Kawasaki Z900 ABS-2017

Šta su mekše pločice, bolje koče, brže se troše i manje disk(ove) troše.

Ne nuzno, organic su jako mekane, a losije koce od sintered i puno brze se pregriju. Ali ako pricamo o istoj vrsti, onda da, one koje se brze trose manje trose diskove.
Z900 ima diskove predvidjene za sintered |(takve su i OEM plocice) pa nema smisla stavljat inferiorne plocice tipa organic, eventualno za zadnji kotac jer su jeftinije.

EBC su tanje za cca 0,5-1mm od OEM, a traju mi isto kao i OEM sto znaci da su nesto tvrdje (a koce bolje). Ali ne vidim problem s diskovima, sada na 60.000km su na pola puta do potrosenih (mjereno mikrometrom). Plocice mi traju 17.000km i do sada su potrosene jedne OEM, dva seta EBC i sad je treci set EBC na motoru, a jos 2 nova seta EBC su kupljena nedavno i cekaju svoje vrijeme.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: cadjo and maRRin 06
Akumulator
Potrosnja struje kad je motor ugasen
Da li vadit akumulator preko zime ili neke druge dulje pauze zbog potrosnje struje dok motor miruje?

Maloprije izmjerio potrosnju struje svog Z900 dok je ugasen i izmjerio sam 0,22mA potrosnju (slovima: nula zarez dvadeset dva miliapmera :mrgreen: ).
Nemam dodatnih aftermarket potrosaca tipa alarm, grijane rucke itd, motor je po tom pitanju serijski.....

Apsolutno (APSOLUTNO!!!) zanemarivo vezano uz "zimski san" ili neki drugi dulji period kad se motor ne koristi i "potrebu vadjenja akumulatora iz motora" jer bi potpuno ispravan i 100% napunjen 8Ah akumulator kakav je standardan za Z900 do (na primjer) 50% potrosenosti ta struja od 0.22mA ispraznila za malo vise od 2 godine (GODINE!!!) kad bi teoretski akumulator bio bez efekta samopraznjenja (sto naravno nije slucaj, ali cisto za dobit uvid o kolikoj potrosnji je rijec).
Btw, AGM akumulatori kakvi su najcesci za motore (i kakav dolazi tvornicki sa Z900) imaju samopraznjenje cca 1-2% mjesecno ako su u odlicnom stanju (novi). Ako su u losem stanju, ta brojka moze biti visestruko veca (cak i do 10% mjesecno u slucaju jako loseg stanja akumulatora koji je jos uvijek nazivno ispravan iako ga nitko nebi htio korisitit kad bi znao da je u takvom stanju jer je pitanje trenutka kad ce riknut :mrgreen: ).



Inace, samopraznjenje akumulatora je vece sto je temperatura veca, tako da je za akumulator u garazi koja nije grijana u zimi povoljnije nego ga vadit iz motora i drzat doma "na toplom". Samo nek je skroz napunjen i bit ce najsretniji ako mora mirovat kad je hladno (pretpostavljam da vam garaze ne idu u ekstremne minus temperature, nula C je savim ugodna za akumulator, svakako bolje nego da je na sobnoj temperaturi ako ga se ne koristi, nece tako hladan imat jacinu struje kao da je na sobnoj temperaturi, ali ce se manje praznit sam od sebe, a ako je iole ispravan, bit ce i takav itekako dovoljno jak za upalit motor ako se zazelite zimske voznje motorom: u EU se starter akumulatori ocjenjuju ne po CCA nego po EN standardu, a dovoljno je rec da se to odnosi na struju koju moze dati na cca -20C - koga zanimaju detalju oko EN neka gugla, lako se nadje kakvi su parametri za EN standard testa akumulatora)

Naravno, olovni akumulatori za najdulji vijek trajanja bi uvijek trebali biti napunjeni 100%, pa prije neke dulje pauze obratit paznju da je akumulator skroz napunjen. Zapravo ga nema potrebe dopunjavat preko zime, AGM akumulatori koji su standard (barem za Z900) u tih par mjeseci ako su u dobrom stanju nece samopraznjenjem doc u fazu kad bi nastala neka steta u njima (sulfatizacija), ali, nema stete ako ih se dopuni preko zime (jedino sto u praksi nema koristi, ali ako vas veseli...)


