po service manualu ne radi...
ono što dođe u njega kad mjerim je u granicama vrijednosti po service manualu...
čak mi i jedan čiko ( jedan pero ) reko da sve drugo radi jedino za njeg nije siguran...
a mala crna kutija skupa, a ne bi htio kupit pa skužit da nije do nje :misli:
jel ima ko ideju...
ovako...
odkak se vozim na gpx-u oduvijek imam problema sa lelujanjima pri brzinama većim od 180-190
to izgleda ovako...
odem na ravniš...gas do daske, i kad kazaljka dođe do gorespomenute vrijednosti...motor počne šetat po cesti lijevo desno...u svaku stranu pola metra...
u motoreviji sam...
nakon što smo jučer ja i brat izgubili više od sat vremena na instalaciju airboxa i ispajanja istog sa karburatorima pomoću onih jako tvrdih guma...odlučili smo kupit one filtere koji se sam nataknu na karbove...
što jeftinije to bolje...sam da su gljive...nij mi bitno oću dobt šta konja ili...
pozdrav...
ev...iam u planu kupit na e-bay kombinezon...pa...budući da ciljam na neke super jeftine koje nigdje nemog probat...
neam pojma koju veličinu uzet...
visok sam oko 183 i imam oko 69-70 kg
dakle...dost sam mršav i žgoljav...
probao sam par kombinezona i, uivjek mi budu preširoki oko...
ovako...
počeo sam na faxu neš radit s programibilnim logičkim komponentama...pa...jel...htio bih si napravit ono što imaju novi motori, da mi pokazuje u kojoj sam brzini...
Radio bih to u VHDL-u (Very high speed integrated circuits Hardware Description Language )
Iskodirat sam PAL (...
ko je zastupnik kod nas ??? :misli:
prelisto cijeli moto puls i niš nisam našo :neznam:
naime...našo sam super jeftine diskove za gpx-a pa me zanima kolko naši pljačkaši traže za takve :misli:
disk
dakle...zanima me jel ima ko iskustva s obremom gorenavedenog proizvođača...
jaaako su jeftini...
konkretno sam gledao neki njihov kombinezon...dvodjelni...oko 2500 kn...pa ono...
ev neki link www.boldersports.com
p.s. imaju one neke super metalne rukavce...mislim da sam to negdje...
prvi put sam o tome na forumu čitao...
tad sam imo stvarno malo staža na pravom motoru...naime, motor je u to vrijeme nakon bratove saobraćajke bio u fazi krpanja pa...ono...
i tak...listam ja po forumu i vidim tipkaju se neke gluposti...kao...zavrneš upravljaš u ljevo i ideš u desno...reko šta...
dakle...ovak...kad idem po svoju dragu, uvijek joj ponesem kacigu...
do sad sam ju nosio tak da ju stavim u onu vreću i onda one neke špage prebacim preko leđa pa nosim ko ruksak...
ali...špage su dost neudobne...vreća se već polak raspada...itd itd... :palacdolje:
drugi način na koji bih ju...
ev...za one koji ne znaju, miro se ponovio...
nij mi jasno zaš sam nije niš napisao nigdje...pa ću to ja riješit :LOL:
bit će da ne silazi s motora... :mrgreen:
uglavnom...primjetio ja da baš i ne tipka po forumu, kad ono..pošalje mi stric slike kao da je zamjenio 9-ku za 749...ja onak...de...
ovak, čitao sam testu u motoreviji i napisali su da su okrenuli smjer šaltanja na tom gixeru
pa me zanima, jel se to može sa serijskim footrestima ??
u motopulsu nisu niš o tom pisali :misli:
dakle, neko tko ga vozi nek se izjasni
fala
ovako...
isfrustriran i ismijan od strane spid ataka, oriona, đoli d rođera i još nekih, u virjeme kad je bila u pitanju tema amortizera upravljača i vibracija i slično, odluči sam objesit ovaj text iz motorevije pa nek dečki malo pročitaju i nek vide da ono što sam im pokušavao objasnit zabravo...
dakle...treba mjenjat prednju gumu na gpx-u
do sad se vozio na metzeleru me z2...
ili tak neš slično :misli:
dimenzija 120/80 16 ( iako su tvornički bile montirane 110/90 16 )
odostraga se vozim na nekom dunlopovom sportmaxu 150/80 16 ( tvornički montirana dimenzija je bila 130/80 16 ) al mi je...
dakle...
kad se vozim lagano...sve pet
al kad počnem malo življe vrtit gas...nakon km ili dva počne nekak čudno radit i ugasi se...i nakon toga ga nakon koju minutu mog ponovno upalit...
prvo sam pomislio da je filter za gorivo previše prljav i da ne pušta dost goriva u karburatore...međutim...