Majstor za cvaje

Aronbaron

Member
Gledam kupit Pegaso 125 ali posto bi trebala generalka raspitujem se o majstorima u okolici ZG koje bi moga nazvat i cut sta misle/ostavit motor njima. Hvala
 
Gledam kupit Pegaso 125 ali posto bi trebala generalka raspitujem se o majstorima u okolici ZG koje bi moga nazvat i cut sta misle/ostavit motor njima. Hvala
Vjerojatno je sa Rotax 123 mašinom. Ako ga kupiš, mogao bih ti pomoći da ga urediš. Kao neispravan ne vrijedi puno, dijelove mašine ćeš još i naći kupiti, ali ako fali neka plastika, to je teže naći.
Kod mašine nema krpanja, idu novi ležajevi, semerinzi, brtve, itd....
Daj link od oglasa da vidim u kakvom je stanju.
Nekada sam se bavio tim aprilijama, slagao mašine, imao sam ih preko 10 komada. Na Rotax 123 treba pogledati stanje magneta (Sem Amal), zna se raspasti. Original cilindar je sa nikasilom, kada se ošteti nikasil cilindar se piksira i onda unutra idu klipovi od Rotax 127.
Ako je to ona iz Križevaca za 500 eura, to je rotax 123, vjerojatno iz 1991-ve.
Itd....
 
Last edited:
A...a da kupiš ispravnog, sjedneš i voziš !
Ovo mu nije loša ideja, ovog neispravnog kupi za cca 400 eura, zatim reparira cijelu mašinu, tako da je sve novo. Dolazi blizu cifre kao da je kupio neki koji je ispravan, ali ima nove dijelove koji bi trebali trajati dugo.
Tako sam ja puno puta napravio. :)
 
  • Like
Reactions: diesel power
Vjerojatno je sa Rotax 123 mašinom. Ako ga kupiš, mogao bih ti pomoći da ga urediš. Kao neispravan ne vrijedi puno, dijelove mašine ćeš još i naći kupiti, ali ako fali neka plastika, to je teže naći.
Kod mašine nema krpanja, idu novi ležajevi, semerinzi, brtve, itd....
Daj link od oglasa da vidim u kakvom je stanju.
Nekada sam se bavio tim aprilijama, slagao mašine, imao sam ih preko 10 komada. Na Rotax 123 treba pogledati stanje magneta (Sem Amal), zna se raspasti. Original cilindar je sa nikasilom, kada se ošteti nikasil cilindar se piksira i onda unutra idu klipovi od Rotax 127.
Ako je to ona iz Križevaca za 500 eura, to je rotax 123, vjerojatno iz 1991-ve.
Itd....
Ma da to je ta, zanimala me jer sam prije trazio Mxice kojih nije bilo puno a bile su dosta skupe za bezveze stajne. Pa sam mislio ovu mašinu popravit i probat malo modificirat u smjeru Supermota al to bi ugl bile samo platike i to. Naša sam jednog gospodina na njuskalu sta ima masu djelova pa mi se svidjela ideja slaganja.
 
Ovo je naveo prodavač, sad neznam u kakvom je stanju ostatak motora "Klip i karike te klipnjaca ima lufta. Drugim rijecima radilicu dati piksirati sa novom klipnjacom i c3 lezajevima,te semeringima,dihtungi,sklopiti i vozi. Cca 300e."
 
  • Like
Reactions: enduro
Ma da to je ta, zanimala me jer sam prije trazio Mxice kojih nije bilo puno a bile su dosta skupe za bezveze stajne. Pa sam mislio ovu mašinu popravit i probat malo modificirat u smjeru Supermota al to bi ugl bile samo platike i to. Naša sam jednog gospodina na njuskalu sta ima masu djelova pa mi se svidjela ideja slaganja.
Davor Kosec iz Ludbrega ima masu dijelova za njih.
Kada odeš pogledati motor, provjeri da li baca iskru na svjećici, mašinu lako složiš. Kod Jakopeca u Samoboru daš radilicu na reparaturu i centriranje, kupiš Koyo ležajeve i Corteco semeringe.
Kada budeš u fazi popravka mašine javi se.
 
  • Like
Reactions: Aronbaron and Kawah
Davor Kosec iz Ludbrega ima masu dijelova za njih.
Kada odeš pogledati motor, provjeri da li baca iskru na svjećici, mašinu lako složiš. Kod Jakopeca u Samoboru daš radilicu na reparaturu i centriranje, kupiš Koyo ležajeve i Corteco semeringe.
Kada budeš u fazi popravka mašine javi se.
Moze hvala ti. To provjeravam tako da ga kurblam? ili nekako drugacije.
 
