S1000XR

sensor quickshiftera - jedan se nalazi na poluzi mjenjaca a jedan na poluzi kuplunga.
kada se brzine daju mijenjati bez problema kod ugasenog motocikla jedini problem koji vidim kao moguci je da je jedan od ta dva senzora gecrk!
Ne bi trebalo da su prekidaci/senzori, jer covjek ima problem i kada mehanicki, rucicom odvoji kuplung. Tu bi trebalo da salta bez obzira na senzore. Prije ce biti da ne odvaja kuplung kako treba kada motor radi, odnosno da kuplung “vuce” i kada bi trebalo da je odvojeno. Je li do lamelica, plocica, korpe, ulja, pa mozda i sajle, to treba skontati
 
@kronik
Je li ono i ti imas iskustvo sa Roadtec 01 SE gumama na XR-u ? Meni si cini da si je komentarisao tamo na temi o gumama.
Na koliko ih pumpas ?
Iz nekog razloga se ja i SE verzija ne slazemo bas najbolje. U jacim nagibima i otvaranjima gasa motor lagano leluja (kao riba) i propada zadnjim krajem (ovjes i mapa u dynamic). Ne pali se TC, ali po subjektivnom osjecaju djeluje kao da zadnja lagano (kontrolisano) pusta ili mijesi.
Kontam da nije do pritiska ili mozda ove SE imaju drugaciju radnu temperaturu i vrijeme zagrijavanja u odnosu na obicnu R01 ?
Pumpam standardno na hladno 2.5/2.9. Na zagrijano pritisak poraste oko 0,3 bara
ima guma koje kod K47 i K69 u potpunosti razlicito funkcioniraju ili cak uopce ne funkcioniraju. Npr. Pirelli Diablo Rosso IV i Pirelli Diablo Rosso IV Corsa - Zbog ABS senzora na kotacima K69 nije moguce voziti sa navedenim PirelliJem!

Ja jesam vozio RoadTec 01 SE i zaljubljen sam u tu gumu. Imam jos jedan set u rezervi doma!
Nikakvo lelujanje nikakvi pomaci - savrsenstvo do struganja fuzica.
Nikakvo pustanje niti mijesanje nisam osjetio. kao sto sam rekao guma je mirna u svim rezimima rada.

SE ima veci temperaturni raspon - radi puno bolje na visim temperaturama od "obicnog" a na niskim i kisi malo bolje / stabilnije

Tlak zraka u gumama se uvijek provjerava na hladno - prednja 2,5 zadnja 2,9 bara.
Na zagrijano - tlak raste sa ukupnom temperaturom pneumatika. E sad da li je 0,3 vise ili manje ne znam.
 
  • Like
Reactions: esso_sa
Ne bi trebalo da su prekidaci/senzori, jer covjek ima problem i kada mehanicki, rucicom odvoji kuplung. Tu bi trebalo da salta bez obzira na senzore. Prije ce biti da ne odvaja kuplung kako treba kada motor radi, odnosno da kuplung “vuce” i kada bi trebalo da je odvojeno. Je li do lamelica, plocica, korpe, ulja, pa mozda i sajle, to treba skontati

Kod R i XR nalazenje neutrala na semaforu nikada nije bilo lako. Ali me to i nije toliko brinulo.
Kod prijatelja je bila slicna situacija koju je Musashi naveo. Njemu su promijenili senzor na rucici kuplunga i problem je bio rijesen.
 
Kad bi bar ja imao toliko frendova da dijelimo znanja i kvarovima na Dukcima. Ovako je malo dosadno,, ko hipsteri smo. Vozimo pa sjednemo i pricamo o komadima, onda se vozimo 300-400km u komadu, opet stanemo i malo pricamo o voznji. Kad nestane tema onda malo i o nogometu, nista dijelovi i prljave ruke, Sjebo Audi sve. :mrgreen:
 
@esso_sa mozda ti se to događa zbog prevelikog pritiska (F2.5 i R2.9). Ja vozim isto na sport touring gumama i malo je laksi motor i slabiji (tracer 9) pa pumpam na F2.4 R2.7 jer se na toplo tlak u prednjoj digne na 2.7 a u zadnjoj dode 3.2. Vjerujem da tebi moze samo jos vise od toga. Tako da probaj s manjim pritiskom na hladno pa da vidis razliku. Meni je recimo 2.5 i 2.9 previse za ST gumu.
 
  • Like
Reactions: esso_sa
@esso_sa mozda ti se to događa zbog prevelikog pritiska (F2.5 i R2.9). Ja vozim isto na sport touring gumama i malo je laksi motor i slabiji (tracer 9) pa pumpam na F2.4 R2.7 jer se na toplo tlak u prednjoj digne na 2.7 a u zadnjoj dode 3.2. Vjerujem da tebi moze samo jos vise od toga. Tako da probaj s manjim pritiskom na hladno pa da vidis razliku. Meni je recimo 2.5 i 2.9 previse za ST gumu.
XR ima dobroj 240 kg ....
 
