DiscoVolante
Well-known member
Nema smisla razglabati tko je kriv. 2 života su ugašena=tragedija. Sućut obiteljima...
Ali nešto drugo sve ovo vrijeme čitam, gledam, slušam, bez obzira na debilne zakone i one koji ih provode...
Moja pretpostavka je da se motoristi pridržavaju brzinskih ograničenja (i npr. do +30-40 poviše maksimalno) i nekih osnovnih pravila (npr. ne pristizanje na punoj traci), da bi broj stradalih motorista bio puno manji. Da ti netko uleti, izleti, naleti, u većini slučajeva se može reagirat i izbjeć... isto tako i za auta.
Ako je u gradu ograničenje 60, što imaš 100 vozit? ako je na magistali ograničenje 80, šta imaš 150 vozit? Lipo je leć u ćošu, lipo je kad drma adrenalin, ali sve je to veliko kockanje.
Opravdanja tipa kako ću ja motor od 100 ks vozit u ograničenju su kao i kad neki sa nekim bjesnim Audijem kaže kako ću ja 250 konja vozit u ograničenju, pa se snebivamo kad autima divljaju.
Apropo mladih vozača...ja sam mlad vozač motora, ali imam iskustvo u prometu, preko 30 godina. Nije mi napamet palo uzet nešto preko 500 ccm za prvi motor. na kraju sam uzeo 250. Nemam ja šta sa prvim motorom ić preko 100...imam se šta najest kruva i natuć motike da uzemem nešto jače. Koje komodnije prestizanje, čega? Triba samo znat limit motora i sebe. Ako je ispred mene autobus koji ide 70-80, nemam se ja šta naginjat sa ovim svojim motorom i gledat di ću ga pristić, nema prestizanja i TOČKA. A ovdi mladići uzimaju 500-600 kubika ko bicikle, pa se igraju sa blokadama, skidaju-stavljaju, pa lete...strašno...
Šta će ti motor jaći od 20 konja, mi smo sa emzeom išli u trst hehe.
Šta ima tko vozit brže od 130 na sat, nasrat ču se na autoput u ljevu traku i krojit pravdu, vidit če te vi sad.
Sigurnije je voziti iza autobusa, imaš vrhunski pregled ceste, šta češ ti njega sad pristizat kad imaš vrhunsku moč reagiranja, pregled prometa ispred sebe, uz to udišeš sviježi zrak ispušnih plinova, slućaj naglog koćenja je isto tu.
ZNAĆI STRAŠNO!