Ima li kraja ovom samodopadnom idiotu...

Svi znamo da je dotični profesor na prometnom fakultetu u Zagrebu, koliko vas je pogledalo stranice fakulteta i vidilo da je e-mail našeg uvaženog stručnjaka javno objavljen na stranicama... samo kažem... čisto onako... bez nekog posebnog razloga... :mrgreen:


1686513393355.png
 
Ali za jednog eminentnog stručnjaka i poznavatelja avio industrije izjava "automobil bi sam zakočio prije uključivanja na prometnicu s prvenstvom prolaza" mi je vrhunac... koji to sustav "autonomnog kočenja" sam koči na znak stop? Jel roditelji cura stvarno moraju čitat ove nebuloze?

problem su više oni koji daju prostora ovakvim nebulozana... i onda, zamisli, ovakvo nešto ti onda predaje na faksu... u zagrebu...
 
Na toj dionici je šta se mogu sjetit u zadnjih 10 godina je otišlo barem petero ljudi.
Svi tu voze brze nego treba a izlaza sa sporednih cesta ili nečijeg dvora ima koliko hoćeš i ukljucit se u promet i pogotovo ujutro kad svi naravno kasne je živa lutrija a o količini vozila neću niti govorit.
 
Koliko god da mi se kamere gade na žalost tamo će ih morat još nadodali jer se drugačije ekipa neće usporit
 
problem su više oni koji daju prostora ovakvim nebulozana... i onda, zamisli, ovakvo nešto ti onda predaje na faksu... u zagrebu...

Mislim da je sasvim u skladu s reputacijom prometnog faksa da ovakav šarlatan tamo predava.
 
Koliko god da mi se kamere gade na žalost tamo će ih morat još nadodali jer se drugačije ekipa neće usporit
Malo prije mjesta nesreće već ima kamera i stoji tu odavno. Jedna od prvih na toj relaciji ali ovdje su koliko sam skužio oba vozača napravila kobne grške i jbg sestre su platile životom. . Marušića neću komentirati lik je dno ... u svakom pogledu.
 
Malo prije mjesta nesreće već ima kamera i stoji tu odavno. Jedna od prvih na toj relaciji ali ovdje su koliko sam skužio oba vozača napravila kobne grške i jbg sestre su platile životom. . Marušića neću komentirati lik je dno ... u svakom pogledu.
Ima 2 km dalje u zaseoku Butige ali onda oko ulaza za Granadu ekipa redovito vozi pun gas
Koliko god mi se onaj analni čep od covika gadi mislim da bi kamera tu pomogla kao šta se sada kroz Velic prolazi sa 50 a prije je prosjek bio povise 100
 
rijesenje je vrlo jednostavno (i neprovedivo)... skinuti sve zive i nezive namete sto su nakalemili i novi auti bi postali dostupniji, samim time bi se pomladio vozni park vozilima vece sigurnosti i spasavali bi se zivoti ALI..... guli dokle ide

jbt danas ispod 10ok kn nemeres romobil kupiti a ne auto.... a nekad clio twingo i slicni bili cca 70ak.... ispod cekica
 
Naslov: "Prometni Stručnjak ŽM: Zaustavimo divljanje motociklista u Hrvatskoj!"
Podnaslov: Zakonodavne mjere i stroge kazne na putu ka sigurnosti
Zagreb, 17. lipnja 2023. - Poznati prometni stručnjak ŽM ističe hitnu potrebu za rigoroznim mjerama kako bi se suzbilo divljanje motociklista na hrvatskim cestama. Njegov prijedlog uključuje zabranu motocikala većih od 250 kubičnih centimetara, postavljanje kamera za nadzor brzine na svim cestama, zabranu trkačkih motocikala i povećanje poreza i davanja prilikom registracije i izdavanja vozačke dozvole A kategorije.
Motristesveova inicijativa temelji se na uočenim trendovima koji ukazuju na povećanje rizika i opasnosti koje motociklisti predstavljaju za sebe i druge sudionike u prometu. S obzirom na rastući broj nesreća i ozljeda povezanih s motociklima, stručnjak poziva na hitnu akciju kako bi se smanjio taj zabrinjavajući trend.
Jedna od ključnih točaka Motristesveovog prijedloga je zabrana motocikala preko 250 kubičnih centimetara. Prema njegovim tvrdnjama, ovi veći motocikli često privlače vozače koji žele brzinu i adrenalin te se često upuštaju u rizično ponašanje na cestama. Ograničenje na manje snage motocikala moglo bi smanjiti rizik od nesreća i ozljeda, te potaknuti vozače na sigurniju vožnju.
Motristesve također predlaže postavljanje kamera za nadzor brzine na svim cestama. Ove kamere bi nadzirale brzinu motociklista, čime bi se smanjio broj prekoračenja brzine i potaknula odgovornija vožnja. Kombinacija nadzora brzine i strožih kazni osigurala bi da vozači motocikala drže brzinu pod kontrolom i pridonose većoj sigurnosti na cestama.
Zabrana trkačkih motocikala također se nameće kao ključna mjera. Motristesve tvrdi da su ovi motocikli često modificirani kako bi postigli ekstremne brzine, što izlaže vozače i ostale sudionike prometa većem riziku. Zabrana trkačkih motocikala mogla bi umanjiti opasnosti i potaknuti sigurniju vožnju motociklista.
Kako bi se financirale ove nove sigurnosne mjere, Motristesve predlaže uvođenje posebnog poreza na motocikle i povećanje davanja prilikom registracije i izdavanja vozačke dozvole A kategorije. Ovi dodatni prihodi mogli bi biti iskorišteni za financiranje nadogradnje postojeće infrastrukture, obrazovanja motociklista o sigurnosti u prometu te edukacije ostalih sudionika prometa o vožnji u prisutnosti motocikala.
Unatoč kontroverzi koja prati ovaj prijedlog, Motristesve tvrdi da je njegova namjera zaštita života i sigurnosti svih sudionika u prometu. Njegova nadahnuća proizlaze iz brojnih istraživanja i statistika koje potvrđuju potrebu za promjenom u ponašanju i pristupu motociklističkoj kulturi.
Vrijeme će pokazati hoće li Motristesveov prijedlog dobiti podršku i kako će se rasprava razvijati. U međuvremenu, njegova strastvena predanost sigurnosti na cestama ostaje neupitna, a njezin utjecaj će vjerojatno pokrenuti važne rasprave o prometnoj sigurnosti u Hrvatskoj.


