Dobre prilike u oglasima

ne znam koju si točno imao, ali evo Umene svaka pali na zub i ne vidim čemu nervoza, a i navozili smo se nešto i po cesti i po stazi, rekao bi debelo preko 100 tkm u zadnjih 10ak godina
rezime; jedni namotaji - dovukao se doma i relej paljenja - morala je doći žena s prikolicom na posao po mene

ako uspoređujem honde koje sam imao i učestalost kvarova po pređenom km, ispada da je aprilia puno pouzdaniji motor
Pegaso 660 2009. Pri pretjecanju šlepera na povratku iz Opatije u sred pretjecanja me zakucala na rezervar, tj ugasila se, razlog, knap kablovi koji su se izvukli iz bravice, umalo glavu izgubio. Drugi puta Shiver u Dubravi na raskršću sve se pogasilo... mrtva.
Eto ovo su primjeri koje možete pročitati u mojim postovima od ranijih godina jer sam ih pisao i kad su se događali, i u nekoliko navrata.
Meni osobno je svejedno koju marku vozim, svega sam vozio, no ovo što trenutno vozim je najpouzdaniji motor u 31 godini vožnje motora. 15kkm godišnje mi je neki prosjek, prjašnjih godina i više.
Sve te motore sam prodao sa 40 kkm +, ova trenutno ima 100 kkm + neka sića, sigurno je ne bih trpio da ne radi dobro, kao št o nisam niti jedan dosada, čim počne rikavat nešto rješavam i kupujem drugi, eto epilog je 8. godina motora na kojem je riknuo akumulator.
Napominjem da svaki svoj motor redovito servisiram i održavam isto kao i auto, stoga svaki ima isti tretman, redovan i uredan.
Isto je i sa autima, nekoliko njih od toga dva nova iz salona, a trenutno vozimo ix35 iz 2011. koji je nedavno prešao 300 kkm, auto je odličan.
A dva nova sam nakon 6 godina prodao sa 160 kkm svaki, razlog sve više kvarova i zvanja šlepe.
Da sad ne nabrajam sve, dakle bilo je tu i francuza talijana njemaca, doista mi je to nebitno, možda sam samo naletio na loš stroj, no nisam niti jedan trpio, popravio i prodao, sad sam eto već nekoliko godina imao sreću da i motor i auto imamo pouzdan i ne kvari se, meni je to primarno i dok ide i služi ne mijenjam.
Uglavnom, ono što sam naučio iz svega toga je da bilo koja marka vozila ako se krene kvarit jednostavno i nakon popravka se bude kvarilo i dalje i stalno neke kontrolke se pale i stalno neke sitnice, ali eto, kad se neki plastični drek razleti i padne u klackalice ventila i sl. to ide proć, nema tu mira i povjerenja.
 
Meni osobno je svejedno koju marku vozim, svega sam vozio, no ovo što trenutno vozim je najpouzdaniji motor u 31 godini vožnje motora. 15kkm godišnje mi je neki prosjek, prjašnjih godina i više.
Sve te motore sam prodao sa 40 kkm +, ova trenutno ima 100 kkm + neka sića, sigurno je ne bih trpio da ne radi dobro, kao št o nisam niti jedan dosada, čim počne rikavat nešto rješavam i kupujem drugi, eto epilog je 8. godina motora na kojem je riknuo akumulator.
O kojem motoru se radi?
 
Valjda je sve stvar percepcije i očekivanja. Svojevremeno (prije 10-15 godina, u zlatno vrijeme foruma), se za sve što nije bio R-1000 aktualne generacije pisalo da ima ovjes i kočnice od jogurta (što je načelno bilo točno - uspoređujući ih sa R klasom). Pritom ne mislim na neke motocikle srednje klase, nego na flagship nakede izvedene iz R-ova, tipa FZ1, Z1000, Hornet 900 i sl. Sad kad se ovo čita ispada da pojedini modeli kojima jedva znam ime izgovoriti, uz par modifikacija iz kućne radinosti, pariraju novom GS-u, aktualnim superbike modelima i sl. - ako već ne po vršnim performansama u kojima (ako sam dobro shvatio) jako malo zaostaju, onda svakako po omjeru uloženo i dobiveno, bar sam takav dojam stekao.

