanicu. Japanke nemogu nosit, jer mi fali pola noge.:rolleyes:
I da još jedna prednost Vespe. Kad crkne anaser još uvijek imaš kurblu ili pali na guranje, a kod večih skutera, plači majci i zovi UBER.😂
Sklizne noga pa u cjevanicu?? Pa Vespica je mala beba za to. Kad jednom probaš Hondu sa dekompresorom pa se vrati kurbla o_O Ova krasna supersportica ima i godina, ajmo naoko --- cca 55 godina. A da je precjenjena, je. A da još služi (PX200E - 1984) je i to
o_Oo_O
 
Kad crkne anaser još uvijek imaš kurblu ili pali na guranje, a kod večih skutera, plači majci i zovi UBER.😂
Konstantacija stoji, ali isto je i s većim motorima novije proizvodnje(i basically 97% motora od 600 kuba pa preko u zadnjih 40 godina), osim enduraca i tih gluposti za ljubitelje radione, a opet u drugu ruku je mješanje krušaka i jabuka...
No opet, razumijem te i potpuno odobravam razmišljanje jer bi i ja pljunuo 10 soma ojra za grbavca '86 sa 5 soma kilometara u mint stanju... a za 5 mogu imat K5 s kratkim gasom i grmit na susretu..
 
U mene je ova sad ona zadnja PX200E iz 1999 sa mješalicom, diskom i anaserom, pa više nemam tih problema ko sa onim starima.
Inaće sve si to točno reko i još kad ti sklizne noga i kurbla se vrati u cjevanicu. Japanke nemogu nosit, jer mi fali pola noge.:rolleyes:
I da još jedna prednost Vespe. Kad crkne anaser još uvijek imaš kurblu ili pali na guranje, a kod večih skutera, plači majci i zovi UBER.😂

Uz ovu imam i ET2 70 kubika i ta je radna drlja, obavlja sve poslove mada sam najsigurniji i najdraže mi je voziti Triumpha iako grije po gradu.

Jeftina je, brza, okretna, lijepo izgleda i praktična. I i dalje ima metalni kostur. PX mi je jednostavno relikt jednog vremena koji je naglo preko noći prešao u elitizam.

52042513476_f705b45a86_b.jpg
 
Fora je s Tomosima... prespor si da si opasan sam za sebe (osim ak si teški debos), a sve kaj se dogodi moreš s 3 stvari popravit.. usadni za svjećicu s ravnim šarafcigerom, ključ 13, ključ 10... i boli te kiki... svi ovi kaj koštaju i zbilja vrijede više od soma ojra su za ekipu koja želi doma mini muzej... ja doma imam 4-ku, 1976, original cijela, osim šarafa na auspuhu, klipa, karika i ležajeva, i malo je habana glava, s njom je sve počelo... al ne bi dao više od 500 eura za nju da me jebeš... al isto tak, ni prodo ju za sedmeroznamenkasti iznos... eventualno funti...
 
  • Like
Reactions: cadjo and SpoRRi
koliko sam tomosa imao da sam jednoga sacuvao i uskladistio ga sad bi imao 10 tisuca kuna a u ono vrijeme uopce ne razmisljas o tome. ali da se nadvezem na ctx apn-a par stranica prije...kocnice od apn-a na ctx-u nece funkcionirat nikako a i mislim da se mora stel nekako pojacat. imao ga je prijatelj davnih dana i nakon tjedan na sa ctx masinom na 6-ici isla je u obliku slova s
 
koliko sam tomosa imao da sam jednoga sacuvao i uskladistio ga sad bi imao 10 tisuca kuna a u ono vrijeme uopce ne razmisljas o tome

Kad se sjetim da je ekipa na Lisini fićeke ubijala dok se ne raspadnu, a sad ih u oglasima nema ispod 5k €... 😄