Novi GS/GSA

Je, ali i tamo gdje je bio prvak (TT) je vrijeme mjerio nakon ne znam koliko prolaza istom dionicom, vdje se zagrijavao na samom testu i upoznavao, ne znam ali velim opet - jednostavno mi je nevjerojatno da bi BMW i Ducati bili toliko inferiorni Triumphu i KTM-u.... osobito jer ni u ubrzanju, no i okretnom momentu nisu inferiorni tom gornjem dvojcu... vjerujem da je start-lista izgledala drugačije da bi i rang-lista izgledala drugačije...
Imaš test, a ti "vjeruješ" Vozač da bi došao do tt utrke, a kamoli pobjedio mora biti nevjerojatno vješt. Uz to je završio i Dakar utrku što je opet vrhunsko dostignuće. Također ti je u videu rečeno da je on prvo odvozio sa svakim modelom motocikla nekoliko krugova da se upozna sa njima pa tek onda vozio na vrijeme. U njegovim komentarima, glavni faktor koji mu je omogućavao ili sprećavao brzu vožnju bio je ovjes. Međutim svako ima pravo vjerovati što želi, u ovom slučaju ja vjerujem TT prvaku
 
ja nevidim ništa sporno u rezultatima, triumph malo iznenađuje, nebi ga nikad stavio na ta mjesta

Njegova najveća prednost je što je startao zadnji... čak je i u tom slučaju podbacio kada je ispao drugi u klasi ceste... opet samo moj dojam.

Imaš test, a ti "vjeruješ" Vozač da bi došao do tt utrke, a kamoli pobjedio mora biti nevjerojatno vješt. Uz to je završio i Dakar utrku što je opet vrhunsko dostignuće. Također ti je u videu rečeno da je on prvo odvozio sa svakim modelom motocikla nekoliko krugova da se upozna sa njima pa tek onda vozio na vrijeme. U njegovim komentarima, glavni faktor koji mu je omogućavao ili sprećavao brzu vožnju bio je ovjes. Međutim svako ima pravo vjerovati što želi, u ovom slučaju ja vjerujem TT prvaku

Ma OK, ne velim da nije točno, samo velim da mi tu nešto smrdi... a ako je ovjes, kojega svi ti igrači imaju podesiv, što ga je spriječilo da podesi neku optimalu za kombinaciju cesta-off? Ili se kod BMW-a i Ducatija to - ne može, optimala postoji kod KTM-a i Triumpha, ostatak stoj?

Naravno, ne treba zaboraviti ni tko testira i gdje... pa ni navijanje za britansku marku nije baš bezveze...
 
Last edited:
E, al ima još jedna stvar, mislim da bi GS non Adventure tu prošao masu bolje. Ipak Adv ima više kila i masa se radi tanka pomakne dosta višlje.
 

First up, the KTM is definitely the high-octane option. It’s quicker, lighter and nimbler, thanks to the conventional forks and chain drive, which cut mass and increase agility. And the engine is nuts, putting out power and torque which would have won superbike races not so long ago. Brembo brakes, excellent fit and finish, and a solid electronic aids package rounds off a very strong offering indeed.

The BMW is every bit as satisfying though. It’s got more than ample performance for most riders, but feels slightly more suited to the long run. The ShiftCam motor is a cracker, with loads of grunt all round, and a fabulous exhaust note even with the stock pipe. The bodywork feels more protective, and the maintenance-free shaft drive will be a boon on longer adventures. BMW’s electronics package is strong, especially with some of the add-ons specified, and while both firms have huge accessory ranges, the BMW’s offerings are a little more comprehensive.
 
Ma OK, ne velim da nije točno, samo velim da mi tu nešto smrdi... a ako je ovjes, kojega svi ti igrači imaju podesiv, što ga je spriječilo da podesi neku optimalu za kombinaciju cesta-off? Ili se kod BMW-a i Ducatija to - ne može, optimala postoji kod KTM-a i Triumpha, ostatak stoj?

Ovjes je cijela nauka, adv motori uglavnom dođu sa nekim kompromisnim postavkama ovjesa, a vozačima poput njega to uglavnom i jest
ograničavajući faktor. To što je ovjes podesiv, ne znači da ćeš imati jednake postavke kod recimo BMWa i KTMa štogod radio.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: diesel power
Ne mozes sve ni tipkom rjesiti

Bmw ima onaj frankestain ovjes sta na terenu je mana u odnosu na klasicnu vilicu. Ima kardan ne lanac. Geometrija kod ktma je bolje pogođena za off road. I ima 160ks sto je 24ks vise od bmwa i manju masu. Ništa čudno da je 10 sec brži. S druge strane bmw je vjerojatno bolji, udobniji za napraviti 600-800km u danu.
 
Sta ce ti okretni moment ako ti amortizacija ne valja na terenu i moras se toliko više boriti s motorom za istu brzinu.... I poslje na cesti ktm zavrti u okretaje i neka je i 1 sec brzi kad je na terenu dobio 9 sec...
 
Kako bi i bili objektivni, ako BMW nije prvi? Nešto tu ne štima.
U svakom slučaju, dok Hrvatska Stomatološka Komora ne obznani drugačije, za mene je GS još uvijek #1.
 
I manji okretni moment, zbog čega sumnjam da može samo tako nabiti razliku od 10 sekundi... ali OK, kao i svaki test podložan sumnjama u interese onih koji testiraju...

Koliko manji okretni moment ? To su toliko već velike vrijednosti i snage i momenta, da ta razlika uopće ne mora biti osjetljiva, tim više ako im
omjer prijenosa nije jednak. To suho promatranje papirnatih vrijednosti često u sedlu izgleda drugačije. Kod tih velikih motora veliku razliku igra sama
ciklistika i okretnost motocikla, vjerovatno i veću od same snage i momenta, osim ako nisi na autocesti.
 
  • Like
Reactions: Octane
Vozio oba, za off road nemam pojma a na cesti 1290 može biti brži od GS-a samo na dugim ravnim dijelovima...

Da se razumijemo, radi se o dva odlična motora i kada bi se uzelo najbolje od svakog dobio bi se skoro pa savršen motor!
 
Ja bih rekao da je KTM brzi od GSA ukoliko je asfalt savrsen. U suprotnom GSA vlada zbog svog specificnog ovjesa koji pegla sve grabe i momenta koji je dostupan na nizim okretajima. Bolji vozac moze vise izvuci iz KTM, mi prosjecni smo brzi i sigurniji na GSA. Tocka.
 
  • Like
Reactions: Village and AnteK
Vjerojatno si u pravu ali 1290 na oštrim uzastopnim zavojima kod prebacivanja iz jednog zavoja u drugi pri ubrzanju kao da ne zna kuda bi sa prednjim krajem i to mu je ujedno jedina mana koju sam uspio naći što se tiče ovjesa. Tvrdoću ne doživljavam kao manu jer se tu ipak radi o osobnim preferencama...
 
  • Like
Reactions: AnteK