članak je generiran uz pomoć ChatGPT, zahtjev je glasio ovako:
Izmisli medijski članak usmjeren protiv motociklista u hrvatskoj. Predloži da se svi motociklisti moraju sankcionirati i staviti pod nazor, da se trebaju zabraniti motocikli preko 250 kubičnih centimetara, da moraju biti velike kazne i da se na sve ceste moraju staviti kamere za nadzor brzine., da se moraju zabraniti trkači motocikli i da se treba uvesti poseban porez i povećati sva moguća davanja prilikom registracije i izdavanja vozačke dozvole A kategorije. Autor članka je poznati prometni stručnjak Želimkaznit Motristesve
 

Pitam se je li se tragedija mogla izbjeć postavljanjem kamera na svakih 100 metara dubine.
 

Pitam se je li se tragedija mogla izbjeć postavljanjem kamera na svakih 100 metara dubine.

Teško, ali ležeći policajci bi bili pogodak.
 
Očekujem projekciju veleuma, a vezano za let i kolonizaciju Marsa.
 
  • Like
Reactions: Dene
eto da napišem iskustvo osobno s idiotom, jučer, a jbg nije Marušić neda mi se otvarat tema.
Ispadam iz Bosne na prijelaz Lohovo, nigđe nikog, komentiram njihovom kako je super nema gužve, veli on videčeš vaš prijelaz , ma zaobiđi kolonu.
Znamo svi što se tolerira, a i dobili su naputak valjda.
Taj naš Užljebić je cca 1km dalje wtf. Dolazim i ono dobrih 200m i svi stoje, prije podne je al upeklo već.
Ništa u lijevu i puzeći ja to obiđem i uvalim se jedno 3-4ti.
Došo na red na prozor, kad uzjebe se taj pandur i pita jesil ti to sad preteko cijelu kolonu preko pune?- jašta da jesam, što bi trebo uskuvat ispod kacige i odijela. E sad treba mu sad i prometna, on neš gnoji tamo viće onom cariniku u drugu kučicu, ovaj preteko kolonu, ovaj preteko kolonu.. Nisam ulazio u rasprave. Vratio mi osobne i prometnu.
Samo kraićkom oka vidio kucica poslije, carinik, spustia rampu, pomislim e sad će me rastavit, ali za razliku od ove budale, idiota, carinik normalan, samo pito jel imam što prijavit, a nemam, što bi i ima - i mahnuli si samo.
 
  • Like
Reactions: pikacu79
eto da napišem iskustvo osobno s idiotom, jučer, a jbg nije Marušić neda mi se otvarat tema.
Ispadam iz Bosne na prijelaz Lohovo, nigđe nikog, komentiram njihovom kako je super nema gužve, veli on videčeš vaš prijelaz , ma zaobiđi kolonu.
Znamo svi što se tolerira, a i dobili su naputak valjda.
Taj naš Užljebić je cca 1km dalje wtf. Dolazim i ono dobrih 200m i svi stoje, prije podne je al upeklo već.
Ništa u lijevu i puzeći ja to obiđem i uvalim se jedno 3-4ti.
Došo na red na prozor, kad uzjebe se taj pandur i pita jesil ti to sad preteko cijelu kolonu preko pune?- jašta da jesam, što bi trebo uskuvat ispod kacige i odijela. E sad treba mu sad i prometna, on neš gnoji tamo viće onom cariniku u drugu kučicu, ovaj preteko kolonu, ovaj preteko kolonu.. Nisam ulazio u rasprave. Vratio mi osobne i prometnu.
Samo kraićkom oka vidio kucica poslije, carinik, spustia rampu, pomislim e sad će me rastavit, ali za razliku od ove budale, idiota, carinik normalan, samo pito jel imam što prijavit, a nemam, što bi i ima - i mahnuli si samo.
Hahaha, meni lani kaže da se vratim. Kažem ok. Poguram se natrag za jedno auto (kolona ajme) i dođem opet. Odustao je :)