Tehnicka pitanja o DL/KLV motorima

Ma NEEEEEEEE  :mrgreen:
U garaži mi je motor,,i koliko puta moram kasti da je definitivno povezano sa navedenim režimom vožnje  :palacdolje:
Al viš,sinulo mi je ,,možda da probam obilježiti položaj onog vijka za štelanje ler gasa,da se slučajno on od konstantnih vibracija lagano ne otpusti  :misli:
iak sumnjam,,al treba probati,,kak vele naši stari,,jedan probo,,pa se  :wc:  :mrgreen:
:piva:
 
Dali je netko imao problem cudnih zvukova na sv 1000....2003 god ? Naime ima frend spomenuti motor...i prilikom kretanja i ubrzavanja(posebice na nizim okretajima....i to u nizim brzinama) iz masine se cuju cudni zvukovi...odnosno ja cujem kao da se te vibracije prenose na pogonski lanac...Jako tesko za locirati zvuk...Motor ima 18.000 km...i u dobrom je stanju.Pitao je i druge...i svatko ima svoju teoriju...cak je netko rekao da je radilica krepala...i da treba masinu otvarati... :shock: Kad sam ja probao motor....cini mi se da se radi o prenosu...(zvono kvacila....mjenjac..) Nezam .... :misli: Tip je cak promijenio i lanac i lancanike....misleci da je to krivo...ali uvijek isto...Ima netko kakvu ideju...??? Hvala... :mrgreen:
 
Pogledaj kvačilo.
Nije za uzrujavanje.
Ako može, neka zamjeni za komplet kvačilo od modela 2005-e na dalje.

Meni se čuo skoro ko Ducati-jev kvačilo...no na SV- se nije ništ razletelo :mrgreen:

Pogledaj u service manualu od SV-a, i pogledaj sve opruge u kvačilu...bit će ti jasnije nego meni :mrgreen:
 
Bandit said:
Pogledaj kvačilo.
Nije za uzrujavanje.
Ako može, neka zamjeni za komplet kvačilo od modela 2005-e na dalje.

Meni se čuo skoro ko Ducati-jev kvačilo...no na SV- se nije ništ razletelo :mrgreen:

Pogledaj u service manualu od SV-a, i pogledaj sve opruge u kvačilu...bit će ti jasnije nego meni :mrgreen:
nis...hvala na informaciji...skinuti cu komplet kvacilo...i pogledati....Nadajmo se da je samo to problem... (y)
 
Kuplung košara ronda na svim DL-ovima , a kao što sam čuo od Bandita i na SV-u isto.
Svi navode činjenicu da ne ronda od K5 na dalje,međutim to nije istina.Ja sad imam K5 i opet ronda!  :wink:
Nije ju loše promjeniti,ali nakon nekog vremena opet isto...  :palacdolje: Riknulo ne bu niš,ali da smeta zvuk...  :shock:
 
bmw m 5 said:
Dali je netko imao problem cudnih zvukova na sv 1000....2003 god ? Naime ima frend spomenuti motor...i prilikom kretanja i ubrzavanja(posebice na nizim okretajima....i to u nizim brzinama) iz masine se cuju cudni zvukovi...odnosno ja cujem kao da se te vibracije prenose na pogonski lanac...Jako tesko za locirati zvuk...Motor ima 18.000 km...i u dobrom je stanju.Pitao je i druge...i svatko ima svoju teoriju...cak je netko rekao da je radilica krepala...i da treba masinu otvarati... :shock: Kad sam ja probao motor....cini mi se da se radi o prenosu...(zvono kvacila....mjenjac..) Nezam .... :misli: Tip je cak promijenio i lanac i lancanike....misleci da je to krivo...ali uvijek isto...Ima netko kakvu ideju...??? Hvala... :mrgreen:
Korpa kvacila...99 % .Ja je mijenjao prije 2 mj na DL1000K2.ukratko,ima lufta i zvoni tj tuce na nizim okretajima.300€ dijelovi u Ljubljani ,Suzuki Odar,definitivno najjeftiniji
 
