Oprema - rukavice, jakne, hlače itd.

Ja ni cizme vise ne nosim nego one kao bolje moto tenisice. Te bar imaju neka pojacanja i stitnike, ove nemaju nista osim deklarirane antinesto tkanine pa je zapravo pitanje tko ih je i zasto prozvao moto? Moja teorija je da su svi poceli proizvoditi/prodavati brandiranu casual odjecu i obucu i s obzirom na potpis, prozvalo ih moto.
Nosim cizme iskljucivo u kombinaciji sa tekstil moto hlacama i jaknom, a to nosim samo kad je ispod 10 stupnjeva i znam da cu duze od sat vremena voziti. 90% vremena sam u koznoj moto jakni ili onoj moto kariranoj kosulji, moto ili civilnim trapericama i dole onda civilne cizme ili tenisice. Samo sminka bajo moj! :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: boško buha
Kužim dovoljno Mate ,ne pozivam te kao sad ti mene ,a niti ne vrijeđam.Samo tebe obmanjuje tvoj ego ,što u shvaćanju ,što u komparacija ma pa samo potvrđuješ tezu o tome kako sit gladnom ne vjeruje.😎
A sad idemo dalje u revijalnom tonu .🤣
 
ja mogu samo napisati:

ubuduće, pored obje polomljene noge s pločicama i dvadesetak šarafa,
iako mi je zamor stalno nositi prave čizmetine :mrgreen: na ništa manje od
onih što pokrivaju bar gležanj/skočni zglob,
ne pristajem ni kad je u pitanju: "skočiti na kavu" :mrgreen: (y)


te sve koje nemaju protektore i od lakih materijala sam totalno prekrižio,
iako znam kako u životu ništa nije 100% sigurno i svi uživamo u vožnjama
kako želimo :cool:
 
Ko trazi neke laganije, kratke cizme, pogledajte Dainese Energyca model. Fine i udobne cizme. Prave se u “propuh” (Air) i vodootpornoj (WP) varijanti. Budu cesto na akcijama; prije par mjeseci na Motocardu ulovio Air varijantu za 80 EUR
 
Last edited:
ja mogu samo napisati:

ubuduće, pored obje polomljene noge s pločicama i dvadesetak šarafa,
iako mi je zamor stalno nositi prave čizmetine :mrgreen: na ništa manje od
onih što pokrivaju bar gležanj/skočni zglob,
ne pristajem ni kad je u pitanju: "skočiti na kavu" :mrgreen: (y)


te sve koje nemaju protektore i od lakih materijala sam totalno prekrižio,
iako znam kako u životu ništa nije 100% sigurno i svi uživamo u vožnjama
kako želimo :cool:
Kada me je lupio auto i razvalio mi stopalo jer sam bio u običnim tenisicama sam se počeo uvijek voziti isključivo u čizmama. Da sam onda imao čizme malo bi se natukao a ne držao nogu u zraku i previjao ju 2 mjeseca dok nije zarasla.

Nedavno sam si uzeo i ove tenisice jer mi je malo naporno postalo stalno se u čizmama voziti. Za sada sam zadovoljan, ali sam uspio hvatati samo par kratkih vožnji.

 
Kada me je lupio auto i razvalio mi stopalo jer sam bio u običnim tenisicama sam se počeo uvijek voziti isključivo u čizmama. Da sam onda imao čizme malo bi se natukao a ne držao nogu u zraku i previjao ju 2 mjeseca dok nije zarasla.

Nedavno sam si uzeo i ove tenisice jer mi je malo naporno postalo stalno se u čizmama voziti. Za sada sam zadovoljan, ali sam uspio hvatati samo par kratkih vožnji.


Kakva je velicina? Prava ili manja/veca?


EDIT: trojica u komentarima pisu da je velicina normalna
 
"While motorcycle boots were not associated with a significant reduction in risk of hospitalization, the results did confirm the benefits of motorcycle boots and, in fact, any type of sturdy boots compared to shoes such as joggers, It would appear that the basic elements of protection are not unique to motorcycle boots, but can be provided by other boots. Whether this is due to the additional coverage for the ankles, or because shoes are more likely to be torn off during a crash is unclear and requires further investigation"

 
Sidi čizme nosim 43, Salomon tenisice 42-2/3 a ove sam morao uzeti 42.

Zanimljivo.... Ja nosim 46 "civilnu" obucu, Sidi 47. Znaci da bi mi ove ipak trebale 46 i bit ce mrvicu vise lufta nego treba, a 45 bi bile premale?
 