Vjerujem da je isto/slicno i sa Z900 godista 2017-2019., ne mogu tvrdit, ali ne vidim zasto bi bilo drugacije.


P.,S.
pretpostavka je da je motor ispravan :mrgreen: .
P.S.2
izmjerite sami potrosnju ako zelite precizan podatak jer ovo je samo moje mjerenje na mom motoru, ali kao neki orijentir vjerujem da moze posluzit.


Eto
 
Last edited:
Dok je instalacija na motoru ispravna i nema nekih potrošača tipa alarm, usb punjač by aliexpress i slično akumulatoru neće ništa biti preko zime. Ja sam svojeg "sjebo" prošlu zimu jer nisam ugasio punjač za mob, sad sam valjda s novim opet 10 godina miran. Nije mi jasno kako ljudima aku izdrži sezonu, max dvije, nikad ne vadim aku iz motora niti ga dopunjavam preko zime, na proljeće kresne ko mina. Rekord je tvornička Yuasa na ženinoj hondi, nakon 14 godina je počela pokazivati znakove umora.
 
  • Like
Reactions: 3alfa3
Dok je instalacija na motoru ispravna i nema nekih potrošača tipa alarm, usb punjač by aliexpress i slično akumulatoru neće ništa biti preko zime. Ja sam svojeg "sjebo" prošlu zimu jer nisam ugasio punjač za mob, sad sam valjda s novim opet 10 godina miran. Nije mi jasno kako ljudima aku izdrži sezonu, max dvije, nikad ne vadim aku iz motora niti ga dopunjavam preko zime, na proljeće kresne ko mina. Rekord je tvornička Yuasa na ženinoj hondi, nakon 14 godina je počela pokazivati znakove umora.

Originalni na Z900 mi je riknuo nakon 2 sezone usred ljeta. Nije Yuasa na novim Z900, barem na mom nije bila :(
 
Evo malo je provozan novi ljubimac pa da se upišem u temu :mrgreen:

IMG_1019.jpg


Ciljao sam ga već neko vrijeme i mislio uzeti novoga kad bude nekakav zimski popust, ali uletio je ovaj sa 1500 km po super cijeni. Boja mi je na slikama bila bezveze, ali uživo me oduševila i svakim danom mi je sve draža.
I usput ako netko ima preporuku za neki nosač tablice da uklonim ovu abominaciju, bio bi zahvalan :)
 
Evo malo je provozan novi ljubimac pa da se upišem u temu :mrgreen:

View attachment 765680

Ciljao sam ga već neko vrijeme i mislio uzeti novoga kad bude nekakav zimski popust, ali uletio je ovaj sa 1500 km po super cijeni. Boja mi je na slikama bila bezveze, ali uživo me oduševila i svakim danom mi je sve draža.
I usput ako netko ima preporuku za neki nosač tablice da uklonim ovu abominaciju, bio bi zahvalan :)
Kako mi je lijepa za kombinacija, točno mi dođe da ga opet uzmem 👍
 
  • Like
Reactions: t0malito
Evo malo je provozan novi ljubimac pa da se upišem u temu :mrgreen:

View attachment 765680

Ciljao sam ga već neko vrijeme i mislio uzeti novoga kad bude nekakav zimski popust, ali uletio je ovaj sa 1500 km po super cijeni. Boja mi je na slikama bila bezveze, ali uživo me oduševila i svakim danom mi je sve draža.
I usput ako netko ima preporuku za neki nosač tablice da uklonim ovu abominaciju, bio bi zahvalan :)
Meni je ovaj bio odličan,orginal žmigavci idu na njega tako da nemaš problema sa atestiranjem kasnije. Barracuda
IMG-f98bab8fce3e92cc7b0fbb65fb20d83b-V~2.jpg
 