Dali su nove generacije umjereniji vozači, ili je cijenovni skok novih flagship modela premium proizvođača doveo do toga da se malo prilagode očekivanja ili živi u realnosti, teško je reći, ono što se može reći je da bi prije 15 godina ova tema bila nepresušni izvor baniranja.

Pitanje ostaje - piše se ovdje o dodatnoj opremi, koferima, pouzdanosti, snazi agregata, mene zanima kakve su kočnice i ovjes na tim motociklima, u kontekstu recimo jednog prosječnog đira do Karlobaga, vozeći tempom prosječnog forumskog vozača?

Dali ima Mitasica u "njihovim" dimenzijama?
Dotakao si se neceg o cemu i ja drvim ima par godina.
A to je da se promjenio "djir i sto je sada popularno". Koferi, crash barovi, navigacije, maglenke.
Moto scena, oliti vozaci generalno stare, bajkovi su sve skuplji, vozacima sve smeta, oce se komfor ko u autu i najnoviji gadjet.
Dok sam dvojio ocu li streetfightera v4s uzeti pratio sam par foruma u vezi tog bajka. Znas koje su najprometnije i najgledanije teme bile? Stalak za smartphone i prednja sofersajbna. Koja je najbolja, dje kupit, kako instalirat.
Ducati je inace poznat da zna pustit bajkove u prodaju sa komplet off ovjesom, manjkom ulja u prednjim vilicama itd. Na dosta slika vidis da su gume na v4sfs izguljene koda si ih gratalicom za jabuke gulio, al baja pita za prednju sofersajbnu i udobniji sic....
Gledam odje slike jednodnevnih djireva, ono 500-700km. Baja poteze dvije ves masine na bokovima motora i gvozdenu kocku nazad iza suvozacevog mjesta. Zasto? Zato sto je djir, valjda, ne znam...
Jbg druga su vremena.
 
Last edited:
Dotakao si se neceg o cemu i ja drvim ima par godina.
A to je da se promjenio "djir i sto je sada popularno". Koferi, crash barovi, navigacije, maglenke.
Moto scena, oliti vozaci generalno stare, bajkovi su sve skuplji, vozacima sve smeta, oce se komfor ko u autu i najnoviji gadjet.
Dok sam dvojio ocu li streetfightera v4s uzeti pratio sam par foruma u vezi tog bajka. Znas koje su najprometnije i najgledanije teme bile? Stalak za smartphone i prednja sofersajbna. Koja je najbolja, dje kupit, kako instalirat.
Ducatiji je inace poznat da zna pustit bajkove u prodaju sa komplet off ovjesom, manjkom ulja u prednjim vilicama itd. Na dosta slika vidis da su gume na v4sfs izguljene koda si ih gratalicom za jabuke gulio, al baja pita za prednju sofersajbnu i udobniji sic....
Gledam odje slike jednodnevnih djireva, ono 500-700km. Baja poteze dvije ves masine na bokovima motora i gvozdenu kocku nazad iza vozacevog mjesta. Zasto? Zato sto je djir, valjda, ne znam...
Jbg druga su vremena.
Totalno su druga vremena, mi koji smo to prošli, ajmo reć dosegli smo neke godine, neki dan mi je susjed dao đir na R1, otišao do Rugvice i nazad, vrat me ubi kad sam se vratio.
Žao mi para dat muriji, postalo je to skupo poprilično, kolega stariji od mene prodao motor jer je postao recidivista zbog brzine, prije je bila ona bijela kocka uz bankinu i svi su ti blicali, u birtiju si se dofural sa kacigom na laktu, ak je i bio pandur kazna je bila 50hrda ili kn i još si im platio rundu i zveknuli su gembaće, danas te prijavi za mito.
Imam sina 18 godina, tek sad je krenuo u autoškolu i to samo za B, vozim ga motorom od njegove 14 i u školu i svuda, pitao ga nekoliko puta i sad kad smo upisivali autoškolu, uopće ga ne zanima vozit motor, a nije da mu nisam nudio i htio kupiti, al jednostavno ga ne vuče, a na silu nema smisla.
I sad ti njemu pričaj o ovjesu ili nečemu sličnom kad ga to uopće ne zanima.
I mi smo se promijenili, baš sam sa ženom bio neki dan na điru i sjećali se prošlih davnih dana, bili smo mladi i ludi, preživjeli, neki nisu, njen ujak poginuo na vtru a vozili se zajedno, neki prijatelji moji isto tako voze po nebeskim cestama, i sve to iskustvo koje smo proživjeli utječe na nas i naš način vožnje koji pod tim utjecajem postaje umjereniiji i oprezniji.
 