Kad bi bar ja imao toliko frendova da dijelimo znanja i kvarovima na Dukcima. Ovako je malo dosadno,, ko hipsteri smo. Vozimo pa sjednemo i pricamo o komadima, onda se vozimo 300-400km u komadu, opet stanemo i malo pricamo o voznji. Kad nestane tema onda malo i o nogometu, nista dijelovi i prljave ruke, Sjebo Audi sve. :mrgreen:
sve nekako osjecam dozu zavisti!
 
Ok 25 kg je tezi ( tracer ima 215). Ali kod XR-a se jos vise poveca pritisak jer je jaci i dolazi do veceg trenja
Kod premalog tlaka zraka u gumama i dolazi do mijesanja gume pri izlasku iz zavoja!
 
I vise se trosi. Prosli vikend sam za probu smanjio pritisak jer je bilo jako vruce. U pocetku je mjesilo, kasnije manje ali evo danas narucio novi set. To funkcionira na laksim motorima, čoper i ja 350 kg, jbg...Jednom sam vidio tunu te kilaze i jedva zaspao. 😄
 
@esso_sa mozda ti se to događa zbog prevelikog pritiska (F2.5 i R2.9). Ja vozim isto na sport touring gumama i malo je laksi motor i slabiji (tracer 9) pa pumpam na F2.4 R2.7 jer se na toplo tlak u prednjoj digne na 2.7 a u zadnjoj dode 3.2. Vjerujem da tebi moze samo jos vise od toga. Tako da probaj s manjim pritiskom na hladno pa da vidis razliku. Meni je recimo 2.5 i 2.9 previse za ST gumu.
2.7 i 3.2 se čini puuuno
 
@esso_sa mozda ti se to događa zbog prevelikog pritiska (F2.5 i R2.9). Ja vozim isto na sport touring gumama i malo je laksi motor i slabiji (tracer 9) pa pumpam na F2.4 R2.7 jer se na toplo tlak u prednjoj digne na 2.7 a u zadnjoj dode 3.2. Vjerujem da tebi moze samo jos vise od toga. Tako da probaj s manjim pritiskom na hladno pa da vidis razliku. Meni je recimo 2.5 i 2.9 previse za ST gumu.

Mogu pokusati smanjiti malo pritisak.
Meni se zagrijane gume uglavnom dignu za 0.3 bar u odnosu na hladno. Sa 2.5/2.9 na nekih 2.8/3.2.
Gume prije ovih su isto bile Roadtec 01, ali obicne. I njih pumpao na hladno 2.5/2.9 i sve bilo savrseno, pa mi tako kod ovih SE nije ni palo na pamet da se igram sa pritiscima
 
Last edited:
Da znam ali na toliko dođu kada stanem na plominu i provjerim pritisak. Ako idem ispod F2.4 i R2.7 na ST gumi onda mi jako mijesi i ne mogu voziti tim tempom
Ne znam, bitno da ti znaš što ti paše.
Pumpa sam 2.3 / 2.4 - Rosso 3, Rosso 4, a prije i Angel ST na slične tlakove.
Za Karlobag i niže vrijednosti, pa mi se zato ovo čini visokim.
Zanimljivo, morati ću isprobati kad Rosso dođe na red.
 
Ne znam, bitno da ti znaš što ti paše.
Pumpa sam 2.3 / 2.4 - Rosso 3, Rosso 4, a prije i Angel ST na slične tlakove.
Za Karlobag i niže vrijednosti, pa mi se zato ovo čini visokim.
Zanimljivo, morati ću isprobati kad Rosso dođe na red.
Rosso nema potrebe pumpati na vise od onoga sto si naveo. RoadTec 01 SE i Rosso nisu za uporedbu!
 
Last edited:
  • Like
Reactions: leCo
@tomo3 usudio sam se prstima desne ruke dotaknuti rucicu gasa i kocnice novog GS-a!!! Na srecu me nitko nije vidio!

Ali to i dalje nije pocetak preobrazbe!
Evo i lagani poticaj za preobrazbu:mrgreen::cool::ROFLMAO:
 

Attachments

  • gasilci.jpg
    gasilci.jpg
    4.1 MB · Views: 0
Ne znam, bitno da ti znaš što ti paše.
Pumpa sam 2.3 / 2.4 - Rosso 3, Rosso 4, a prije i Angel ST na slične tlakove.
Za Karlobag i niže vrijednosti, pa mi se zato ovo čini visokim.
Zanimljivo, morati ću isprobati kad Rosso dođe na red.
iako mi nikada nije bilo jasno zasto je toliko potrebno spustati tlak zraka u gumama za te neke razvikane dionice?!
sa tom nekom "nasom" voznjom je skoro pa nemoguce pregrijati sportsku / sport touring gumu!
Za tih 0,xx bara manje nece guma dati niti vise gripa, niti nesto puno vecu gaznu povrsinu niti bilo sto drugo osim vece potrosnje i "lelujavosti" na izlasku iz zavoja.

Druga je prica sta si mi utuvimo u gravi pa vjerujemo u to.
 
  • Like
Reactions: SpoRRi