Daj malo usporedi Z9 i MT09
Dimenzije, težinu, ovjes, snaga, vožnja..
Koji ti je bolje sjeo
Različiti motori ali na neki način jako slični.
Kawa,prednosti, ima više KS, Yamaha to na manjim brzinama nadoknađuje s tri cilindra ali na većim brzinama se osjeti razlika, z ima i veću krajnju brzinu. U z se nekako duboko sjedne i imaš baš osjećaj povezanosti s motorom. Z ima veći rezervat i normalno može napraviti više km od Yamahe s jednim punjenjem.
Ovijes i kočnice dobre i kod jednog i kod drugog.
Prednosti Yamahe,ne znam šta ima ovaj novi od elektronike ali mislim da je tu Yamaha bolja, znači 4 moda vožnje pa onda par modova TC,sc, LC, ABS. onda qs gore i dolje. Yamaha ima puno jači i bolji zvuk i nema potrebe za drugim auspuhom.I jako velika razlika je u težini,premda kawa sa 212kg nije uopće težak motor za tu klasu Yamaha sa 189kg (mokra težina) je super lagana i to se osjeti u vožnji.
Ali jedan i drugi motor se voze jako dobro i u svakom pogledu su odlični za klasu kojoj pripadaju
 
Last edited:
Ali jedan i drugi motor se voze jako dobro i u svakom pogledu su odlični za klasu kojoj pripadaju
ja sam se dugo vremena nećkao z900/mt09. logika mi nekako nalaže da je z900 malo sportskiji, a mt09 zabavniji motor zbog konfiguracije motora, težine, kraćeg wheelbase-a i što već, a najviše na temelju snimki i iskustava gdje je očito koliko lako se mt09 diže na zadnje kolo.
ti si vozio oba pa me ispravi ako griješim, ali da sam sebe kloniraš i jednog sebe staviš na z900, a drugog na mt09, čini mi se da bi pri jačem tempu bio brži i sigurniji na z900 jer bi npr. na izlazu iz okuka mogao više i sigurnije odvrnuti gas bez da se boriš s dizanjem prednjeg kola cijelo vrijeme. sad u kojoj bi to mjeri bilo izraženo ne znam jer mt09 nisam probao, ali čini mi se da bi bilo primjetno, a za normalnu vožnju naravno da nije ni bitno.
s druge strane da ti je do zajebancije i da ti paše da ti je prednji kraj dosta vremena lagan ili u zraku, mt09 je bolji izbor.

z900 2017. sam vozio u više navrata i bio prezadovoljan tako da sam išao na sigurno. nedostaci tada su mi bili za mojih 190 cm prenisko sjedalo u kombinaciji s tim sjedenjem u njemu, npr. Hornet mi je bio puno udobniji iako je i on jednako sitan, ali ovih 2.5 cm više sjedalo koje stavljaju od 2020. mi je očito riješilo problem i sjedenje mi više uopće ne smeta. I ona stara instrument ploča mi je bila ružna, novi tft mi je odličan.
a i na kraju krajeva sad mi je uletila prilika za ovoga, da sam imao love kad se prodavao onaj mt09 SP tu na forumu za 9500 uzeo bi ga iste sekunde.
 
  • Like
Reactions: Dene
ja sam se dugo vremena nećkao z900/mt09. logika mi nekako nalaže da je z900 malo sportskiji, a mt09 zabavniji motor zbog konfiguracije motora, težine, kraćeg wheelbase-a i što već, a najviše na temelju snimki i iskustava gdje je očito koliko lako se mt09 diže na zadnje kolo.
ti si vozio oba pa me ispravi ako griješim, ali da sam sebe kloniraš i jednog sebe staviš na z900, a drugog na mt09, čini mi se da bi pri jačem tempu bio brži i sigurniji na z900 jer bi npr. na izlazu iz okuka mogao više i sigurnije odvrnuti gas bez da se boriš s dizanjem prednjeg kola cijelo vrijeme. sad u kojoj bi to mjeri bilo izraženo ne znam jer mt09 nisam probao, ali čini mi se da bi bilo primjetno, a za normalnu vožnju naravno da nije ni bitno.
s druge strane da ti je do zajebancije i da ti paše da ti je prednji kraj dosta vremena lagan ili u zraku, mt09 je bolji izbor.

