Opsesivno kompulzivno mijenjanje motora

Sa tri motora sam prije radio 30-40000 km godišnje. Odnedavno mi je postalo po ljeti jako vruće, a po zimi jako hladno…pala kilometraža na 15000 km godišnje…i dalje se ne mogu odlučiti kojeg bih trebao prodati. Ili možda kupiti samo još jednoga. 😂
 
Da li je opsesivno kompulzivni poremećaj i kad kupuješ motor na motor ,imaš ih pet koji stoje ,samo s jednim se voziš i vrag ti ne da mira pa kupuješ još jedan jer je prilika.😎
Pitam za prijatela.🤣👍
 
Da li je opsesivno kompulzivni poremećaj i kad kupuješ motor na motor ,imaš ih pet koji stoje ,samo s jednim se voziš i vrag ti ne da mira pa kupuješ još jedan jer je prilika.😎
Pitam za prijatela.🤣👍
Reci mu da da !
 
1703932067123.jpeg
 
Ja imam motor koji ispunjava doslovno sve moje uvjete,osim toga,sta god da kupim nece bit uglađeno ko ovaj jer sam utukao preko pola vrijednosti motora u suspenziju,kocnice i felge. Razmisljam ponekad o nekom drugom motoru al još nisam sjeo na jedan koji ga može zamijenit.

Na drugu stranu imam kolegu koji kupuje drljage za 1-2k eura sa polu spiganim felgama,vilicama nikad ne servisiranim i lancom nikad promijenjenim i ima 4 komada u garaži,možda prijeđe 500 km godišnje,a meni govori da sam glup sta kupujem ohlins amortizer i slicne stvari.

Sto ljudi sto ćudi
 
Last edited:
Ja imam motor koji ispunjava doslovno sve moje uvjete,osim toga,sta god da kupim nece bit uglađeno ko ovaj jer sam utukao preko pola vrijednosti motora u suspenziju,kocnice i felge. Razmisljam ponekad o nekom drugom motoru al još nisam sjeo na jedan koji ga može zamijenit.

Na drugu stranu imam kolegu koji kupuje drljage za 1-2k eura sa polu spiganim felgama,vilicama nikad ne servisiranim i lancom nikad promijenjenim i ima 4 komada u garaži,možda prijeđe 500 km godišnje,a meni govori da sam glup sta kupujem ohlins amortizer i slicne stvari.

Sto ljudi sto ćudi
Tvog prijatelja u potpunosti podrzavam i ja bi tako da mi zena dopusti, jedno vrijeme sam i ja imao 4 motora, pa je taj broj drasticno pao, jos mi zasuze oci kad se sjetim 900rr...a tebe ne podrzavam, jer ocito imas japanski motor sa kojim si sad zaglavio jer si izmjenio sve ono sta si mogao dobiti kupnjom talijanskog motora...jbg 😆
 
Uglavnom priča ide ovako,nisan nikad previše istraživa šta mi paše po oglasnicima nego sam od djetinjstva ždera moto magazine u kojima san naročitu pažnju dava tehničkim karakteristikama motora.Šta se tiče stila tu je odavno rođena ljubav prema nakedima i šta život ide dalje ave je jača,posebno prema klasicima,restmodovima i remake modelima pa san uvik zna šta želin kupiti.
S obzirom da u svemu tome volin agresivniju vožnju s vrimenom san se uz stil posvetija i traženju motora koja će mi pružiti najbolje od oba svita,one klasike u izgledu do savršenog ponašanja u vožnji.
Svašta san vozija proba,odjeba oklope nakon jednog izleta sa CBF 1000 i naša sve šta mi triba u Z900rs,jednostavno ne vidim dalje šta bi kupija osim Z900rs-SE sto se tiče vozačkog gušta jer mi pruža sve,od odlazaka na plažu do letanja po magistrali...
U drugom redu sve san luđi za starom školom pa bi usporedno s Zekanom rado uparkira u garažu stari Z 900,Hondu cbx 1050 i to dio toga u restmodovima a dio original....

