Majstor za cvaje

Ima papire, zadnji put reg u 2000. odjavljen
On je vlasnik u papirima? To pitam da ti ne bi papiri služili za ukras.
Ovo je iz vlastitog iskustva, još imam prometnu od Aprilia Tuareg Rally 125, Kupio sam motor u Brinju, ima kupoprodajni ugovor (ovjeren), nije platio porez na promet motornih vozila, dogovorim da plate porez, dobiju pečat na ugovor i pošalju mi ga poštom. Ode on na poreznu, ovi mu obračunaju koliko mora platiti da dobije pečat (porez plus kamate), ovaj se prepadne cifre i ne plati, pošalje mi prometnu i ugovor na kojem nema pečat da je plaćen porez. Nađem vlasnika iz papira (Varaždin), ovaj neće ni da čuje da bi radio novi ugovor direkno sa mnom.
Tako da prometnu imam samo za ukras, a motor sam prodao bez papira.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Aronbaron
Koliko znam nikasiliranje rade Talijani (Gilardoni) i Česi, za Slovence ne znam da rade.
Nikasil je bolji po pitanju odvođenja topline, ali je lošiji po pitanju havarije, onda opet treba na nikasiliranje, što uopće nije jeftino. Kod pikse ako dođe do oštečenja, razbuši se cilindar i ide klip specijale.
Ako ikada budeš u potrebi piksirati cilindar, preporuka za Crnobrnju u Beogradu (Voždovac).

Niti jedno "piksairanje" cilindra kod cvaje ne pogodi kanale i njihovu usmjerenost100%, što je manja kubikaža, to se više osjeti. Nikasil zakon ako se može, još ne vidjeh niti jednog cvaju sa piksiranim cilindrom da je bolji od originala (ako je prenesen original "tajming" kanala). O "turpijanju" kanala ne bih, to je voda duboka..
Po meni, ako ostaje doma duže vrijeme - nikasil; ako je prelazna faza, može i piksa ;)
 
Niti jedno "piksairanje" cilindra kod cvaje ne pogodi kanale i njihovu usmjerenost100%, što je manja kubikaža, to se više osjeti. Nikasil zakon ako se može, još ne vidjeh niti jednog cvaju sa piksiranim cilindrom da je bolji od originala (ako je prenesen original "tajming" kanala). O "turpijanju" kanala ne bih, to je voda duboka..
Po meni, ako ostaje doma duže vrijeme - nikasil; ako je prelazna faza, može i piksa ;)
Nama u RH nikasiliranje cilindra nije baš dostupno, a ako se šalje van, nije baš jeftino. U ovom slučaju se radi o rotax 123 mašini, tako da bi se tu bez problema napravilo piksiranje cilindra, problem bi nastao da se piksira cilindar i onda ugradi klip koji ima karike za nikasil (tvrde karike), tada bi se trošio cilindar a ne karike. Klipovi su isti kao na rotax 127, koji tvornički ima piksu u cilindru (ne znam da li piksa od rotax 127 paše u rotax 123, da bi se ona ubacila).
Slažem se da je najbolje onako kako je tvornica napravila, u ovom slučaju bi to bio cilindar sa nikasilom.
 
Pa nije baš ni piksiranje jeftino, ako se odradi kod dobrog majstora. Nagledah se stvarno sfušanih piksi, kod cvaje svaka deseta milimetra ima jako važnu ulogu, kao i sami kut kanala, a neki su bili fulani i u milimetrima...
Ovo si u pravu za karike, piksa se treba raditi od centrifugalno lijevanog "grafitnog" gusa, a njega ove kromirane karike za nikasil brzo pojedu.
No na kraju naši "majstori" na kraju nikad ne koriste njega (čast izuzecima) osim ako stvarno to ne napomeneš
Na nažalost, kod nas piksiranje se rijetko odradi po PS-u, tako da na kraju ispadne ona stara "škrtac dva puta plaća"
Rotax 123 i 127 imaju različit "tajming" kanala, nisu komaktibilni
 