Naručio sam 42 i 43 i 43 su bile baš prevelike.
Uvijek naručim dvije veličine online jer nakon što sam 2-3 puta omašio pa plaćao dvije dostave do mene i jednu od mene odlučio sam da mi je ovako jeftinije. :mrgreen:
 
"While motorcycle boots were not associated with a significant reduction in risk of hospitalization, the results did confirm the benefits of motorcycle boots and, in fact, any type of sturdy boots compared to shoes such as joggers, It would appear that the basic elements of protection are not unique to motorcycle boots, but can be provided by other boots. Whether this is due to the additional coverage for the ankles, or because shoes are more likely to be torn off during a crash is unclear and requires further investigation"

Očigledno je netko radio studiju ali meni to ne pije vodu. Možda pogrešno pod čizmom podrazumijevam samo racing varijatnu oklopljenu sa svih strana. Touring čizmice su vjerojatno u rangu malo jačih tenisica.
 
Očigledno je netko radio studiju ali meni to ne pije vodu. Možda pogrešno pod čizmom podrazumijevam samo racing varijatnu oklopljenu sa svih strana. Touring čizmice su vjerojatno u rangu malo jačih tenisica.
A sad iskreno,zašto bi netko vjerovao jednom Mati iz Hrvatske koji vjerojatno nikad nije imao/nosio/probao čizme/čizmice i koji vjerojatno tu i tamo se odveze svojim motorom nego nekome tko se bavi baš time.Da se razumijemo,ne poznam te uopće i nemam apsolutno ništa protiv tebe jer se vidi da si pristojna i pametna osoba,ali iskreno,više vjerujem ovakvim studijima,koji ma je baš to posao,nego tebi.
 
Ja imam ove , ali nisu za duze hodanje , da sam ih imao na sebi umjesto tenisica nebi mi zglob "fasovao" od auta 😂
 

Attachments

  • Screenshot_20240109-075657~2.png
    Screenshot_20240109-075657~2.png
    500.8 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: zrakoplovac
A sad iskreno,zašto bi netko vjerovao jednom Mati iz Hrvatske koji vjerojatno nikad nije imao/nosio/probao čizme/čizmice i koji vjerojatno tu i tamo se odveze svojim motorom nego nekome tko se bavi baš time.Da se razumijemo,ne poznam te uopće i nemam apsolutno ništa protiv tebe jer se vidi da si pristojna i pametna osoba,ali iskreno,više vjerujem ovakvim studijima,koji ma je baš to posao,nego tebi.
Pa o tome i govorim, naravno da je studija stručna a ja samo bezveze komentiram. A to radim zato jer mi nije jasno kako je moguće da nema bitnih razlika između motorističke čizme koja je cijela u proetektorima i obične tenisice. Pa dovoljno je da ti motor padne na nogu i u pravoj čizmi su šanse za frakturu/ozlijedu minimalne dok su u tenisici vrlo velike. To je većina nas i doživjela pa zato komentiram.
Nije mi bed posuti se pepelom i priznati da je zapravo ekipa u japankama na R1 čitala studije i to shvatila prije nas. :mrgreen:

Edit: Vidim da te ovo malo iznerviralo pa da raščistimo, referirao sam se na tvoj prvi post ali komentar nije išao tebe nego općenito. Osim onog dijela da su ti tenisice ružne. :p Moto proizvođači nam prodaju tenisice koje su praktično iste kao one iz dućana sportske opreme a deklariraju ih kao moto opremu. Naravno, to se sve gura pod zajednički nazivnik "urban" gdje se ubaci dupli kroj, možda nešto kvalitetniji materijal i štitnik laktova pa deklarira kao zaštitnu opremu. I onda kad padneš i vidiš da je to zakurac, uvijek je argument da je to za grad odnosno smiješ pasti samo na semaforu s nogare. I sam to nosim, da ne bude zabune, i to na 90% vožnji, ali da budemo na čisto da to nije zaštitna moto oprema. Zaključak, to je čisti marketing u kojem je prava zaštitna oprema postala Race a obična roba Urban... povećavajući pri tome debelo svoje prihode. 😁
 
Last edited:
Imam 4 para moto tenisica/cipela i čvrstoća im varira od "malo bolje od obične cipele" do solidnog komada opreme. Zajedničko im je svima tvrđi džon (kad hodaš u njima proizvode onaj "klak-klak" zvuk kao kad hodaš u cipelama s petom), dok na ove solidnije dalje ide čvršća konstrukcija oko prstiju i dodatna zaštita u gležnju.

Na Otvorenoj Cesti uvijek nosim Sidi Cobra (entry level sporcke čizme) i ne znam koliko bi se bolje ponašale od TCX Blend čizmi koje nosim po gradu. Jedan član foruma je imao high side u Sidi čizmama, kako je napravio salto i opizdio petom u pod kosti u stopalu se rasule a čizmi ništa (nosio ih je i dalje nakon oporavka jer su izgledale kao nove)