P.S.Netko je spomenija da motor mora biti radni stroj, ja san totalna picajzla po pitanju održavanja motora ali ga koristin u svim uvjetima,od vožnje po kiši do putovanja itd...
Naravno da usporedno misli lete i prema nekom radnom stroju tipa Tenere 700 koji bi pokrija adventurski dio života a Z bi osta za asfaltne gušte....

Uglavnon triba bi jedno deset motora a od tih 10 minimalno 4- 5 bi bilo od Z900 serije u raznim izvedbama 🤩
 
P.P.S. @WraGG nisi puka,minjaj jer boli te k... ali ipak znan ljudi koji su se u tome totalno pogubili pa ne znaju više šta bi vozili,kupili pa pripazi da ne odeš u tom smjeru...
Mislin da triba gajiti svoj stil i voziti šta ti želiš a ne šta trendovi nalažu.Iz vlastitog iskustva vidin kako mi ljudi prilaze i gledaju moj motor ali kad dođe vrime odluke kupuju GS-a ili T-maxa jer je to trend i "lakše" je prodati 🤢
 
  • Like
Reactions: WraGG
Totalno te razumijem. I sam sam skuzio da je ono sto me „radi“ taj naked i retro stil. Nekada me baca malo na sportsku a nekad na klasicnu stranu, al u biti vrti se oko jedne osi sve to. Sada trenutno imam dva motora koji su na tu foru i jako sam blizu da kazem da je to to i da ne mijenjam vise jer sam se nasao. Naravno, znam i sam da od toga nema nista jer ce mi se za mjesec dana opet nesto drugo svidjeti pa ce opet biti prodaji, kupuj…
U stvari kad malo bolje razmislim, od kad sam uz VZR1800 u garazu parkirao i Bandita 1250, ne sjecam se da sam nesto previse trazio i kopao po oglasnicima. Tu i tamo pogledam Diavele, ali i to jako rijetko. Cak sam nedavno isao opet kod Limbächer&Limbächer da kolega vidi ovog novog GSX-S1000 GX i od izlozenih 1000 motora, samo sam se zadrzao na HD odjelu i to jer sam vidio odlicnog custom Fat Boy-a.
Hm, mozda sam konacno dosao blizu pronalasku meni idealnog motora.
Sto se tice toga da se neki pogube pa ne znaju vise sto zele, i to mi se dogodilo sa Versys-om 1000. Takav motor sigurno vise ne zelim.
 
  • Like
Reactions: cadjo
Tvog prijatelja u potpunosti podrzavam i ja bi tako da mi zena dopusti, jedno vrijeme sam i ja imao 4 motora, pa je taj broj drasticno pao, jos mi zasuze oci kad se sjetim 900rr...a tebe ne podrzavam, jer ocito imas japanski motor sa kojim si sad zaglavio jer si izmjenio sve ono sta si mogao dobiti kupnjom talijanskog motora...jbg 😆
Imam talijanski motor prijatelju,i ne micem se od talijana vjerojatno nikad više. Samo imam vrlo nezdrav odnos sa svojim novčanikom i picajzlastu narav.
 
Last edited:
talijan koji je uglađen i u kojeg treba ulupati hrpu love da mu se poboljšaju kočnice i ovjes 🤔
nešto tu ne štima..
 
talijan koji je uglađen i u kojeg treba ulupati hrpu love da mu se poboljšaju kočnice i ovjes 🤔
nešto tu ne štima..
Nije da treba,ali ako se može jos bolje,zasto ne,ja sam ta razina bolesnoce. Dapače jedna stavka koja se baš treba staviti su jače čeljusti jer kad vozis u dvoje i s prtljagom onda je malo škakljivo. Jer ima čeljusti s malog 848

Sa brembo celjusti na M4 monoblock celjusti
Sa P2 34 obične zadnje celjusti na CNC čeljust
RCS Corsa Corta na volanu
Tuneboy
Ohlins Fork cartridge FKA104
Ohlins TTX DU868
Marchesini felge

Uglavnom nemam potrebu za novim v4 pikes peakom kad moj vozi bolje od njega 😂.

Ali moram priznat da bih htio imat streetfightera v4 kao drugi motor u garaži,prvi naked koji mi se svidio
 
Last edited: