Vjerojatno je sa Rotax 123 mašinom. Ako ga kupiš, mogao bih ti pomoći da ga urediš. Kao neispravan ne vrijedi puno, dijelove mašine ćeš još i naći kupiti, ali ako fali neka plastika, to je teže naći.Gledam kupit Pegaso 125 ali posto bi trebala generalka raspitujem se o majstorima u okolici ZG koje bi moga nazvat i cut sta misle/ostavit motor njima. Hvala
Ovo mu nije loša ideja, ovog neispravnog kupi za cca 400 eura, zatim reparira cijelu mašinu, tako da je sve novo. Dolazi blizu cifre kao da je kupio neki koji je ispravan, ali ima nove dijelove koji bi trebali trajati dugo.A...a da kupiš ispravnog, sjedneš i voziš !
Ma da to je ta, zanimala me jer sam prije trazio Mxice kojih nije bilo puno a bile su dosta skupe za bezveze stajne. Pa sam mislio ovu mašinu popravit i probat malo modificirat u smjeru Supermota al to bi ugl bile samo platike i to. Naša sam jednog gospodina na njuskalu sta ima masu djelova pa mi se svidjela ideja slaganja.Vjerojatno je sa Rotax 123 mašinom. Ako ga kupiš, mogao bih ti pomoći da ga urediš. Kao neispravan ne vrijedi puno, dijelove mašine ćeš još i naći kupiti, ali ako fali neka plastika, to je teže naći.
Kod mašine nema krpanja, idu novi ležajevi, semerinzi, brtve, itd....
Daj link od oglasa da vidim u kakvom je stanju.
Nekada sam se bavio tim aprilijama, slagao mašine, imao sam ih preko 10 komada. Na Rotax 123 treba pogledati stanje magneta (Sem Amal), zna se raspasti. Original cilindar je sa nikasilom, kada se ošteti nikasil cilindar se piksira i onda unutra idu klipovi od Rotax 127.
Ako je to ona iz Križevaca za 500 eura, to je rotax 123, vjerojatno iz 1991-ve.
Itd....
Pa nema ali vise od MX sigurno, na oglasu je bilo tri MX msn da su se dvi prodale tako da neznam, ima masu ovih Pegaso rastavljenih.Ko da ima tih Pegasa svuda ?!
Nema ih puno u ponudi, prednost je ta što je agregat Rotax 123 ugrađivan u puno aprilia 125 ccm (AF1, RS, Tuareg Wind, Tuareg Rally, Pegaso).Ko da ima tih Pegasa svuda ?!
Davor Kosec iz Ludbrega ima masu dijelova za njih.Ma da to je ta, zanimala me jer sam prije trazio Mxice kojih nije bilo puno a bile su dosta skupe za bezveze stajne. Pa sam mislio ovu mašinu popravit i probat malo modificirat u smjeru Supermota al to bi ugl bile samo platike i to. Naša sam jednog gospodina na njuskalu sta ima masu djelova pa mi se svidjela ideja slaganja.
Moze hvala ti. To provjeravam tako da ga kurblam? ili nekako drugacije.Davor Kosec iz Ludbrega ima masu dijelova za njih.
Kada odeš pogledati motor, provjeri da li baca iskru na svjećici, mašinu lako složiš. Kod Jakopeca u Samoboru daš radilicu na reparaturu i centriranje, kupiš Koyo ležajeve i Corteco semeringe.
Kada budeš u fazi popravka mašine javi se.
Je to toDavor Kosec iz Ludbrega ima masu dijelova za njih.
Kada odeš pogledati motor, provjeri da li baca iskru na svjećici, mašinu lako složiš. Kod Jakopeca u Samoboru daš radilicu na reparaturu i centriranje, kupiš Koyo ležajeve i Corteco semeringe.
Kada budeš u fazi popravka mašine javi se.
Startaš ga sa svjećicom vani i vidiš da li baca iskru na svjećici. (taj model nema kurblu, samo elektro starter, kurblu imaju Tuareg Rally i RX).Moze hvala ti. To provjeravam tako da ga kurblam? ili nekako drugacije.
Vjerojatno Jakopeca nisi ni pitao za repariranje radilice, to bi bilo cijena seta za reparaturu radilice plus 30 eura za prešanje i centriranje.Je to to
https://www.ebay.co.uk/itm/293146680019,
https://www.ebay.com/itm/3535436896...=2047675&ssuid=&widget_ver=artemis&media=COPY,
https://www.ebay.com/itm/3543835041...=2047675&ssuid=&widget_ver=artemis&media=COPY.
Javio sam se Jakopecu i rekli su da je centriranje 30e al nisu spominjali repariranje pa sam malo zbunjen. Piksiranje bi bilo 130e kod nekog drugog majstora. Je pametnije onda uzet samo drugi cilindar? Naso sam ovaj jedan u engleskoj za 75e i kaze da je bio na reparaciji
("Oem aprilia rs rotax 123 gilardoni standard bore size has been sent to pjme and has been repolished so bore is good") https://www.ebay.com/itm/3862621895...=2047675&ssuid=&widget_ver=artemis&media=COPY.
Ok kuzim kuzim, skuzio sam i ja da nema kurblu kasnije, ma pito ga jesam za reparaturu al mi je reka samo za centriranje pa cu ga danas upitat.Set brtvi za komplet mašinu su u Motormania.hr 27,24 eura (Velika Gorica).
Ležajeve i semeringe kupiš u Lagercommerce, ili Lageros, puno su jeftiniji od ovih sa interneta.
Prvo pitaj prodavatelja motora da li motor ima papire, i da li glase na njegovo ime. Ako motor nema papire, ne kupuj ga.Ok kuzim kuzim, skuzio sam i ja da nema kurblu kasnije, ma pito ga jesam za reparaturu al mi je reka samo za centriranje pa cu ga danas upitat.
Ima papire, zadnji put reg u 2000. odjavljenPrvo pitaj prodavatelja motora da li motor ima papire, i da li glase na njegovo ime. Ako motor nema papire, ne kupuj ga.
Jakopec prodaje Proxx setove za reparaturu, to je vrh.
Nije li bolje poslati cilindar u SLO ili ITA na nikasiliranje ... ?!?Nekada sam se bavio tim aprilijama, slagao mašine, imao sam ih preko 10 komada. Original cilindar je sa nikasilom, kada se ošteti nikasil cilindar se piksira i onda unutra idu klipovi od Rotax 127.
Koliko znam nikasiliranje rade Talijani (Gilardoni) i Česi, za Slovence ne znam da rade.Nije li bolje poslati cilindar u SLO ili ITA na nikasiliranje ... ?!?
Pitam za prijatelja ..