Honda Hornet 600 2006. godina - Iskustva

Moguće da sam zalio mašinu pošto sam verglo dosta radi neznanja i lošeg akumulatora. Ako nije to, onda je očito bio neki problem na motoru, pošto nisam napravio niti 100km na njemu.
 
Karma's a bitch.. ;)
ti si u jako kratkom vremenu svojeg prisustva postao jedan od većih i dosadnijih debila ikad na forumu, nadam se da ćemo se imati prilike vidjeti da mi to priopčiš u 4 oka

što se rb mota tiče, većina koji nisu na forumu od jučer (kao ti primjerice) zna moju priču s bakarićem i čuvenom 929, ona je u potpunosti istinita, ja nemam što i kome lagati jer me dobar dio ljudi ovdje pozna, za razliku od tebe koji se skrivaš iza tipkovnice


motor je od šogora otišao 101 posto ispravan i sve što sam napisao je apsolutno istina, veliki servis je odmah nakon kupnje radio matija banek (na forumu rc46), ja sam prošle godine promijenio semeringe jer su propišali, šogor je s motorom od kupnje napravio 2 tkm što se može provjeriti i na tehničkom, jedini nedostaci motora su dvije udubine u rezervaru od prijašnjeg vlasnika i gume koje imaju valjda 3 tkm, ali je dot star 5 godina i ja bi ih osobno promijenio i vlasnik je s time bio upoznat, osim toga motor nije iziskivao apsolutno nikakvo ulaganje dok je izašao iz šogorove garaže i stojim iza toga u potpunosti

na pregled motora je došlo 5 forenzičara, dečki su bez 20 kuna u džepu dobili motor na probu i iživljavanje iako sam šogoru zabranio da to radi dok ne dobije keš u ruke ili barem na uvid, sreća je pa se ništa nije dogodilo

također, dečka sam zamolio da ne maltretira šogora pitanjima o motoru jer je on analfabet po tom pitanju i nema pojma o motorima niti mehanici, sve što se motora tiče sam mu objasnio, međutim očito nije bilo dovoljno, pa se s motorom turiralo, nabijalo gas u večernjim satima u mirnom kvartu itd., ja bi ih osobno otjerao iz dvorišta iste sekunde, ali šogor je kudikamo tolerantniji od mene

moja dijagnoza; motor je vjerojatno paljen bez čoka, ispražnjen je akumulator, nakon toga je zalijan i trenutno je pun goriva, treba počistiti frge, svijećice, provjeriti da li se slučajno nije otpojio koji vakum ili nešto slično, 2 sata posla za nekoga tko se kuži u motore
 
ti si u jako kratkom vremenu svojeg prisustva postao jedan od većih i dosadnijih debila ikad na forumu, nadam se da ćemo se imati prilike vidjeti da mi to priopčiš u 4 oka

što se rb mota tiče, većina koji nisu na forumu od jučer (kao ti primjerice) zna moju priču s bakarićem i čuvenom 929, ona je u potpunosti istinita, ja nemam što i kome lagati jer me dobar dio ljudi ovdje pozna, za razliku od tebe koji se skrivaš iza tipkovnice


motor je od šogora otišao 101 posto ispravan i sve što sam napisao je apsolutno istina, veliki servis je odmah nakon kupnje radio matija banek (na forumu rc46), ja sam prošle godine promijenio semeringe jer su propišali, šogor je s motorom od kupnje napravio 2 tkm što se može provjeriti i na tehničkom, jedini nedostaci motora su dvije udubine u rezervaru od prijašnjeg vlasnika i gume koje imaju valjda 3 tkm, ali je dot star 5 godina i ja bi ih osobno promijenio i vlasnik je s time bio upoznat, osim toga motor nije iziskivao apsolutno nikakvo ulaganje dok je izašao iz šogorove garaže i stojim iza toga u potpunosti

na pregled motora je došlo 5 forenzičara, dečki su bez 20 kuna u džepu dobili motor na probu i iživljavanje iako sam šogoru zabranio da to radi dok ne dobije keš u ruke ili barem na uvid, sreća je pa se ništa nije dogodilo

