Novi GS je priblizavanje XR-u platio svojim glavnim karakteristikama po kojima je u odnosu na konkurenciju bio neprikosnoven (komfor i robusnost).
A opet se nije dovoljno priblizio da bi opravdao gubitak tih karakteristika. Zato sam i napisao da je ānedorecenā i ānepotpunā.
Sada je XR po pitanju komfora, ergonomije i robusnosti bolji od novog GS-a, sto je paradoks.
Pa Äuj, ako je bokser, onda su oba (nasuprotna) cilindra u istom radnom taktu... da su u nasuprotnim taktovima, onda ne bi bio bokser, veÄ "V-motor sa kutom cilindara od 180"...Jbt to nisam znao š³
Jesi siguran da te karakteristike i dalje ne postoje?
NeÄu reÄi da si u krivu, ali to su "krupne rijeÄi"...
Ja jesam ljubitelj GS-a pa su mi zakljuÄci vrlo sliÄni tvojimaā¦Novi GS je priblizavanje XR-u platio svojim glavnim karakteristikama po kojima je u odnosu na konkurenciju bio neprikosnoven (komfor i robusnost).
A opet se nije dovoljno priblizio da bi opravdao gubitak tih karakteristika. Zato sam i napisao da je ānedorecenā i ānepotpunā.
Ako su vec htjeli neku sportsku notu, bolji bi posao napravili da su u sasiju XR-a ubacili novog boxera, stavili kardan i deblje podstavljena sjedista. Tako bi zadrzali najbolje od svakog motora i za takav motor bi se moglo reci da nije ostao zaglavljen ni na nebu ni na zemlji.
Ili jos jednostavnija opcija - da su uzeli 1250, malo ga āpritegnuliā, modernizovali oplate, stavili mu 1300 masinu u kombinaciji sa unaprijedjenim ovjesom sa novog GS-a - to bi po meni bio pun pogodak.
Da se razumijemo, ja nisam ljubitelj GS-a, u ovom trenutku to ni priblizno nije motor za mene, ali mi je isto tako kristalno jasno zbog cega ga GS-ovci vole i zbog toga sam i sebe vidio na tom motoru u nekoj buducnosti, kada mi te karakteristike postanu bitnije od dinamike i sporta. Na novom su, nazalost, upravo te karakteristike ubijeneā¦
Sada je XR po pitanju komfora, ergonomije i robusnosti bolji od novog GS-a, sto je paradoks.
Iako vjerujem da je iz mog teksta sasvim jasno āsta je pisac htio reciā, odgovorit cu ti i reci da ne treba biti āBMW veteranā da bi vidio ono o cemu sam pisao. Dovoljno je sjesti na stari pa onda novi GSā¦
A za krupne rijeci, pa sada kao vec redovni kupac BMW motora (novih naravno), valjda imam pravo da im uputim i koju tesku rijec
Ne znam koje klepetanje spominjeÅ”, ja sam sa dva ÄetverocilindraÅ”a za redom zavrÅ”io na gs u i nikakvo klepetanje ne Äujem.Meni je blizi Citroenu Dyane 6
Ali zvuk je stvarno OK. Konacno su rijesili ono grozno klepetanje
Slažem se. Mi stariji i onako slabije Äujemo i to nas ne smeta.Ne znam koje klepetanje spominjeÅ”, ja sam sa dva ÄetverocilindraÅ”a za redom zavrÅ”io na gs u i nikakvo klepetanje ne Äujem.
Nisi vozio ktm 990 da ÄujeÅ” kaj je klepetanje
Ne znam koje klepetanje spominjeÅ”, ja sam sa dva ÄetverocilindraÅ”a za redom zavrÅ”io na gs u i nikakvo klepetanje ne Äujem.
Nisi vozio ktm 990 da ÄujeÅ” kaj je klepetanje
Ne mogu ni ja nakon svih kilometara. To me najvise smeta. Zatoā¦cardo-jbl zvucnici-doris dragovicIskreno, i mene je to klepetanje masine najvise maklo od kupnje GS-a. Svjestan sam da je to optimalan motor za mene, ali jednostavno ne mogu prozvakati te zvukove koje proizvodi i cijelo vrijeme mislim da nesto nije u redu.