Prije svega, udahni- izdahni, pomalo.iako mi nikada nije bilo jasno zasto je toliko potrebno spustati tlak zraka u gumama za te neke razvikane dionice?!
sa tom nekom "nasom" voznjom je skoro pa nemoguce pregrijati sportsku / sport touring gumu!
Za tih 0,xx bara manje nece guma dati niti vise gripa, niti nesto puno vecu gaznu povrsinu niti bilo sto drugo osim vece potrosnje i "lelujavosti" na izlasku iz zavoja.
Druga je prica sta si mi utuvimo u gravi pa vjerujemo u to.
Taman gledam kako cu iduci tjedan odigrati termin za zamijenu na SE kad ti pises 🤣 sad cu cekat dok na staroj konci ne provire 😆Mogu pokusati smanjiti malo pritisak.
Meni se zagrijane gume uglavnom dignu za 0.3 bar u odnosu na hladno. Sa 2.5/2.9 na nekih 2.8/3.2.
Gume prije ovih su isto bile Roadtec 01, ali obicne. I njih pumpao na hladno 2.5/2.9 i sve bilo savrseno, pa mi tako kod ovih SE nije ni palo na pamet da se igram sa pritiscima
Taman gledam kako cu iduci tjedan odigrati termin za zamijenu na SE kad ti pises 🤣 sad cu cekat dok na staroj konci ne provire 😆
Dunlop probao kod kolege na Shiveru to je bila zesca komaMa ne slusaj mene, sve je individualno. I ovo plesanje se desilo par puta, nije to stalno… Moze biti i da sam naletio na losiji asfalt, jer se guma u 90% vremena ponasa ok i stabilno.
Vise me je zanimalo iskustvo drugih koji je voze, jer prvo sto sam pomislio je da SE mozda ima drugaciju radnu temperaturu (da trazi bolje odrzavanje temperature) pa da hoce malo zamijesiti ako npr. poslije par min laganije voznje krenes agresivnije i sa jacim otvaranjima.
Sport gume to npr. ne vole, Dunlop pogotovo (zato ga i ne vozim)
SE bolje drzi u zavoju pod gasom?
To je onda to, jos da je malo agilnija u prebacivanju to sa ovim trajanjem bi to bilo top izdrzalo 6500kmMeni da
E meni je po agilnosti jako slicna obicnoj. Mozda je prednja (onako po osjecaju) za mrvicu spicastija kod SE, ali neznatnoTo je onda to, jos da je malo agilnija u prebacivanju to sa ovim trajanjem bi to bilo top izdrzalo 6500km
Ali nemres imat sve jel...
U kojem dijelu eksploatacije si primjetio razliku sa smanjenim tlakom zraka u gumama? I kako se manifestirala ta promjena?Prije svega, udahni- izdahni, pomalo.
Nikakve rejserske fore, jer nisam rejser, već klasični kupac motora čiji potencijal ne mogu iskoristiti
Nisam si ništa utuvia u glavu, nit prosipam pamet, nego komentiram svoje iskustvo. Samo sam sluša savjet osobe koja prodaje iste, i to je u tim gabaritima i mogu reći da sam zadovoljan sa tim tlakovima. Dok sam vozia na sport ili sport touring gumama, ima sam navedene tlakove jer mi se nije sviđalo ponašanje gume na višim tlakovima a na ovim ‘nižima’ nisam ima problema sa mješanjem, to jest, svidilo mi se kako se ponaša guma.
Kad budem Pirellijev testni testis guma, samo ću njega hvaliti, a do onda je Mitas na traktoru
Mitas je na traktoru, pravom traktoru, John Deeru, ne na dvokotaču.U kojem dijelu eksploatacije si primjetio razliku sa smanjenim tlakom zraka u gumama? I kako se manifestirala ta promjena?
Do sada sam potrosio nekih 17 ili 19 setova Mitasa. Sa tlakom se nikada nisam na taj nacin zamarao.
Kod montaze bi bile napumpane na po Mitasu odredjeni tlak i to je bilo to.
sve si rekao - nemoj vise!Mitas je na traktoru, pravom traktoru, John Deeru, ne na dvokotaču.
Ne zamaram se tlakovima, nego kazem da sam vozia na 2.3 na Rosso prema uputama prodavača.
Kakvo je to zanemarivanje ili prosipanje pameti? Oces baciti neku bazu i ispast brutalan, ali nema temelja za to.
Nista za Mitas nisam napisa jer nisam vozia na njemu.
Vozim DRIII već dosta dugo sad na trećem motoru i uvijek onako kako službeno i piše 2,5 i 2,9 ili sam znao 2,4 i 2,8 ispod toga nikad nisam išao a kad bi mi sama guma bila na manje odmah neki čudan osjećaj tako da nisam nikada ima potrebe isprobavati niže tlakove na njimaNe zamaram se tlakovima, nego kazem da sam vozia na 2.3 na Rosso prema uputama prodavača.
Matko Motobox savjet;Vozim DRIII već dosta dugo sad na trećem motoru i uvijek onako kako službeno i piše 2,5 i 2,9 ili sam znao 2,4 i 2,8 ispod toga nikad nisam išao a kad bi mi sama guma bila na manje odmah neki čudan osjećaj tako da nisam nikada ima potrebe isprobavati niže tlakove na njima
Za DR4 stvarno ne mogu reći jer ih nisam probao.Matko Motobox savjet;
DR IV, prednja: 2.1-2.3, a zadnja 2.0 -2.5, ovisno o vozaču sniziti / povećati tlak.
Vozia na DR 3 na 2 motora, nekoliko setova i nekoliko setova DR 4 na 2 motora.
Slične tlakove smo komentirali u temi Diablo Rosso IV, kad je guma tek izašla.
Komentirali su u temi Lemy i nekoliko dečkiju, da je DRIII nekad znala iznenadno pustiti i da zbog toga DRIII ne vole. Ja nisam ima takvo iskustvo, iako je i prošlo par godina od toga.Za DR4 stvarno ne mogu reći jer ih nisam probao.
Za moje potrebe III je i više nego dovoljna pa za sad ne namjeravam mjenjati.
Zanima me ako si vozio III koja je razlika novog modela IV i dali opravdava razliku u cijeni?
zbog ovog zadnjeg ću definitivno razmisliti o njima.Komentirali su u temi Lemy i nekoliko dečkiju, da je DRIII nekad znala iznenadno pustiti i da zbog toga DRIII ne vole. Ja nisam ima takvo iskustvo, iako je i prošlo par godina od toga.
Za mene je IV bolja u dijelu stabilnosti u nagibu, prilikom naglijeg kočenja ili ubrzavanja.
Laički, više bi oprostila nego DRIII, a i više km sam s njom odradia.
Vozia sam i na s22, eh, i to je interesantna guma za usporediti sa IV.
Zaključak, za tu razliku u cijeni, nebi uzea DRIII, a i sa IV ćeš dobit smart watch ili prije bluetooth slušalice
oprasti ali moram pitati na kojim motorima je potreban taj tlak zraka za Pirell Diablo Rosso 4??Matko Motobox savjet;
DR IV, prednja: 2.1-2.3, a zadnja 2.0 -2.5, ovisno o vozaču sniziti / povećati tlak.
Vozia na DR 3 na 2 motora, nekoliko setova i nekoliko setova DR 4 na 2 motora.
Slične tlakove smo komentirali u temi Diablo Rosso IV, kad je guma tek izašla.
Uvijek imaju taj foršpan, kao daju neke nagrade uz narudžbu guma. Do sada sam naručio 5-6 setova od njih i nikad ništa tako da se ni ne trebaš nadati da ćeš nešto dobiti.zbog ovog zadnjeg ću definitivno razmisliti o njima.