Honda Hornet 600 2006. godina - Iskustva

Normalno da pada. 12,6 - 12.8 V je dobar akumulator u stanju stajanja. Ako veselo zavergla motor, vjerojatno je ispravan. Ali napon punjenja bi trebao biti 14.2 - 14.6V, ti imaš nekih 13,5 V i to mi djeluje prenisko. Meni je nakon 2 mjeseca stajanja pao aku na 12.2V ali je kresnuo iz prve. Jednu noć na punjaču i sad je na 12.7 V nakon par dana stajanja. Puni ga s 14,5V na 3-6k okretaja.
 
  • Like
Reactions: barba and go-go
a tebi je definitivno regler pri kraju ako ti puni 14,6 :mrgreen:
 
meni je fascinantno to igranje forenzičara kada očigledno netko nema alat ni znanje.... jednostavno otfuraš nekom majstoru koji zna kaj radi i za pol sata ti da točnu dijagnozu .... složiš to i voziš dalje...
 
  • Like
Reactions: Tibor
a tebi je definitivno regler pri kraju ako ti puni 14,6 :mrgreen:

zašto..ovako je na muškim motorima..

Screenshot_20210216-093550_OneDrive~2.jpg
 
  • Like
Reactions: barba
I ne čitaš service manual :). I moj je ženski, lijepo piše 14.2 ∼ 15.2 V, ne da mi se lijepiti sliku. Kad je regler riknuo išlo je i prek 19V.
Frend kad je zamijenil magnet kupljen preko Ebaya, nije nikako išlo preko 13,4V, na kraju se moral naručiti original. Nisam expert, ali nekaj malo oko struje kužim ;).
 
meni na ženskom motoru punilo oko 15 dok je krepao regler, skurilo aku i kratka svijetla..
 
To je bilo 15V u leru, a kad si dodao gas je išlo vjerojatno i preko 20V, zato je i kurilo. Sreća da nije otišao ECU ili namotaji.
 

Attachments

  • Formiranje aku.JPG
    Formiranje aku.JPG
    74.3 KB · Views: 28
  • Aku 2.JPG
    Aku 2.JPG
    25.2 KB · Views: 27
  • Like
Reactions: barba
dobro, namotaji se podrazumijevaju na ženskom motoru :mrgreen: kako god, tada sam malo popričao s ovim što radi sper reglere, ako me dobro pamćenje služi čovjek rekao da je ideal 14-14.5, sve puno više ili manje je znak da nešto ne valja u jednom ili drugom smjeru
 
UPDATE:

I meni se čini da nema veze sa strujom. Novi aku stavljen, 13V čita na voltmetru.

Verglo ga par puta i nikako da upali. Vergla brzo i jako, ali ne pali.

Šta to može biti?

Čovjek se ni pošteno ne može prevest. :/
 
meni je fascinantno to igranje forenzičara kada očigledno netko nema alat ni znanje.... jednostavno otfuraš nekom majstoru koji zna kaj radi i za pol sata ti da točnu dijagnozu .... složiš to i voziš dalje...


pajdo ... uz najbolju namjeru....
 
  • Like
Reactions: AntonRo
a usput ni taj voltmetar ti ne pokazuje dobro, da je ne znam koliko novi aku, neće pokazat 13V..
 
Moguce. Ali ajde gore dole malo, ipak je novi aku i nebi trebao biti problem upalit. Jedino što mi se sad trenutno čini logično je da sam zalio mašinu od silnog verglanja. Ostalo mi nema smisla.
 
Moguce. Ali ajde gore dole malo, ipak je novi aku i nebi trebao biti problem upalit. Jedino što mi se sad trenutno čini logično je da sam zalio mašinu od silnog verglanja. Ostalo mi nema smisla.
Jesi ga zakomplicira brate 🤪,Alfa dobija si konkurenciju 😎🤣
 
pajdo ... uz najbolju namjeru....

Hvala na savjetu. Na forumu sam prvenstveno da naučim stvari, te da si osnove mogu sam servisirati. Vjerujem da postoji ekipe koja je imala nekad sličan problem, pa ne košta pitati i možda je zapravo neki trivijalni problem.

Prije koji tjedan nisam imao ništa od alata, pa lagano kupujem i učim. Dosad sam stvarno puno stvari na ovom forumu naučio. Kada bude neki problem oko kojeg nisam siguran ili nemam alata, svakako da ću ga odvesti u servis. Ovako izmjena akumulatora i mjerenje istog mislim da ne zahtjeva odma odlazak istome.
 
Moguce. Ali ajde gore dole malo, ipak je novi aku i nebi trebao biti problem upalit. Jedino što mi se sad trenutno čini logično je da sam zalio mašinu od silnog verglanja. Ostalo mi nema smisla.
To se bar lako provjeri, skini svićice i pogledaj kakve su.
Ako su mokre, obriši ih krpicom i ispuši, zavidaj i probaj ponovo.
Usput, dok su skinute, provjeri jel bacaju iskru (dok su na lulici, prisloni ih na mašinu = masa).

Ako su suhe, čiste i bacaju iskru, provjeri jel ti gorivo dolazi do karburatora.

Za bit siguran, skini rezervar, napuni u (prozirnu) bocu čistog goriva (ne iz rezervara) i spoji na cijev od dovoda (glavnu, koja dolazi na magistralu/razdjelnik criva karburatora), pazi da je boca iznad karburatora, jer gorivo dolazi slobodnim padom do njih.

Može bit X pizdarija tipa začepljeno crivo goriva, začepljene dizne karburatora, zalipljene iglice plovaka, zaglavljen čok u otvorenom položaju...

Sve se lako provjeri u po ure.
 
  • Like
Reactions: cadjo and AntonRo