Nino777
Well-known member
Da novi motori nemaju sve te điđe-miđe na sebi izgubili bi hrpu kupaca koji se bez svega toga ne bi ni znali voziti na motoru. Slijedeće je vjerojatno automatsko naginjanje u zavoju dok "vozač" drka po mobitelu.
Nije da bi odbio novi motor,al generalno preferiram starija vozila,pogotovo iz 90-ih i 2000-ih jer imaju neku korisnu tehnologiju,al nemaju hrpu nepotrebne tehnologije.Ova nova vozila iz zadnjih desetak godina imaju hrpu tehnologije,bar 70% koje prosječni vozač ni ne koristi (neki vjerojatno ni ne znaju kaj sve imaju na motoru ili u autu).Starija vozila su jednostavnija,imaju manje toga kaj mi ne treba i kaj se može strgat i trebat dosta skup popravak.Moj motor je baš ove godine navršio 30 godina,a i idući koji planiram kupit bi bio od 1997.-2004.
-Ovjes mi nastima netko tko zna, platim i miranABS mi je no1 dodatak na motoru. Mnogi briju ovjes ovjes a ne zna ga podesiti 95% vozaca sto je tragicno. I sam sam medju njima no to cu nastojat promjeniti. Mnogi koji imaju modove voznje ne podesavaju iste prema sebi vec im je prica po default-u cime se gubi smisao cijele price.
Shvatio sam da mi je bolje voziti jeftini motor i uloziti u sebe kao vozaca. Djabe mi svi dodatci ako se borim npr s nagibom, s trail brakingom, counter steeringom i ostalim osnovama. No tko hoce noviji motor ionak dobiva sve u paketu. A i novije bi trebalo znaciti manje sarafljenja.
🤣 ne vjerujem ti ni kad lazes, jedino kad platis cevapeMislim da nove stvarcice na motorima , abs , tc itd katkad spase glavu , moj ima 200 ks I ne gasim sustave , ne zelim igrati ruski rulet 😂
Koliko 12tica je sad u garazi ?Meni osobno više odgovara stara škola, vozim motor star 20 godina i vozit ću ga još dugo jer uživam u svakom kilometru. Ali opet ne bi imao ništa protiv da dovezem nešto novije u garažu za putovat iako trenutno za takve stvari koristim 12icu. I tu dolazimo do toga da uz nju može proći 1000 motora kroz garažu ali ona ne ide nigdje. Ista stvar mi je s autom, projekt Calibra stara 31 god od opreme ima žmigavce (a i oni rade, pa ne rade, rade pa ne rade) a opet pored nje je novije auto za dily drndanje ili kad idem na put a samnom je netko ko ne uživa u čarima drobljenja, lomljenja i ostalih čuda.
Sve ima svoje prednosti i mane, a na kraju se sve svede na ukus.
od one 3 je ostala samo ova zelena '03. Presudio je Ohlins i ostala čudesa na njoj.Koliko 12tica je sad u garazi ?
ABS, traction control i moderne gume i kočnice jesu korisni,al na novim vozilima ima i hrpa nepotrebnih gluposti.Na primjer moj stari je prije 5 godina kupio novi auto i hvalio se kak može spojit mobitel sa autom prek bluetootha i tak pričat sa ljudima,iako mu je zvuk prek tog bluetootha bio za kurac,a prošle godine mu je nekaj riknulo pa mu od onda taj bluetooth stalno gubi kontakt,zadnji put kad smo pričali me valjda 15 puta u 3 minute stavio na čekanje,a i radio mu od onda više ne radi.Ja imam obični stalak za mobitel,komad plastike kaj ne bi koštao više od 5 eura (a ja sam ga dobio besplatno sa još prošlim autom) i handsfree na mobitelu,obavljaju isti posao kao i taj njegov bluetooth,al puno bolje.Kladim se da i na novim motorima ima nekih tak nepotrebnih gluposti,koje ti ne trebaju al su možda fora prve 3-4 godine,pa riknu i onda jebeš mater onom tko se sjetio stavit ih.Meni je realno i ova minimalna tehnologija koju imam na svom motoru dosta.Ako su ABS, Traction Control i LED svijetla nepotrebna tehnologija, kao i napredak u ovjesu, gumama i kočnicama, onda najbolje da smo ostali na APNcu, jer ništa više od toga ne treba.