također, dečka sam zamolio da ne maltretira šogora pitanjima o motoru jer je on analfabet po tom pitanju i nema pojma o motorima niti mehanici, sve što se motora tiče sam mu objasnio, međutim očito nije bilo dovoljno, pa se s motorom turiralo, nabijalo gas u večernjim satima u mirnom kvartu itd., ja bi ih osobno otjerao iz dvorišta iste sekunde, ali šogor je kudikamo tolerantniji od mene

moja dijagnoza; motor je vjerojatno paljen bez čoka, ispražnjen je akumulator, nakon toga je zalijan i trenutno je pun goriva, treba počistiti frge, svijećice, provjeriti da li se slučajno nije otpojio koji vakum ili nešto slično, 2 sata posla za nekoga tko se kuži u motore

Ovo oko forenzičara, dijagnoze i turiranja u kvartu neću komentirati - stvarno ne želim da tema ide u ovom smjeru.

Hvala na dijagnozi! Ima smisla ovo što kažeš, te je stvarno odličan starting point za dalje. Prvi mi je veći motor, te se učim kako mehanički, tako i u vožnji. Ako imate kakve osobne nerazmjerice, stvarno molim da ostavite za privatne poruke.

Ovako možda nekad tema pomogne nekome tko uzima prvi motor i baš je Hornet. ;)
 
nemamo osobne nerazmjerice jer se osobno ne poznamo, na sreću

odvezi motor bilo kome tko se imalo kuži, ima po zg dovoljno majstora koji to mogu složiti za sitnu lovu, to je jednostavan motor, a kvar je banalan i lako riješiv, što god da je, samo nemoj više sam popravljati jer vidiš da to ne vodi nikud
 
@ Moonshield: Ne vrijeđaj.
Da priopćim Tebi u 4 oka što točno?
Imaš moj mob i adresu u oglasima, 0-24 h, dobrodošao si ovdje bilo kada..
 
ne znam što ti meni imaš priopčiti, i mene zanima što te muči kod mene s obzirom da me ne poznaš, a konstantno imaš potrebu dobacivati neke neukusne i nešaljive doskočice
 
već si u ovoj temi napisao preko nekoliko postova u kojima insinuiraš na neki veći kvar, kao da priželjkuješ havariju samo da se možeš naslađivati
 
Palo mi je na pamet...
Ako su (slučajno) iridium svićice na motoru, moglo bi bit i do toga, one se ne ljube baš s karburatorima, odn. znaju krepat ako se motor presauga.
🤔
 
Palo mi je na pamet...
Ako su (slučajno) iridium svićice na motoru, moglo bi bit i do toga, one se ne ljube baš s karburatorima, odn. znaju krepat ako se motor presauga.
🤔
Istina.
Iridiumke su osjetljive na zaljevanje.
 
Problem što ne pali više je vjerovatno zbog toga što je paljen nekoliko puta a nije izašao na cestu da se malo "pročisti".Čudno je i to da treba čok . Ukoliko je u zatvorenom prostoru, nebi triba bit obavezan jer , temperatura radione je dovoljna da upali i nastavi radit normalno na minimum. Što se tiče napona u radu treba bit preko 14 V sa svim potrošačima uključenim da se vidi dali alternator u zajednici sa reglerom "pokriva " potrošnju.Po tvom pisanju rekao bih da regler ne puni dovoljno (obavezno uključit potrošače).A da bi znao dali je samo regler "kriv" moraš provat sve tri faze na izlazu iz alternatora.Na konstantom broju okretaja ,naprimjer 4 000,sva tri mjerenja moraju bit identična.Napon izmjenične struje može bit ,u provi, dakle ne uključen u regler ,i do 100 i više ,varira ovisno o okretajima.Jedan mali savjet, ne brkaj izmjeničnu struju sa istosmjernom. Ukoliko imaš nedovoljno znanja odi kod nekog autoelektričara ili moto mehaničara da ti to kontrolira. Sad se sjetim,prilikom palenja napon baterije treba bit preko 10 V jer inače velik broj CDI-a ima problema sa "stvaranjem" iskre.Alnaser vrti al motor ne pali.Expertu to ne može uteč,na uho.Pri kontroli pogledaj dali su ti "zdrave" žice koje idu sa baterije na masu,ramu, i onu što ide prema alnaseru.Također i relej ,vidi dali ima znakova pregrijavanja.Jebate al san se raspisa. Živija i nastavi dalje jer dok imaš motor bit češ življi i sritniji i nečeš imat vrimena za sranja. :mrgreen: (y)
 
