Bandit je kvotao clanak ZOSPC-a, u njemu lijepo pise ako je semaforu dodano. Semafor je fizicka velicina, strelicu koja nije u ravnini sa postojecim semaforom ne dozivljavam tako, a ostalima kako misle da je ispravnoPo cemu? Sve je to dio iste prometne signalizacije. 😇
mislim da nisi baš upućen u sve detalje konkretnog slučajaNisi u pravu, da to nije napravio sam morao bi kad padne na tehnickom. A pao bi, imam nekoliko friskih slucajeva.
Ocito ti jos uvijek nije jasnokoliko god vremena prošlo nije mi bilo u potpunosti jasno kakva moraš bit osoba da svojevoljno ideš u cvh čačkat mečku da ti se upiše auspuh u prometnu... čitajući ovih par zadnjih alfinih postova sve nekak sjeda na mjesto
1. Nisam prvi na forumu koji je to napraviomajstor je išo drkat po tome pred ohoho godina dok još ni uredska piskarala u cvh nisu znali
Nisi u pravu kao ni ovaj strucnjak da strelica ako se nalazi na suprotnoj strani vrijedi samo za one koji su vec u raskrizju i to zato sto za one koji su vec u raskrizju ne treba strelica uopce jer po zakonu mogu proći. Nece ostat na pola raskrizja ili se vracat. Ako je strelica za traku koja ide lijevo. Ako je za traku koja ide desno onda bi ja usao kao da ulazim sa sporedne, pripazio bi, mada strelica znaci da slobodno mozes, a i dolazis s desne pa imas prednost. Ovisi io formi semafora tj kriznja, koliko je kompleksno, sadrzi li kruzne tokove itd. To znam iz prve ruke jer mi se to dogodilo kad sam polagao za auto. Ostao na zebri, presao malo prednjim kolima iza semafora i usao u raskrizje. Bilo je 8:00 ujutro na Gripe u Splitu. Krkljanac, semafori zakrceni itd. Ljudi idu na posao. Dok sam cekao da se kolona pomakne upalilo se crveno. Ja po gasu, boli me kiki. Pitao me ovaj iz komisije da zasto sam prošao kroz crveno. Objasnio mu da sam vec usao u raskrizje i da je guzva pa da jos uz to ne stvaram dodatnu guzvu nego da je bolje otic.Bandit je kvotao clanak ZOSPC-a, u njemu lijepo pise ako je semaforu dodano. Semafor je fizicka velicina, strelicu koja nije u ravnini sa postojecim semaforom ne dozivljavam tako, a ostalima kako misle da je ispravno
1. Nisam prvi na forumu koji je to napravio
2. Napravio sam to jer sam bio upozoren na tehnickom
3. libo me tuki, u ovoj prometnoj nemam nista extra upisano
Samo što kod nas raja ne kuzi da kad je semafor na drugoj strani raskrižja oni moraju stati na ovoj strani. Ili još bolji slučaj, ovi koji dolaze sa sporednih ulica stanu ispod takvih semafora i čekaju zeleno. U Zagrebu ima par takvih raskrizja i svaki dan masa takvih panjeva stoji na crveni semafor koji opće nije semafor za njih.Nisi u pravu kao ni ovaj strucnjak da strelica ako se nalazi na suprotnoj strani vrijedi samo za one koji su vec u raskrizju i to zato sto za one koji su vec u raskrizju ne treba strelica uopce jer po zakonu mogu proći. Nece ostat na pola raskrizja ili se vracat. Ako je strelica za traku koja ide lijevo. Ako je za traku koja ide desno onda bi ja usao kao da ulazim sa sporedne, pripazio bi, mada strelica znaci da slobodno mozes, a i dolazis s desne pa imas prednost. Ovisi io formi semafora tj kriznja, koliko je kompleksno, sadrzi li kruzne tokove itd. To znam iz prve ruke jer mi se to dogodilo kad sam polagao za auto. Ostao na zebri, presao malo prednjim kolima iza semafora i usao u raskrizje. Bilo je 8:00 ujutro na Gripe u Splitu. Krkljanac, semafori zakrceni itd. Ljudi idu na posao. Dok sam cekao da se kolona pomakne upalilo se crveno. Ja po gasu, boli me kiki. Pitao me ovaj iz komisije da zasto sam prošao kroz crveno. Objasnio mu da sam vec usao u raskrizje i da je guzva pa da jos uz to ne stvaram dodatnu guzvu nego da je bolje otic.
Zakljucak: vozilo u raskrizju uopce ne treba strelicu jer je vec u raskrizju i moze proci. Strelica sluzi zbog bolje preglednosti semafora i sigurnosti isto kao i kompletni semafori stavljeni na suprotnu stranu, kao sto rade u americi. Kab bi bar i nasi tako da ne krivimo vrat. Jer dok krivis vrat gledas sa strane ili cak i natrag ako si duboko u semaforu pa ne vidis sta se dogada ispred.
To je vec problem. Treba ljude naucit da obavezno moraju napustit raskrizje bez obzira na semafore. Semafori signaliziraju je li prolazak kroz tj ulaz u raskrizje dopusten. Kad si vec unutra jedino pravilo je obavezno napustit raskrizje po pravilu desne ruke. Ili na nacin da vozila kojima se upali zeleno prvo propuste vozila koja su zaostala u raskrizju.Samo što kod nas raja ne kuzi da kad je semafor na drugoj strani raskrižja oni moraju stati na ovoj strani. Ili još bolji slučaj, ovi koji dolaze sa sporednih ulica stanu ispod takvih semafora i čekaju zeleno. U Zagrebu ima par takvih raskrizja i svaki dan masa takvih panjeva stoji na crveni semafor koji opće nije semafor za njih.
mislim da nisi baš upućen u sve detalje konkretnog slučaja
to nije ništa friško - majstor je išo drkat po tome pred ohoho godina dok još ni uredska piskarala u cvh nisu znali da to mogu upisat i naplatit pa im naravno nije trebalo dugo da zbroje dva i dva i skuže fenomenalnu priliku za uzet lovu i da oprostiš doslovno jebanje ljudi u zdrav mozak
al nebitno, sve je to ionako prošlo svršeno vrijeme, jedino kažem, uporno mi je bila nejasna razina dokonosti i analnosti kod nekoga tko je spreman gubiti vlastito vrijeme u konačnici i odreći se vlastitog izbora da radiš šta hoćeš na nešto što (tad) još nitko ne da nije uvjetovao nego nije ni znao da ima mogućnost odraditi - sad mi je nakon postova vezanih uz ove strelice i više nego jasna
Članak 20.Bandit je kvotao clanak ZOSPC-a, u njemu lijepo pise ako je semaforu dodano. Semafor je fizicka velicina, strelicu koja nije u ravnini sa postojecim semaforom ne dozivljavam tako, a ostalima kako misle da je ispravno
Apsolutno. Večina glupih gužvi u ZG-u se stvara što svaki šupak misli da se mora još ugurati u križanje preko narančasto, neovisno o tome hoće li čekati na pol križanju. Vidljivo svako jutro na križanju Selska - Zagorska.Mene davno učili da ne ulazim u križanje ni na zeleno ako nisam siguran da ću moći na zeleno ili žuto i izaći iz istoga. Druga je istina da u ta davna vremena nije bilo niti 10% današnjeg prometa na cestama i kad bi svi išli strogo po propisima protočnost prometa na križanjima bi vjerojatno osjetno pala.
Treba zabranit skretanja u livo, i samo skretat desno!
Thompson vizionar.