Novi GS/GSA

Novi GS je priblizavanje XR-u platio svojim glavnim karakteristikama po kojima je u odnosu na konkurenciju bio neprikosnoven (komfor i robusnost).

Jesi siguran da te karakteristike i dalje ne postoje?

A opet se nije dovoljno priblizio da bi opravdao gubitak tih karakteristika. Zato sam i napisao da je ā€œnedorecenā€ i ā€œnepotpunā€.

Neću reći da si u krivu, ali to su "krupne riječi"... ;)

Sada je XR po pitanju komfora, ergonomije i robusnosti bolji od novog GS-a, sto je paradoks.

Ne znam, eto, nije da ne dijelim ponekad miÅ”ljenje sa drugim običnim smrtnicima oko određenih detalja (jer u biti motor koji bi bio baÅ” savrÅ”en u svakom smislu ne postoji, ima određene stvari svaki ali niti jedan da baÅ” sve Å”tima i da baÅ” je svaki detalj pogođen... i ta svijest i je podloga za razvoj novih modela...), ali ponekad nisam siguran da ta ekipa u Spandauu baÅ” ne zna Å”to radi, Å”to ljudi traže, Å”to žele, Å”to traži tržiÅ”te itd itd...
 
Jesi siguran da te karakteristike i dalje ne postoje?



Neću reći da si u krivu, ali to su "krupne riječi"... ;)

Iako vjerujem da je iz mog teksta sasvim jasno ā€œsta je pisac htio reciā€, odgovorit cu ti i reci da ne treba biti ā€œBMW veteranā€ da bi vidio ono o cemu sam pisao. Dovoljno je sjesti na stari pa onda novi GSā€¦

A za krupne rijeci, pa sada kao vec redovni kupac BMW motora (novih naravno), valjda imam pravo da im uputim i koju tesku rijec ;)
 
  • Like
Reactions: Village
Novi GS je priblizavanje XR-u platio svojim glavnim karakteristikama po kojima je u odnosu na konkurenciju bio neprikosnoven (komfor i robusnost).
A opet se nije dovoljno priblizio da bi opravdao gubitak tih karakteristika. Zato sam i napisao da je ā€œnedorecenā€ i ā€œnepotpunā€.

Ako su vec htjeli neku sportsku notu, bolji bi posao napravili da su u sasiju XR-a ubacili novog boxera, stavili kardan i deblje podstavljena sjedista. Tako bi zadrzali najbolje od svakog motora i za takav motor bi se moglo reci da nije ostao zaglavljen ni na nebu ni na zemlji.
Ili jos jednostavnija opcija - da su uzeli 1250, malo ga ā€œpritegnuliā€, modernizovali oplate, stavili mu 1300 masinu u kombinaciji sa unaprijedjenim ovjesom sa novog GS-a - to bi po meni bio pun pogodak.

Da se razumijemo, ja nisam ljubitelj GS-a, u ovom trenutku to ni priblizno nije motor za mene, ali mi je isto tako kristalno jasno zbog cega ga GS-ovci vole i zbog toga sam i sebe vidio na tom motoru u nekoj buducnosti, kada mi te karakteristike postanu bitnije od dinamike i sporta. Na novom su, nazalost, upravo te karakteristike ubijeneā€¦

Sada je XR po pitanju komfora, ergonomije i robusnosti bolji od novog GS-a, sto je paradoks.
Ja jesam ljubitelj GS-a pa su mi zaključci vrlo slični tvojimaā€¦
GS je sinonim za udobnost i robusnost i u svakom slučaju impozantna pojava na cesti a upravo taj dio su ubili na novom. Da su na 1250 ugradili novi motor i ovjes i modernizirali oplate odmah bi ga kupio a ovako mi jedino preostaje vidjeti kakav će adventure bitiā€¦ SmijeÅ”no je da sam prvi puta u životu unaprijed pripremio novce za novi model i nakon probne vožnje odustao od kupnje jer to viÅ”e nije evolucija GS-a već model koji je po mom miÅ”ljenju duboko nedorečen.
Ako bi sad morao birati između novog GS-a i novog XR-a sasvim sigurno bi uzeo XR.
 
