Kawasaki Z900 ABS-2017

Koliko mi se čini još nisi stavio,pa bi ti preporučio još zaštitu hladnjaka
stavio je prvi vlasnik zaštitu hladnjaka, zaštite dekla, givi gljive i slidere na osovini prednjeg kola... te gljive bi mogao skinuti jer koliko sam skužio tu, osim ako je slučaj prevrtanja u mjestu ili kliznuća pri manjoj brzini, naprave više štete nego koristi...
ne znam je li ista logika vrijedi i za ove slidere na prednjem kolu, ali vrijedilo ne vrijedilo mislim da ih skidam jer jako strše van i izgleda gadno, stvarno su to mogli malo diskretnije odraditi. izbjegavam ih skinuti jedino iz razloga što se bojim da ću se ureknuti s tim i kliznuti odmah idući dan :LOL: pogotovo što sam počeo vježbati da taknem koljeno na parkingu... uglavnom, sramoćenje na javnom parkingu od plodina, što zbog crtanja krugova kredom što zbog totalnog neuspjeha zasada jer su mi krugovi premali i ne mogu uhvatiti brzinu, a da ne govorim šta će biti kad se prospem. kecova škola s aliexpressa :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: ali treba ubiti dosadu u ovim ljetnim mjesecima
 
Last edited:
  • Haha
Reactions: Dene
mogao bi imat problem na atestu zbog skinutih oslonaca za noge suvozaca
da da. imao sam osjećaj da će biti neki zajeb u vezi toga i pokazalo se istinitim.
bio sam danas registrirati skuter pa sam usput pitao čovjeka za atest. pokazao mu sliku i pitam hoće li biti problema jer nemam oslonce, kaže on hoće, ne može bez njih.
ja mu govorim ok piše da se moraju imati oslonci i ruhohvat ako motor ima sjedalo, ali ja mislim staviti poklopac umjesto sjedala.
Kaže, aha, možemo onda promijeniti da motor u papirima bude samo za jednu osobu, ali onda se ne radi običan atest nego utvrđivanje specifikacije vozila (60ak eura), i onda se mogu skinuti i oslonci i mogu ići nosač auspuha i poklopac sjedala. tako da smo danas i to naučili :mrgreen:
 
da da. imao sam osjećaj da će biti neki zajeb u vezi toga i pokazalo se istinitim.
bio sam danas registrirati skuter pa sam usput pitao čovjeka za atest. pokazao mu sliku i pitam hoće li biti problema jer nemam oslonce, kaže on hoće, ne može bez njih.
ja mu govorim ok piše da se moraju imati oslonci i ruhohvat ako motor ima sjedalo, ali ja mislim staviti poklopac umjesto sjedala.
Kaže, aha, možemo onda promijeniti da motor u papirima bude samo za jednu osobu, ali onda se ne radi običan atest nego utvrđivanje specifikacije vozila (60ak eura), i onda se mogu skinuti i oslonci i mogu ići nosač auspuha i poklopac sjedala. tako da smo danas i to naučili :mrgreen:

To bi morao i zbog nosaca tablice kojeg mislis stavit
 
Pa ti vozi po UK cijele godine....... Z900, mislim da je 2019. godiste, eventualno 2018.

1690985096600.png




 
Last edited:
  • Wow
Reactions: t0malito
Pa ti vozi po UK cijele godine....... Z900, mislim da je 2019. godiste, eventualno 2018.

View attachment 767396



Baš se sjećam kad ga je uzeo novog, slučajno sam naletio tada, tad se ja mislim zvao The Workshop, i bila je priča kao to je to sad sam s motorom miran barem 10 godina, nakon par mjeseci mu je skinuo plastike i cijelog ga očistio i ulickao…

Tako da je očito nekad u meduvremenu pukla ljubav kad je pustio da do ovoga dode 😄
I još je bio garažiran, a izgleda kao da je kisnuo na ulici po cijele dane..
 
