Novi GS/GSA

Koliko manji okretni moment ? To su toliko već velike vrijednosti i snage i momenta, da ta razlika uopće ne mora biti osjetljiva, tim više ako im
omjer prijenosa nije jednak.

Znači da je prijenosni omjer kriv za 11 sekundi?
 
Vjerojatno si u pravu ali 1290 na oštrim uzastopnim zavojima kod prebacivanja iz jednog zavoja u drugi pri ubrzanju kao da ne zna kuda bi sa prednjim krajem i to mu je ujedno jedina mana koju sam uspio naći što se tiče ovjesa. Tvrdoću ne doživljavam kao manu jer se tu ipak radi o osobnim preferencama...

To je bio model s aktivnim ovjesom?
 
Gledao sam negdje test, od revzille čini mi se, nemam volje tražiti, gdje prastari gsxr iz 2005 napere Panigale V4 na stazi. Razlog - stotinjak dolara vrijedna opruga, na kojoj su talijani štedili.
 
jel ganjao ko 1290 S sa antidive "postavkom", dal pomaze u zavoju priblizno ko telelever?
 
FB_IMG_1697707830061.jpg
 
To je ona ista ekipa koja vidi samo probleme umjesto da predlozi rjesenje, na balkanu je tako, jebiga.
 
jel ganjao ko 1290 S sa antidive "postavkom", dal pomaze u zavoju priblizno ko telelever?
Nista nije kao telelever. KTM kod jakog kocenja tone vise od GSA. Na glatkim zavojima mi se cini agilnijim od GSA. Na grbama KTM izgubi ritam sa time da ga po takvom vozim ili u comfort ili cak enduro modu. Jednostavno je pretvrd ovjes. Govorim o modelu iz 2015 sa poluaktivnim ovjesom.
 
Krenuli su s testovima. Za sad ga dosta hvale. Svi su slozni da je motor bolji od prethodnika i da je puno sportskiji u voznji cestom…





 
  • Like
Reactions: Village
Novi GS nasloniš ga na bok ode rukohvat žmigavac minimum 500e. Zapnes kljunom pri padu ode i kljun i far u 3pm 4000e

Naravno... bitno da ostale marke, osobito fakin žutani, besplatno popravljaju i poklanjaju dijelove vama znalcima koji ih vozite, a sanaciju padova rade za simboličnih 1 euro... kada je frend na Versysu samo okrznuo mali spojler naprijed kod fara i trebao taj komadić plastike i pripadajuću naljepnicu, koštalo ga je kod Markeza kao da kupuje haubu za Rolls, a ne komad plastike koji skupa sa lakiranjem ne košta ni 10 eura realno, o naljepnici od 10 centa ne treba ni pričati...
 
Naravno... bitno da ostale marke, osobito fakin žutani, besplatno popravljaju i poklanjaju dijelove vama znalcima koji ih vozite, a sanaciju padova rade za simboličnih 1 euro... kada je frend na Versysu samo okrznuo mali spojler naprijed kod fara i trebao taj komadić plastike i pripadajuću naljepnicu, koštalo ga je kod Markeza kao da kupuje haubu za Rolls, a ne komad plastike koji skupa sa lakiranjem ne košta ni 10 eura realno, o naljepnici od 10 centa ne treba ni pričati...
ček, želiš reć da je održavanje GSa financijski u rangu Versysa?

prijatelj nekidan odveo ženinog GS BMW 1250 išao u ovlašteni Tomić u ST, na rednovni servis zbog garancije, prominit ulje i filter, koštalo ga oko 220-230€...
Versys ovo prođe ispod 100€... bude i za počastit meštra...

plastike su skupe i na japancima, ali BMW je duplo skuplji, što je i normalno...

ko što šta far na mojoj vitari košta 320€ (šta je pun kurac novaca, nedavno imao udes pa rješavao preko kaska), na nekom BMW X nešto košta sigurno duplo više...
to je sve normalno... radi se o premium marki, i nemože bit jeftino...
 
pa bas, ne kuzim raspravu oko toga kolko kosta komad BMWa, ili bilo kojeg vozila na kraju.

Balkanac, hrvat, katolik, izbornik jos nije skuzio da je najjeftiniji korak kupiti vozilo, sve ostalo je masu skuplje. I onda kupi vozilo van svojih mogucnosti pa je zifcan na cesti, na parkingu... pa uzdize taj komad plastike i lima u nebesa.
 
Krenuli su s testovima. Za sad ga dosta hvale. Svi su slozni da je motor bolji od prethodnika i da je puno sportskiji u voznji cestom…
Logično, offroad vožnje s takvim motorom prolaze samo najveći majstori. Mislim na pravi offroad, ne savršeno utabani makadam za gravel bicikle. :mrgreen: I izgleda više cestovno. Meni se sviđa.
 
pa bas, ne kuzim raspravu oko toga kolko kosta komad BMWa, ili bilo kojeg vozila na kraju.

Balkanac, hrvat, katolik, izbornik jos nije skuzio da je najjeftiniji korak kupiti vozilo, sve ostalo je masu skuplje. I onda kupi vozilo van svojih mogucnosti pa je zifcan na cesti, na parkingu... pa uzdize taj komad plastike i lima u nebesa.
Ja samo kažem da su to pametno napravili da se vise toga razjebe...

Miele perilica od 10 000kn ima twindos sredstvo sta si sama uzima koliko treba tekuceg twindos praska sta kosta 100e. Nakon godinu dana baci gresku i ne pere vise kako treba jer se cijev od deterdzenta malo zastopala. Kupiš za 20e twindos care ubacis isperes cijevi i sve sljaka opet. Jbg pa ti imaj Mečku od perilice....

Ali danas se sve radi tako forma je bitnija od funkcije...

I ja sam pred 2 godine skoro kupio GS 1150 sto ne znaci da necu u buducnosti uzeti GS...