  • Like
Reactions: enduro and roberto
On je vlasnik u papirima? To pitam da ti ne bi papiri služili za ukras.
Ovo je iz vlastitog iskustva, još imam prometnu od Aprilia Tuareg Rally 125, Kupio sam motor u Brinju, ima kupoprodajni ugovor (ovjeren), nije platio porez na promet motornih vozila, dogovorim da plate porez, dobiju pečat na ugovor i pošalju mi ga poštom. Ode on na poreznu, ovi mu obračunaju koliko mora platiti da dobije pečat (porez plus kamate), ovaj se prepadne cifre i ne plati, pošalje mi prometnu i ugovor na kojem nema pečat da je plaćen porez. Nađem vlasnika iz papira (Varaždin), ovaj neće ni da čuje da bi radio novi ugovor direkno sa mnom.
Tako da prometnu imam samo za ukras, a motor sam prodao bez papira.
Nije ali je rekao da ce on to otic rjesit tako da me ne brine. Evo bio sam danas pogledat motor, nije u top stanju al to se znalo, cilindar u dobrom stanju stavicu slike kasnije, mašina je izvađena tako da je sva u djelovima ali bar sam mogao vidjet onda getribu koja isto izgleda u ok stanju. Pokazao mi je ovu radilicu sta bi trebalo reparirat. Plastike su ok izbljedjele jesu al nisu napuknute kolko sam vidio. sic isto pari ok malo izgubia boju ali ne loš sve u svemu. Nije mi se dalo sjedat na motor jer je bio mokar i prljav sic ali vilice su bile ok nisu zapinjale. Nema akomulator tako da ga nisam proba palit. Ima cijeli brzinomjer, fale žmigavci ali s tim da su veličine šake i mislio sam ih mijenjat. auspuh pari ok trebace ga malo ostrugat ima malo povrsinke hrde tu i tamo ali misli da cim ga malo rastavim i operem da ce izgledat bolje.
 
Kažeš mašina je izvađena i sva u djelovima, a a posli pišeš da ga nisi pokuša upalit jer je akumulator izvađen.
Je li mi nešto promaklo?🤔
 
Kažeš mašina je izvađena i sva u djelovima, a a posli pišeš da ga nisi pokuša upalit jer je akumulator izvađen.
Je li mi nešto promaklo?🤔
Hahaha ma ne nego sam iskreno samo bubeta sve sta sam se moga sjetit sta sam htio provjerit
 
1704230268571.png

1704230288569.png

1704230309922.png


1704230367786.png


1704230384201.png

1704230401731.png

1704230416506.png


1704230430674.png
 
teško da ce upalit bez akumulatora... eventualno u drugu i da te neko pogura :ROFLMAO:
 
  • Like
Reactions: Aronbaron
Ima tu posla, vjerojatno puno više nego što misliš. Ovo bi moralo biti veoma jeftino, u ovom stanju je za glomazni otpad.
Mjenjač te ne treba brinuti, nikada nisu imali problema sa njim. Obavezno na vodenoj pumpi promijeni semeringe.
Na slici se ne vidi dobro da li je cilindar u dobrom stanju, na glavi se vidi da je mašina bila u havariji (da su metalni dijelovi završili iznad klipa i udarali između čela klipa i glave).
Nisi poslikao ništa od paljenja, u kakvom stanju je magnet, kakvi su navoji na osovini radilice gdje dolazi magnet, ako dobro vidim bobina je crvene boje, to nije originalna bobina ( originalna je plave boje), ova je vjerojatno od KTM-a koji je isto imao Sem Amal paljenje.
Ne volim kada drugi raskopa mašinu, obično onda fale dijelovi. :)
 
Last edited:
Ima tu posla, vjerojatno puno više nego što misliš. Ovo bi moralo biti veoma jeftino, u ovom stanju je za glomazni otpad.
Mjenjač te ne treba brinuti, nikada nisu imali problema sa njim. Obavezno na vodenoj pumpi promijeni semeringe.
Na slici se ne vidi dobro da li je cilindar u dobrom stanju, na glavi se vidi da je mašina bila u havariji (da su metalni dijelovi završili iznad klipa i udarali između čela klipa i glave).
Nisi poslikao ništa od paljenja, u kakvom stanju je magnet, kakvi su navoji na osovini radilice gdje dolazi magnet, ako dobro vidim bobina je crvene boje, to nije originalna bobina ( originalna je plave boje), ova je vjerojatno od KTM-a koji je isto imao Sem Amal paljenje.
Ne volim kada drugi raskopa mašinu, obično onda fale dijelovi. :)
Da pa mislim iskreno nisam ocekivao da ce mašina bit izvađena i cijela u djelovima. Ima hrđe po rami i ovim ostalim glupostima. Mislim ja si umisljam kako cu ja to sve lako rjesit al neznam iskreno. Mislio jesam kao to rjesit sve za jeftino a sad neznam kad sam vidio je se to isplati. Sviđa mi se sta bi ka odma treba naucit sta treba napravit al neznam je ovo preveliki korak za prvi motor(koji necu moc vozit jer neam polozno ;) )
 

Attachments

  • image_2024-01-03_211407892.png
    image_2024-01-03_211407892.png
    1.9 MB · Views: 0
Bjez od toga... od kud opce pocet slagat to 😕
 
Ja zongshena prodao za 100e i to kompenzacija gradevinski radovi samo da ga voda odnese a palio je i vozio mogao si do Zg snjim i nazad:mrgreen:
 
  • Like
Reactions: enduro
Da je to jednostavno za složit, vec bi ga vlasnik složio, ovo možeš uzet jedino ako ti ga besplatno da pa da se igraš sa time
 
  • Like
Reactions: Aronbaron
A ni onda ... da je bar nesto kako treba pa da se slozi masina, al tu nis nije kako treba... reka bi moj frend baza je losa...
 
  • Like
Reactions: alpine