z900 2017. sam vozio u više navrata i bio prezadovoljan tako da sam išao na sigurno. nedostaci tada su mi bili za mojih 190 cm prenisko sjedalo u kombinaciji s tim sjedenjem u njemu, npr. Hornet mi je bio puno udobniji iako je i on jednako sitan, ali ovih 2.5 cm više sjedalo koje stavljaju od 2020. mi je očito riješilo problem i sjedenje mi više uopće ne smeta. I ona stara instrument ploča mi je bila ružna, novi tft mi je odličan.
a i na kraju krajeva sad mi je uletila prilika za ovoga, da sam imao love kad se prodavao onaj mt09 SP tu na forumu za 9500 uzeo bi ga iste sekunde.
Kad bi opet birao, ako bi bila ista cijena uzeo bi z900 ne zato što je bolji,jer nije(svaki ima svoje prednosti), nego zato jer je kvalitetnije napravljen,ako nebi bila ista cijena onda bi uzeo jeftinijeg jer su to podjednaki motori.
E sad,što se tiče tog dizanja na zadnji,Yamaha je to dobro riješila sa lift Controlom koji radi odlično i ne da motoru da se digne na zadnji.
Jedini gdje osjetiš taj gubitak volana je na ravnom kad ga dugo stiščeš pun gas,na izlasku iz zavoja ne.
Što se tiče prolaska kroz zavoje,i jedan i drugi to odrađuju jako dobro, tu je mala prednost kod Yamahe ali kad je u pitanju brzo prebacivanje jer je Yamaha puno lakša.
 
  • Like
Reactions: t0malito
evo stigao je Leo nakon mjesec ipo dana čekanja. ova full black verzija nije bila nigdje dostupna, a baš taj mi se najviše sviđao. nešto je skuplji od običnog black. 280 eura top i 50 eura ovaj nosač auspuha koji zamjenjuje oslonce za suvozača

IMG_1086.jpg


stiže mu još barracuda nosač tablice pa ćemo na atest za oboje. i naravno mitasice koje čekaju da se potroše ove tvorničke pa da i njih probamo prvi put da vidimo o čemu svi pričaju :mrgreen: mislim da ću ga još počastiti sa poklopcem sica i da će to biti to što će od mene dobiti. ne sviđa mi se kako izgleda originalni od kawasakija, nekako mi je čudno zaobljen, ali vidio sam na z900 forumu da mu savršeno paše poklopac od ZH2 pa ću vjerojatno njega uzeti, ebay 50ak eura. evo kako on izgleda

z900cowl2.jpg
 
  • Like
Reactions: Dene and 3alfa3
evo stigao je Leo nakon mjesec ipo dana čekanja. ova full black verzija nije bila nigdje dostupna, a baš taj mi se najviše sviđao. nešto je skuplji od običnog black. 280 eura top i 50 eura ovaj nosač auspuha koji zamjenjuje oslonce za suvozača

View attachment 766398

stiže mu još barracuda nosač tablice pa ćemo na atest za oboje. i naravno mitasice koje čekaju da se potroše ove tvorničke pa da i njih probamo prvi put da vidimo o čemu svi pričaju :mrgreen: mislim da ću ga još počastiti sa poklopcem sica i da će to biti to što će od mene dobiti. ne sviđa mi se kako izgleda originalni od kawasakija, nekako mi je čudno zaobljen, ali vidio sam na z900 forumu da mu savršeno paše poklopac od ZH2 pa ću vjerojatno njega uzeti, ebay 50ak eura. evo kako on izgleda

View attachment 766399
Koliko mi se čini još nisi stavio,pa bi ti preporučio još zaštitu hladnjaka