Luke
Well-known member
Pegaso 660 2009. Pri pretjecanju šlepera na povratku iz Opatije u sred pretjecanja me zakucala na rezervar, tj ugasila se, razlog, knap kablovi koji su se izvukli iz bravice, umalo glavu izgubio. Drugi puta Shiver u Dubravi na raskršću sve se pogasilo... mrtva.ne znam koju si točno imao, ali evo Umene svaka pali na zub i ne vidim čemu nervoza, a i navozili smo se nešto i po cesti i po stazi, rekao bi debelo preko 100 tkm u zadnjih 10ak godina
rezime; jedni namotaji - dovukao se doma i relej paljenja - morala je doći žena s prikolicom na posao po mene
ako uspoređujem honde koje sam imao i učestalost kvarova po pređenom km, ispada da je aprilia puno pouzdaniji motor
Eto ovo su primjeri koje možete pročitati u mojim postovima od ranijih godina jer sam ih pisao i kad su se događali, i u nekoliko navrata.
Meni osobno je svejedno koju marku vozim, svega sam vozio, no ovo što trenutno vozim je najpouzdaniji motor u 31 godini vožnje motora. 15kkm godišnje mi je neki prosjek, prjašnjih godina i više.
Sve te motore sam prodao sa 40 kkm +, ova trenutno ima 100 kkm + neka sića, sigurno je ne bih trpio da ne radi dobro, kao št o nisam niti jedan dosada, čim počne rikavat nešto rješavam i kupujem drugi, eto epilog je 8. godina motora na kojem je riknuo akumulator.
Napominjem da svaki svoj motor redovito servisiram i održavam isto kao i auto, stoga svaki ima isti tretman, redovan i uredan.
Isto je i sa autima, nekoliko njih od toga dva nova iz salona, a trenutno vozimo ix35 iz 2011. koji je nedavno prešao 300 kkm, auto je odličan.
A dva nova sam nakon 6 godina prodao sa 160 kkm svaki, razlog sve više kvarova i zvanja šlepe.
Da sad ne nabrajam sve, dakle bilo je tu i francuza talijana njemaca, doista mi je to nebitno, možda sam samo naletio na loš stroj, no nisam niti jedan trpio, popravio i prodao, sad sam eto već nekoliko godina imao sreću da i motor i auto imamo pouzdan i ne kvari se, meni je to primarno i dok ide i služi ne mijenjam.
Uglavnom, ono što sam naučio iz svega toga je da bilo koja marka vozila ako se krene kvarit jednostavno i nakon popravka se bude kvarilo i dalje i stalno neke kontrolke se pale i stalno neke sitnice, ali eto, kad se neki plastični drek razleti i padne u klackalice ventila i sl. to ide proć, nema tu mira i povjerenja.