  • Like
Reactions: pbc250 and esso_sa
Iako vjerujem da je iz mog teksta sasvim jasno ā€œsta je pisac htio reciā€, odgovorit cu ti i reci da ne treba biti ā€œBMW veteranā€ da bi vidio ono o cemu sam pisao. Dovoljno je sjesti na stari pa onda novi GSā€¦

A za krupne rijeci, pa sada kao vec redovni kupac BMW motora (novih naravno), valjda imam pravo da im uputim i koju tesku rijec ;)

Nitko to ne spori, dapače, lijepo je pročitati dojmove iskusnih, zato sorry ako sam se krivo izrazio... mislio sam ipak da je možda prerano za nekakve konkretne ocjene dok malo novi GS ne zaživi u narodu i ne bude viÅ”e tisuća kilometara iskustva...
 
  • Like
Reactions: esso_sa
Pa lako moguće da nisi daleko od istine, iako sumnjam da će te pičkice ikada poželjeti neÅ”to viÅ”e od romobila na struju...
 
  • Like
Reactions: TIS
mislim, meni se žena smije kad sjednem na iÅ”ta manje od GSA sa objaÅ”njenjem da izgledam smjeÅ”no na biciklićima, tak da mi ne preostaje drugo nego mjenjat kardan za čabe svakih 60k i pičit dalje gejÅ”u
 
Meni je blizi Citroenu Dyane 6 :)
Ali zvuk je stvarno OK. Konacno su rijesili ono grozno klepetanje (y)
Ne znam koje klepetanje spominjeŔ, ja sam sa dva četverocilindraŔa za redom zavrŔio na gs u i nikakvo klepetanje ne čujem.
Nisi vozio ktm 990 da čujeŔ kaj je klepetanje
 
meni je zvuk na GSu top, bilokojem

dok su mi 4cilindrasi šŸ¤®
 
  • Like
Reactions: jessy
Ne znam koje klepetanje spominjeŔ, ja sam sa dva četverocilindraŔa za redom zavrŔio na gs u i nikakvo klepetanje ne čujem.
Nisi vozio ktm 990 da čujeŔ kaj je klepetanje

Mozda ne cujes dobro (ili ne zelis da cujes).
Taj klepet masine i mjenjaca mu je reputacija u svijetu. Nisam ja sad prvi dosao ovdje na forum da pametujem i izjavim da motor klepeceā€¦
Na kraju, presao sam 60.000 sa 1200 vodenim boxerom pa pisem i iz licnog iskustva. 1250 je malo tisi ali i dalje klepeceā€¦ Isto je i sa mjenjacima.

Klepece im i XR/R/RR. Melje i zveci, iako je cetverocilindras, ali vise nego podnosljivo u odnosu na boxere.

Ovaj 1300 sada vec zvuci kao normalan motor, bar onako na prvu. Provozaj pa nam javi koji je bucniji, tvoj GS ili novi, ali budi objektivan (y)
 
Last edited:
Iskreno, i mene je to klepetanje masine najvise maklo od kupnje GS-a. Svjestan sam da je to optimalan motor za mene, ali jednostavno ne mogu prozvakati te zvukove koje proizvodi i cijelo vrijeme mislim da nesto nije u redu.
 
  • Like
Reactions: Boris87
Iskreno, i mene je to klepetanje masine najvise maklo od kupnje GS-a. Svjestan sam da je to optimalan motor za mene, ali jednostavno ne mogu prozvakati te zvukove koje proizvodi i cijelo vrijeme mislim da nesto nije u redu.
Ne mogu ni ja nakon svih kilometara. To me najvise smeta. Zatoā€¦cardo-jbl zvucnici-doris dragovic
 
  • Like
Reactions: SP/161cc
E jebo vas motor ako zbog zvuka masine slusate muziku ili stavljate cepice.
To je ko da imas grdnu, bradatu zenu koja prdi i hrce dok spava, ali eto, trpis je jer je dobra majka, vjerna i dobro kuha :mrgreen:

2 su scenarija kada sam vozio sa cepicima u usima (muziku ne slusam dok vozim), a to je kada sam imao full Akrapovic sistem ili kada sam na putu pa satima vozim autocestom, brzinom znatno iznad ogranicenjaā€¦