infinity
Well-known member
Ja odavno trazim ford granadu 2.8i v6
Ovi koji je imaju,prodaju je po cijeni novog golfa.
Ovi koji je imaju,prodaju je po cijeni novog golfa.
Pođi na gornji Kono do braće Martinovića i pogledaj njihovu kolekciju Fiata. Ima i taj 850.Privlace me te stare olupine.. Fiat 850 Sport Coupe.... uh samo ne znam kako bi usao u njega i izasao... ima najseksi guzu ikad
Uh ova ti je bomba.Jedina prednost Vespe je kul faktor i ništa više.
Precijenjena kašeta bez kočnica koja vrijedi točno onoliko kolika im je bila cijena prije deset godina, od 300 do 700 eura i to je to. O problemima s ruzinom da ne pričamo. Sad to nije ništa drugo nego elitizam.
Sad ni po čemu poseban PX košta 3000+ €. Dati taj iznos za PXa je isto kao i platiti hamburger 1000 kn. I dalje je hamburger, ma koliko god dobar bio.
Nema niti jednog faktora osim tog izgleda zbog kojeg bi je netko odabrao prije bilo kojeg skutera, pogotovo po ovim suludim cijenama.
Promjenio sam ih 7-8, ovo mi je zadnja, samo stoji u garaži jer ne služi ničemu osim odlasku na kavu tu i tamo.
U mene je ova sad ona zadnja PX200E iz 1999 sa mješalicom, diskom i anaserom, pa više nemam tih problema ko sa onim starima.Vespa nema prtljaznog prostora, osim pretinca zasranog dvotaktolom.
Kad je kiša, ako je prava vespa (s dobošima), kočnicu gledaš sa strahopoštovanjem.
Ako je prava Vespa, nema anslaser, pa ti sjebe japanke dok kurblaš. Ako si pravi muškarac, ti i žena se teškom mukom vozite zajedno na njoj.
Inače su mi jako simpa (imao sam ih desetak), ovo je zadnja bila:
Sklizne noga pa u cjevanicu?? Pa Vespica je mala beba za to. Kad jednom probaš Hondu sa dekompresorom pa se vrati kurbla Ova krasna supersportica ima i godina, ajmo naoko --- cca 55 godina. A da je precjenjena, je. A da još služi (PX200E - 1984) je i toU mene je ova sad ona zadnja PX200E iz 1999 sa mješalicom, diskom i anaserom, pa više nemam tih problema ko sa onim starima.
Inaće sve si to točno reko i još kad ti sklizne noga i kurbla se vrati u cjevanicu. Japanke nemogu nosit, jer mi fali pola noge.
I da još jedna prednost Vespe. Kad crkne anaser još uvijek imaš kurblu ili pali na guranje, a kod večih skutera, plači majci i zovi UBER.😂
Konstantacija stoji, ali isto je i s većim motorima novije proizvodnje(i basically 97% motora od 600 kuba pa preko u zadnjih 40 godina), osim enduraca i tih gluposti za ljubitelje radione, a opet u drugu ruku je mješanje krušaka i jabuka...Kad crkne anaser još uvijek imaš kurblu ili pali na guranje, a kod večih skutera, plači majci i zovi UBER.😂
U mene je ova sad ona zadnja PX200E iz 1999 sa mješalicom, diskom i anaserom, pa više nemam tih problema ko sa onim starima.
Inaće sve si to točno reko i još kad ti sklizne noga i kurbla se vrati u cjevanicu. Japanke nemogu nosit, jer mi fali pola noge.
I da još jedna prednost Vespe. Kad crkne anaser još uvijek imaš kurblu ili pali na guranje, a kod večih skutera, plači majci i zovi UBER.😂
koliko sam tomosa imao da sam jednoga sacuvao i uskladistio ga sad bi imao 10 tisuca kuna a u ono vrijeme uopce ne razmisljas o tome
Kad se sjetim da je ekipa na Lisini fićeke ubijala dok se ne raspadnu, a sad ih u oglasima nema ispod 5k €... 😄