sve je moguće, čak ni regler i namotaji nisu isključeni, ono što je definitivno da je motor trenutno zalijan i treba sve očistiti i upaliti motor da se može ispitati strujni krug
 
Ne znam zašto ne bi palila zbog namotaja/reglera ako je akomulator pun.

Zalivena 99%.

Matek je dao najbolji prijedlog :)

Puno ćoka, vjerojatno i dodavanja gasa je napravilo svoje.

Što se izmjena svićica, na Hornetu 2007. to i nije baš piece of cake, ne znam jel na ovom lakše.

Usto, postoji lijepa šansa da će sjebat navoj od svićica kad ih bude priteza, ako ih i uspije izvaditi :D :D (govorim o prijatelju :D ).

Lijepo je biti uradi sam majstor, al uradi sam majstori često sjebu najbolji motor/auto na svijetu.

Osim ako si alfa33, pa lijepo kupiš manual i pratiš upute iz manuala. Kako što skinuti, kojim redoslijedom i stezanje moment ključem. To, koliko ovdje vidim, nije ni blizu slučaj.
 
Upravo iz tih razloga ja idem kod mehaničara. Koji, sve t naprave, loše i onda to sve masno naplate :mrgreen:
 
Palo mi je na pamet...
Ako su (slučajno) iridium svićice na motoru, moglo bi bit i do toga, one se ne ljube baš s karburatorima, odn. znaju krepat ako se motor presauga.
🤔

Otkako motor koristim samo po gradu, do dućana, pošte, banke, uglavnom relacije do par kilometara maksimalno, imam isti problem, motor se ne stigne ugrijati i na hladno daje više goriva i svjećice se zalijevaju gorivom.

Odvedi motor nekome tko zna prije nego napraviš veću štetu.
 
Jučer san skinija svog Horneta 900 (Barba ga servisira) sa štendera i baš ga iša upaliti da se još jednom uvjerim u ono šta znam godinama.
Izveza ga iz garaže i upalija ga trenutno bez dodavanja čoka.Kako Barba kaže mogu i potvrditi da motor koji stoji u radioni/garaži ne triba čok pri paljenju.Ovaj ima ubrizgavanje ali se isto ponaša i bivši Hornet 600 isti ka tvoj.Inače taj motor ako je i triba čok to je bilo minimalno dodavanja.Nikad do kraja 👍
Moon ti je sve napisa,očisti sve,promini više taj aku i vozi se.Ako nisi dovoljno stručan ima ko je i neće te to veselje previše koštati.U suprotnom ćeš zajebati nešto 😉
 
svijećice 99,9 posto nisu iridium, da i to otklonimo :mrgreen: ali ih svakako treba izvaditi i očistiti
a vi iz dalmacije ne provocirajte s paljenjem bez čoka, taj motor je naštelan tako da se pali s čokom i zimi i ljeti, a i prosječna temperatura je kod vas 10 stupnjeva veća tijekom zime, ispada da je čok na motoru samo za ukras..
vjerujem da vi palite motore bez čoka i da to šljaka, ali ovaj motor se ne pali bez čoka, čisto da čovjeka ne navodimo na krivi trag

mada je i dalje najbolji savjet da se motor odvede kod majstora
 
Moj nekadasnji Hornet iz 1998, fabricki nastiman i nista cackan, zimi uredno i redovno palio bez coka. Na ultra minusima je trebalo mozda 1/4 hoda cok rucice da se povuce. No mozda su u kontinentalnoj HR zimi nize temperature nego kod mene, usred Dinarida, na preko 500 m/nv :)
 
  • Haha
Reactions: Nero
blago tebi
znači zaključili smo da je čok tu samo za ukras
:)