dady said:
Korpa kvacila...99 % .Ja je mijenjao prije 2 mj na DL1000K2.ukratko,ima lufta i zvoni tj tuce na nizim okretajima.300€ dijelovi u Ljubljani ,Suzuki Odar,definitivno najjeftiniji
skinuo sam korpu...kada je treses rukom cujes kako opruge "zvone".(one male oprugice-ublazivaci udarca  zupcaniku iza zvona)....Onaj zupcanik na radilici...onaj tanji...koji sluzi da smanji buku izmedu dva zupcanika...? On kada ga rukom mices ima takoder lufta lijevo-desno....To bi moglo biti u redu..?
 
Ajmo narode... još malo pa nestalo  :mrgreen:
34000km,
Puig veliki vjetrobran i mali "sport screen",
alarm,
crash bar,
štitnici za ruke,
top case Kappa 46,
Wings i originalni top,
daje se u dobre ruke


naravno u zamjenu za izvjesnu svotu šarenih deviza  :LOL:
 
bmw m 5 said:
skinuo sam korpu...kada je treses rukom cujes kako opruge "zvone".(one male oprugice-ublazivaci udarca  zupcaniku iza zvona)....Onaj zupcanik na radilici...onaj tanji...koji sluzi da smanji buku izmedu dva zupcanika...? On kada ga rukom mices ima takoder lufta lijevo-desno....To bi moglo biti u redu..?
A hebi ga nisam si sam to mjenjao tako da detalje neznam,al nikakve zupcanike nisam dirao niti mjenjao,samo korpu par matica,onaj roler prije korpe i brtve
 
Pozdrav stromaši (y)
Ne vozim Stroma ali pošto djelimo isti agregat(sv650s),vjerujem da mogu postavit pitanje.Da li je normalna potrošnja ulja od 1dcl na prijeđenih 2000km,naime približno toliko potroši :misli:.Ulje koje sipam je motul 5100 10w40,prije je bio total 10w40 ista situacija,motor ima sada 8600km.
Unaprijed zahvaljujem na odgovoru
 
Pozdrav svima!Nisam do sad pratio ovu temu a stranica ima ko u priči,imam neka pitanja,prvenstveno mislim na V-strom 650,na kolko km ste mijenjali lance bregastih?Cijena istih?I ko se od prisutnih može pohvaliti sa najvećim brojem km na brojčaniku(eventualno neki kvarovi)?Hvala
 
33000 km i jedino kaj sam poceo razmisljati o promjeni pogonskog lanca  .. samo poceo .. ostalo apsolutno nista
 
Malo jači brat, 50000 + km, razmišljao jesam (kao preventivu), ali me majstor Taubi uvjerio da nemam kaj o tome razmišljat. Još. :mrgreen:
 
Čitao sam proteklih sat vremena o Stromovima i ostao ugodno iznenađen,70 000 - 100 000 km bez promjene lanaca bregastih(neki vele i više),svaka čast Suzuki-u!Po ovim podacima izjava nekih servisera da V motor "potroši" lance prije nego redni četverocilindraš pada u vodu.Naravno nije svaki V iz Suzuki-a :mrgreen: (y)
 
Chimpa said:
33000 km i jedino kaj sam poceo razmisljati o promjeni pogonskog lanca  .. samo poceo .. ostalo apsolutno nista

A odstojnici...svi lezajevi...gear controler...nosac GPS-a...  :LOL: pa kako se ti vozas uopce bez svih tih najbitnijih preinaka  :mrgreen:
 
dady said:
A odstojnici...svi lezajevi...gear controler...nosac GPS-a...  :LOL: pa kako se ti vozas uopce bez svih tih najbitnijih preinaka  :mrgreen:

a cuj, to treba za ture preko skele ...

za ove daljnje voznje, prezivi se i bez toga  :mrgreen: