ti si u jako kratkom vremenu svojeg prisustva postao jedan od većih i dosadnijih debila ikad na forumu, nadam se da ćemo se imati prilike vidjeti da mi to priopčiš u 4 oka
što se rb mota tiče, većina koji nisu na forumu od jučer (kao ti primjerice) zna moju priču s bakarićem i čuvenom 929, ona je u potpunosti istinita, ja nemam što i kome lagati jer me dobar dio ljudi ovdje pozna, za razliku od tebe koji se skrivaš iza tipkovnice
motor je od šogora otišao 101 posto ispravan i sve što sam napisao je apsolutno istina, veliki servis je odmah nakon kupnje radio matija banek (na forumu rc46), ja sam prošle godine promijenio semeringe jer su propišali, šogor je s motorom od kupnje napravio 2 tkm što se može provjeriti i na tehničkom, jedini nedostaci motora su dvije udubine u rezervaru od prijašnjeg vlasnika i gume koje imaju valjda 3 tkm, ali je dot star 5 godina i ja bi ih osobno promijenio i vlasnik je s time bio upoznat, osim toga motor nije iziskivao apsolutno nikakvo ulaganje dok je izašao iz šogorove garaže i stojim iza toga u potpunosti
na pregled motora je došlo 5 forenzičara, dečki su bez 20 kuna u džepu dobili motor na probu i iživljavanje iako sam šogoru zabranio da to radi dok ne dobije keš u ruke ili barem na uvid, sreća je pa se ništa nije dogodilo
također, dečka sam zamolio da ne maltretira šogora pitanjima o motoru jer je on analfabet po tom pitanju i nema pojma o motorima niti mehanici, sve što se motora tiče sam mu objasnio, međutim očito nije bilo dovoljno, pa se s motorom turiralo, nabijalo gas u večernjim satima u mirnom kvartu itd., ja bi ih osobno otjerao iz dvorišta iste sekunde, ali šogor je kudikamo tolerantniji od mene
moja dijagnoza; motor je vjerojatno paljen bez čoka, ispražnjen je akumulator, nakon toga je zalijan i trenutno je pun goriva, treba počistiti frge, svijećice, provjeriti da li se slučajno nije otpojio koji vakum ili nešto slično, 2 sata posla za nekoga tko se kuži u motore