bulin
Well-known member
ko može platiti neka plaća i to je to.
nema tu vele drame. a pouzdanost BMWa će biti tim još veća.
90% publike ionako taj motor vozi "jer može" pa neka i plate i nek se i dalje rugaju sa publikom "koja ne može" vozit BMW ili kako ti drugi često vole reći "koja neće"...
ja spadam u tu drugu publiku.
ja bi da se kardani minjaju svako 25tkm i da su 3900 eura... i BMW bi zbilja bija nešto posebno...
ovako posli malo bolje sezone na moru, svaka šuša može imat BMW...
svaki početnik IT-jevac od 5-6 plaći može uzet GSa... zubar od 15 plombi, keramičar od 100-200 kvadrata, električar od 150-200 utičnih mista...
slično ka i sa Harleyom...
ma to sve triba napravit da se raspadne nakon 3500km... i onda dobiješ neku rijetkost i ekskluzivu... ovako dizanjem cijene ili smanjivanjem intervala zamjene pogonskih djelova ne dobiješ ništa, jer uvik se nađe "ko to more platit"... šta će inženjeri radit gospeti?
nema tu vele drame. a pouzdanost BMWa će biti tim još veća.
90% publike ionako taj motor vozi "jer može" pa neka i plate i nek se i dalje rugaju sa publikom "koja ne može" vozit BMW ili kako ti drugi često vole reći "koja neće"...
ja spadam u tu drugu publiku.
ja bi da se kardani minjaju svako 25tkm i da su 3900 eura... i BMW bi zbilja bija nešto posebno...
ovako posli malo bolje sezone na moru, svaka šuša može imat BMW...
svaki početnik IT-jevac od 5-6 plaći može uzet GSa... zubar od 15 plombi, keramičar od 100-200 kvadrata, električar od 150-200 utičnih mista...
slično ka i sa Harleyom...
ma to sve triba napravit da se raspadne nakon 3500km... i onda dobiješ neku rijetkost i ekskluzivu... ovako dizanjem cijene ili smanjivanjem intervala zamjene pogonskih djelova ne dobiješ ništa, jer uvik se nađe "ko to more platit"... šta će inženjeri radit gospeti?