  • Like
Reactions: Shepa
hahaha, pa kaj je u moru bil 4 god?
jedan mu komentirao da ga vrati nazad u more :mrgreen: btw, 2019. godiste je motor, ne 2018, al tak svejedno :D

Inace, u UK vole solit ceste ko da nema sutra, a ne znam da tam bas pada puno snijega niti da su temperature cesto ispod nule. Kako bilo, oni tam cesto voze motore cijele godine (valjda zato sto temperature nisu niske van svake pameti za vozit motor), al oni pametniji kad dodju doma, ako imaju mogucnost, isperu motor slaufom da maknu sol i tako svaki dan dok su ceste posoljene. Oni koji ne voze preko zime, imaju fetish naspricat cijeli motor sprejom tipa WD40 (nesto drugacija kemija, navodno bolje cuva od korozije) i onda lickanje u proljece jer je motor masan ko da je bio u loncu za radit cvarke :D
 
Last edited:
Baš se sjećam kad ga je uzeo novog, slučajno sam naletio tada, tad se ja mislim zvao The Workshop, i bila je priča kao to je to sad sam s motorom miran barem 10 godina, nakon par mjeseci mu je skinuo plastike i cijelog ga očistio i ulickao…

Tako da je očito nekad u meduvremenu pukla ljubav kad je pustio da do ovoga dode 😄
I još je bio garažiran, a izgleda kao da je kisnuo na ulici po cijele dane..

Pratim njegov kanal, lik je inzenjer ak sam dobro shvatio, cesto komentira (u video obliku) kako drugi rade po motorima i cjepidlaci i kad treba i kad ne treba, cesto se koncentrira na cistocu :D

Komentirao sam mu video i mozda nas prosvjetli zasto ovo nije problem (sate i sate materijala objavljuje, mozda se i oglasi videom po tom pitanju) jer komentari na video su mu urnebes :D Vidim da je vidio poruku pa mozda......


1691061891371.png
 
  • Like
Reactions: t0malito
Evo, napravio je video o koroziji na svom motoru

Ne vjerujem da je to do Kawasakija..Imao sam ga preko 10 godina (er6n) i nije bilo traga koroziji..To je do vlasnika i održavanja..Znaju i naši otočani doći s takvim motorima na servis..Sol, nepranje, nepodmazivanje itd.. Nekidan mi je došao čovjek koji je kupio Stroma 650 prije mjesec dana sa skroz ruzinavim lancem..Uz more, bez podmazivanja i eto..
 
10100km sa Leo Vince LV-10 (druga i treca slika). Ko nov, cak i naljepnica koju sam zalijepio na njega je ko nova. Oziljci od vadjenja mrezice - izbio zavare serafcigerom i cekicem nakon sto sam veci dio mrezice cvikcangama uklonio (prva slika dok je bio nov) su se odavno "pofarbali" u voznji i ne vide se uopce.
 

Attachments

  • 01.jpg
    01.jpg
    106.9 KB · Views: 0
  • 02.jpg
    02.jpg
    1.6 MB · Views: 0
  • 03.jpg
    03.jpg
    731 KB · Views: 0
Jel ima netko da je zamijenio vozacke nogare (fuzere) pa da je originalne spremio i da mu ne trebaju? 65.300km i vec su mi ove gume na njima potrosene (lijeva pogotovo koju sam prije 20tak tisuca km prebacio na desnu stranu, a desnu na lijevu jer su simetricne), a nove su prilicno skupe. Neko mozda ima viska pa da mi proda za neke normalne novce jer mu ne trebaju? Al samo ako su te gume u super stanju i nepotrosene jer mi zapravo samo one trebaju.
Razmisljao sam i o aftermarket fuzerima bez tih guma, ali, svi su nizi zbog toga, a poluga mjenjaca mi je na najnizoj mogucoj razini pa mi nebi to bilo ergonomski prihvatljivo (pricam samo o fuzicima, ne kompletu sa nosacima itd).
 
Last edited:
Nabavljen je vislji sic. Na prvu bas nisam primjetio neko olaksanje tokom dugih tura za koljena, dal zbog toga sto je sic meksi pa si skoro u istom polozaju kao kod starog posto je novi sic meksi i onda nesto vise "potone", ali kod agresivnije voznje osjeti se bolji polozaj na motoru. To su zasada prva zapazanja.
 

Attachments

  • IMG_20230716_104658.jpg
    IMG_20230716_104658.jpg
    4.5 MB · Views: 0
  • IMG_20230716_104719.jpg
    IMG_20230716_104719.jpg
    4.1 MB · Views: 0