Davor Kosec iz Ludbrega ima masu dijelova za njih.
Kada odeš pogledati motor, provjeri da li baca iskru na svjećici, mašinu lako složiš. Kod Jakopeca u Samoboru daš radilicu na reparaturu i centriranje, kupiš Koyo ležajeve i Corteco semeringe.
Kada budeš u fazi popravka mašine javi se.
Je to to
https://www.ebay.co.uk/itm/293146680019,
https://www.ebay.com/itm/3535436896...=2047675&ssuid=&widget_ver=artemis&media=COPY,
https://www.ebay.com/itm/3543835041...=2047675&ssuid=&widget_ver=artemis&media=COPY.
Javio sam se Jakopecu i rekli su da je centriranje 30e al nisu spominjali repariranje pa sam malo zbunjen. Piksiranje bi bilo 130e kod nekog drugog majstora. Je pametnije onda uzet samo drugi cilindar? Naso sam ovaj jedan u engleskoj za 75e i kaze da je bio na reparaciji
("Oem aprilia rs rotax 123 gilardoni standard bore size has been sent to pjme and has been repolished so bore is good") https://www.ebay.com/itm/3862621895...=2047675&ssuid=&widget_ver=artemis&media=COPY.
 
Moze hvala ti. To provjeravam tako da ga kurblam? ili nekako drugacije.
Startaš ga sa svjećicom vani i vidiš da li baca iskru na svjećici. (taj model nema kurblu, samo elektro starter, kurblu imaju Tuareg Rally i RX).
Još bolje je ako ga može upaliti, onda sigurno sve radi.
 
Last edited:
Je to to
https://www.ebay.co.uk/itm/293146680019,
https://www.ebay.com/itm/3535436896...=2047675&ssuid=&widget_ver=artemis&media=COPY,
https://www.ebay.com/itm/3543835041...=2047675&ssuid=&widget_ver=artemis&media=COPY.
Javio sam se Jakopecu i rekli su da je centriranje 30e al nisu spominjali repariranje pa sam malo zbunjen. Piksiranje bi bilo 130e kod nekog drugog majstora. Je pametnije onda uzet samo drugi cilindar? Naso sam ovaj jedan u engleskoj za 75e i kaze da je bio na reparaciji
("Oem aprilia rs rotax 123 gilardoni standard bore size has been sent to pjme and has been repolished so bore is good") https://www.ebay.com/itm/3862621895...=2047675&ssuid=&widget_ver=artemis&media=COPY.
Vjerojatno Jakopeca nisi ni pitao za repariranje radilice, to bi bilo cijena seta za reparaturu radilice plus 30 eura za prešanje i centriranje.
Set za reparaturu se sastoji od klipnjače. bolcna i igličastog ležaja. Samo polutke radilice ostaju stare, sve drugo je novo.
Nisam shvatio, šta bi ti piksirao? Cilindar? Možda je cilindar dobar, to ćeš saznati tek kada otvoriš mašinu i vidiš stanje dijelova.
 
Set brtvi za komplet mašinu su u Motormania.hr 27,24 eura (Velika Gorica).
Ležajeve i semeringe kupiš u Lagercommerce, ili Lageros, puno su jeftiniji od ovih sa interneta. :)
 
  • Like
Reactions: Aronbaron
Set brtvi za komplet mašinu su u Motormania.hr 27,24 eura (Velika Gorica).
Ležajeve i semeringe kupiš u Lagercommerce, ili Lageros, puno su jeftiniji od ovih sa interneta. :)
Ok kuzim kuzim, skuzio sam i ja da nema kurblu kasnije, ma pito ga jesam za reparaturu al mi je reka samo za centriranje pa cu ga danas upitat.
 
Ok kuzim kuzim, skuzio sam i ja da nema kurblu kasnije, ma pito ga jesam za reparaturu al mi je reka samo za centriranje pa cu ga danas upitat.
Prvo pitaj prodavatelja motora da li motor ima papire, i da li glase na njegovo ime. Ako motor nema papire, ne kupuj ga.
Jakopec prodaje Proxx setove za reparaturu, to je vrh.
 
Nekada sam se bavio tim aprilijama, slagao mašine, imao sam ih preko 10 komada. Original cilindar je sa nikasilom, kada se ošteti nikasil cilindar se piksira i onda unutra idu klipovi od Rotax 127.
Nije li bolje poslati cilindar u SLO ili ITA na nikasiliranje ... ?!?

Pitam za prijatelja .. :D
 
Nije li bolje poslati cilindar u SLO ili ITA na nikasiliranje ... ?!?

Pitam za prijatelja .. :D
Koliko znam nikasiliranje rade Talijani (Gilardoni) i Česi, za Slovence ne znam da rade.
Nikasil je bolji po pitanju odvođenja topline, ali je lošiji po pitanju havarije, onda opet treba na nikasiliranje, što uopće nije jeftino. Kod pikse ako dođe do oštečenja, razbuši se cilindar i ide klip specijale.
Ako ikada budeš u potrebi piksirati cilindar, preporuka za Crnobrnju u Beogradu (Voždovac).
 
Last edited:
  • Like
Reactions: strasilo