Totalno su druga vremena, mi koji smo to prošli, ajmo reć dosegli smo neke godine, neki dan mi je susjed dao đir na R1, otišao do Rugvice i nazad, vrat me ubi kad sam se vratio.
Da razumijem ja tebe, cini se da si stariji koju godinu od mene.
AL ovo gore sto sam ti replicirao.
O tome se radi, boli me vrat, ne valja bajk.
A zasto te boli vrat, a recimo mene ne na istom bajku?
Mozda polozaj ruka ti nije ok pa ti pritisce zivac, mozda trebas bolju double bubble pa ti vjetar nece sibat po kacigi pa ces manje snage trebat za drzat glavu na mjjestu, mozda ti je kaciga sranje pa utjece njena aerodinamika, mozda polozaj dominki od kocnice i kumplunga smeta cijeloj ruci i zivcima.. MIlion je tu sad pitanja al najlakse rec ne valja bajk, daj advenchur.
Prije smo kopali po informacijama, trazili citali, danas je gotovanstvo skoro pa sveprisutno.. jbg..
 
Nigdje nisam naveo da ne valja motor, ja sam se promijenio.
Nije isto kad imaš 20 ili 50 godina.
Prije smo vozili samo sportske aute i motore, sad vozim SUV, jednostavno otvoriš vrata i izađeš, a neki dan sam probao u VŽ chargera, na sve 4 sam izlazio iz njega i puzao po asfaltu.
Da još uvijek je gušt stisnut gas i na brzom autu i na motoru, no vrijeme čini svoje i to je normalno.
Kaj se tiče setupa samog motora tu si u pravu, no sjeo sam na susjedov motor tako je zložen kako njemu odgovara, a kacigu imam HJC rpha 10 karbon 1200g, što je po mom mišljenju sasvim solidna kaciga, s obzirom kakve smo gevihte nosili prije.
Moj pokojni deda koji je vozio pucha 250 ccm je znao reći “Svaka sila za vremena“.
 
  • Like
Reactions: biker4life and s2r
Nigdje nisam naveo da ne valja motor, ja sam se promijenio.
Nije isto kad imaš 20 ili 50 godina.
Prije smo vozili samo sportske aute i motore, sad vozim SUV, jednostavno otvoriš vrata i izađeš, a neki dan sam probao u VŽ chargera, na sve 4 sam izlazio iz njega i puzao po asfaltu.
Da još uvijek je gušt stisnut gas i na brzom autu i na motoru, no vrijeme čini svoje i to je normalno.
Kaj se tiče setupa samog motora tu si u pravu, no sjeo sam na susjedov motor tako je zložen kako njemu odgovara, a kacigu imam HJC rpha 10 karbon 1200g, što je po mom mišljenju sasvim solidna kaciga, s obzirom kakve smo gevihte nosili prije.
Moj pokojni deda koji je vozio pucha 250 ccm je znao reći “Svaka sila za vremena“.
MA jasno sve, ne kazem nista osobno, generalno komentiram.
Nasmijo si me sa ovim izlazenjem iz auta, meni je isto tako hehehe.
 
Totalno su druga vremena..
Imam sina 18 godina.. uopće ga ne zanima vozit motor..
Prije smo kopali po informacijama, trazili citali, danas je gotovanstvo skoro pa sveprisutno.. jbg..
Došli moderni pederi na elektro romobilima i sve nas sjebali ..
Sad bih nekako najbolje htio imati 80 god i krepati da ne gledam u šta se svijet svakim danom pretvara..:rolleyes:
Pa već mi je muka od starih prdonja oduševljenih onim ružnim GS nojevima :mrgreen:,a kamoli od hibridnih govana koja tek dolaze ..
Jednostavno fuj .. (n)
 
kolega, ne obaziri se... uživajmo dok god možemo, ima se u čemu, a tko će što oko nas voziti, ne brigajmo.
a sa 80 krepat... znam 2 čovika oko 75 godina, srećemo se po partijima, još su na motoru i to ne ovo đigi migi, dućan, ljekarna, doktor, nego voze bogami dobre ture i guštaju... imam osjećaj da će ta 2 još sigurno 10 godina vozit...
 
  • Like
Reactions: Luke
Kako to obično ide, što god imaš i koliko god bio zadovoljan, ipak gledaš i malo preko ramena. Tako i ja gledam krave s koferima. I ne ide, jadnostavno ne ide. Muiltica Pikes Peak je zadnji pokušaj, koja bez kofera čak izgleda pristojno a o voznim karakteristika da ne govorim, međutim to jednostavno nije moj đir. I onda opet gledam Rove ali Luke je opisao situaciju. Ne osjećam se više sposobnim to voziti. Može se, naravno, i sigurno ne bi bio najsporiji ali me vrijeme pregazilo. :mrgreen:
E da, ono što je najbitnije, volja za vožnjom s godinama samo raste. :p :mrgreen:
 
Kako to obično ide, što god imaš i koliko god bio zadovoljan, ipak gledaš i malo preko ramena. Tako i ja gledam krave s koferima. I ne ide, jadnostavno ne ide. Muiltica Pikes Peak je zadnji pokušaj, koja bez kofera čak izgleda pristojno a o voznim karakteristika da ne govorim, međutim to jednostavno nije moj đir. I onda opet gledam Rove ali Luke je opisao situaciju. Ne osjećam se više sposobnim to voziti. Može se, naravno, i sigurno ne bi bio najsporiji ali me vrijeme pregazilo. :mrgreen:
E da, ono što je najbitnije, volja za vožnjom s godinama samo raste. :p :mrgreen:
to ti je zato jer ti je prvi parametar "lijepi" motor na kojem ces i ti takav malo bole izgledat

nama nekima ta proteza ne treba, pa nemamo problem sa motorima koji se dobro voze a ne izgledaju ko za zagrebacke jedrilicare sa spice. multica je na spici naravno br 1, medju beverly-vespa jedrilicarima




Srki
 
Pa da, motor mi se prvenstveno mora svidati. Kad dodem u garazu da me privuce a ne da je tu neka rugoba jer je eto, neki srki rekao da se dobro vozi.😄
naravno da mora dobro izgledat, sparkas se pred keglic i lijepo pijes kavicu i gledas kak je lijep:cool:




Srki
 
  • Like
Reactions: Luke
....I onda opet gledam Rove ali Luke je opisao situaciju. Ne osjećam se više sposobnim to voziti. Može se, naravno, i sigurno ne bi bio najsporiji ali me vrijeme pregazilo. :mrgreen:

Prije tjedan-dva, na semaforu kraj Antunovica stajem kraj V4 Panigalea. Premocno se cuje, a unatoc krilcima, mocno i izgleda.
Onda skuzim vozaca...sijeda brada i podbradak vire ispod kacige, gornji dio kombinezona na granici pucanja i stomak razliven oko rezervara...
I kul, ljudi trose svoju lovu kako god hoce, pa zasto ne i tako, ali scena nikako nije lijepa.

To su valjda sheme za ove kojima estetika nije nimalo bitna, iskljucivo vremena na stazi :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: pamzor
Ha, gledaj to i s druge strane, možda bi dedek rađe da je kraj njega stala neka mlada mačka na motoru i milo ga gledala pa bi i njemu scena bila ljepša...

:mrgreen:
 
  • Like
Reactions: mate
Prije tjedan-dva, na semaforu kraj Antunovica stajem kraj V4 Panigalea. Premocno se cuje, a unatoc krilcima, mocno i izgleda.
Onda skuzim vozaca...sijeda brada i podbradak vire ispod kacige, gornji dio kombinezona na granici pucanja i stomak razliven oko rezervara...
I kul, ljudi trose svoju lovu kako god hoce, pa zasto ne i tako, ali scena nikako nije lijepa.

To su valjda sheme za ove kojima estetika nije nimalo bitna, iskljucivo vremena na stazi :mrgreen:
na dukatiju samo curice izgledaju dobro

ak je neki lik gore najcesce se radi o nekom leptiricu od 45 kila kaj mase na semaforu nogicama da dodje do poda




Srki
 
  • Like
Reactions: Luke