Aprilia SL 750 Shiver

Ma Shiver ima katastrofa prednju kočnicu.. TDR125 iz 93-će mi je puno bolje kočila sa jednim 320 diskom..

Nikakav feeling za osjećaj ni šta se ovjesa ni kočnica tiče..
 
  • Wow
Reactions: +marek+ and gvo
Ma talijani općenito imaju problem sa kočnicama, meni je ybr250 iz autoškole bolje kočila od tuona, a shivera necu ni spominjat.
Ok, na shiveru malo bolje radi zadnja kočnica, ali isto ne koči nikako, znao sam nekad, kao kad sam bio mlad i vozio biciklu, nogom kočit, sve džonove sam tako poderao.
Imao sam priliku jednom vozit horneta od prijatelja, onaj model sta svi kažu da je ružan (meni je lijep, ali ja sam poseban), kako je taj motor kočio, stari moj ni ne pogledaš kočnicu, a već radiš stopie. O karakteru samog motora neću ni pričat, rapsodija.
Tu sam prvi put upoznao i sper regler, izgorio original na 12000, da nije ne bi moj tuono ni danas punio bateriju kako treba sa glupim oem reglerom
 
Kawasaki Heavy Industries, molim lijepo. :mrgreen:

(gori ste sektaši od kardanaša)
A covjece dok sam Bio alfista prozivali nas Wagenovci da smo sektasi, sad taman mislim sredio se malo smirio sa kvarovima kupio Apriliu sad ovi Rižoljupci opet govore sektasi.... ja nemogu zakljuciti nista drugo nego da su svi ljubomorni na nas sta vozimo prava talijanska vozila sa dusom (vozili bi i oni ali se boje) :ROFLMAO:
 
S apriliiom nikad nisi sam... danas popodnevno druzenje na sunjari,propisao semering na flandji od kvacila odmah iza slave cilindra pa optimisticno isao to brzinski rijesiti,ali koliki je problem pronaci onaj minijaturni semering to je cudo,usput i ocistio ono govno od podmazivanja lanca....i normalno kako tek sutra idem po semering ostavio sve rastavljeno i da vrhunac bude vrhunac cujem samo PLOP...reko wtf kad ono iskocio cilindar kvacila...i rekoh sam sebi tako ti i treba kad ne vozis Horneta s njim nebi imao takvih problema/dogodovstina :LOL:
 
Evo da napravim mali osvrt na Shivera nakon jedne godine druzenja...jako puno sam slusao i jos slusam o nepouzdanosti Shivera ili Aprilie opcenito...pa da krenemo da u godinu dana voznje i nekih 7500 tkm nisam imao ni jedan jedini tehnicki problem ili kvar,sve sta sam radio se podrzazumjeva pod redovito odrzavanje(promjena ulja,reparacija prednjih vilica pa sam usput stavio 15w ulje sta je osjetno poboljsalo voznju)...u 7tkm sam potrosio dva seta guma(drugi je za zamjenu ali nategnuti ce se jos koji km) to spominjem da se zna da ju ne stedim ilitiga ne vozim kao penzic....poznanici koji su mi govorili sta uzimas to talijansko sranje voze japance i dok sam ja samo vozio imali su uvijek nekih uspotnih sranja,tako da sam na kraju i vise nego zadovoljan talijanskom nepouzdanoscu...sreca je mozda sta sam ju kupio od drugog vlasnika(dao mi je staru prometnu iz 2010 inace mu nebi vjerovao),i tako trenutno presla malo vise od 48000 tkm,4000 km nakon zamjene ulja nema potrebe nadolijevati ulje a i to je jedna od stvari koju su mi stalno spominjali (Vidit ces koliko to ulja trosi BLA BLA BLA)....uglavnom vozi i ne pokazuje znakove umora...sada je vec i vrijeme da se nadje dostojna,naravno jaca zamjena,kao recimo neka Grmljavina :mrgreen: