Kawasaki Z900 ABS-2017

smeta li još kome što su oslonci za noge na Z900 poprilično nisko? ovo ljeto sam u jednom zavoju kraj Karlobaga pošteno zagrebao sa osloncem i polugom mjenjača da me malo izbacilo iz putanje i skoro sam u provaliji završio. mislim da se nisam ni toliko nagnuo nego sam bio na gasu kroz zavoj pa je zadnji kraj valjda još dodatno čučnuo i približio se podu. svakako otada nisam baš opušten u malo bržoj vožnji po zavojima osim ako ne izbacim tijelo prema unutra.

vidio sam ovu sliku jučer pa me podsjetilo. naravno da ne očekujem da na nakedu oslonci budu visoko kao na R-u, ali samo slika za usporedbu koliko R još ima lufta kad na Z-u već stružeš. a još pogotovo ako nećeš izbacivati guzicu nego ostati u neutralnom položaju, onda je još izraženije. tako da mi je to, uz veliki broj pluseva, jedan od većih minusa ovog motora.

image1 (2).jpeg
 
  • Like
Reactions: Johnny 11
Imam 24000 km i trebam napraviti servis a i gume su potrošene.
Mitas Sport Force + je prešao 6000 km.
Prije toga je servis bio na 18000 km i svi servisi su napravljeni u KMS - gdje sam i kupio motor.
Prema manualu sada ide:
Promjena ulja, filtera ulja i filtera goriva, svjećica (nisu do sada mijenjane), pregled ventila i ostali pregledi...

Pitanje:
Koliko cca € košta servis na 24000 km?
 
Imam 24000 km i trebam napraviti servis a i gume su potrošene.
Mitas Sport Force + je prešao 6000 km.
Prije toga je servis bio na 18000 km i svi servisi su napravljeni u KMS - gdje sam i kupio motor.
Prema manualu sada ide:
Promjena ulja, filtera ulja i filtera goriva, svjećica (nisu do sada mijenjane), pregled ventila i ostali pregledi...

Pitanje:
Koliko cca € košta servis na 24000 km?

Pregled ventila mozes napraviti, ali po service manualu se on radi na 42.000km ako se ne varam (ja imam 72.500km i jos nisam :D ).

Na 24.000km, osim redovnog mijenjanja ulja i filtera: svjecice i filter zraka iako bi ja svjecice i filter zraka razvukao za slijedecu izmjenu ulja ako vozis iskljucivo po asfaltiranim cestama jer mi se pokazalo da ni svjecice ni filter zraka nisu u losem stanju na toj kilometrazi, ali neces pogrijesiti niti ako ih sada zamijenis.. Pocistit usis po potrebi (kad se skida airbox se odma vidi jel treba ili ne)
Filter goriva u pumpi isto nisam cistio/mijenjao i nema problema s njime za sada.
 
Za ZX6R bilo nekih 1700 kn i tako za ZX10R. Ima od toga par godina pa sad ne znam dal je Dario mjenjao cijene... kako sam par godina bio na Hondi nisam kod njega bio zadnje 3-4 godine na servisu


Znaci racunaj nekih 250 €
 
  • Like
Reactions: stipe_zxr
Malo statistike na Kawasakiju Z900rs;
Gume 5500-6000 km set Metzeler M7rr (obe za smeće)
Ulje svakih 6000 km Silkolene com4 10w40
Pločice prednje Ferodo Sinter 10 500 km do kraja potrošene
Lanac cca 15 000 km mojom krivicom sjeban
Ipsadne taman svaki servis ulja idu i gume 😅🤣

Zapravo mi je nevjerovatno koliko motor malo troši na ove uvjete vožnje,uglavnom je otvorena cesta u svim mogućim režimima i prosjek je 5,8 l/100 km
 
A stigle su i direktne grane od Delkevica složene sa original topom,jedini Delkevic nudi sve prihvate za originalne zaštite i lajsne tako da nitko ni ne kuži po izgledu da su druge grane.
Zvuk je čista perverzija,riga vatru al doslovno 🤣🤣 ali je po mom guštu ipak malo preglasno,razmišljam o nekom tipa Kucelj,Atd,Deak ili ko je već aktivan da mi složi db killer tako da imam bolji zvuk od originala (koji uopće nije loš) ali da nije opet divlji ka ovaj... 🤔

Postam sutra slike jer mi ne da video uplodat 🤪
 
Ekipa
Z900 2019 godina
23000km
Promjenio sam mu prednje disk plocice (trw sinteret) oprao klipice diskove i novu kocionu tekucinu dot4 trw. Odzraceno sve s vakum pumpom. Znaci zrak nije ni mogao uci.
Desava se da je rucka mekanija i propada skoro do kraja. U cemu moze biti problem?


Prebirem u dosadi malo po starim postovima i naisao na ovo i mislim da znam u cemu je (bio) problem. Mozda nekom pomogne.


Vakum pumpa nece dopustit da kroz rupicu na odzracivacu zrak udje ako se pazi da se posudica tekucine ne isprazni pa da tu udje zrak i ako je podtlak u pumpi jos "aktivan", ali itekako hoce zrak uci kroz navoj odzrazivaca na klijestima kad je lagano odserafljen.
Zato je kod promjene kocione tekucine ipak najpouzdanija metoda ona manualna: stisak poluge/rucice kocnice, otpustit malo na klijestima odzracivac, zategnut odzracivac, pustit polugu/rucicu kocnice...... Napumpat malo kocnicu i ponavljat postupak bezbroj puta.

Vakuum pumpa je super kad se npr mijenjaju lajtunzi, jako ubrza proces, ponekad bude i nezamijenjiva jer se nekad rucno ne moze odzracit cijeli sistem, ali samo za zamjenu kocione tekucine, toplo preporucam samo manualno jer ako se radi stalozeno i ne grijesi u koracima, nema sanse da zrak udje u sistem.

Ili ako vec imate vakum pumpu, na brzinu protjerat s njom 2-3-4 posudice nove tekucine, ali nakon toga ipak manualno odzracit klijesta (potjerat jos na primjer pola posudice ulja kroz sistem).
 
Last edited:
Vlasnici 2020 i novijih modela:
Ovako ide prica..... Trazim vec par godina service manual u PDF formatu za model 2020 i noviji jer tiskano izdanje kosta 250tak eura i ne dolazi u obzir, ali, Kawasaki vec godinama nema PDF format service manuala, pa ostaje ili kupit tiskano, ili koristit service manual za model 2017 kao sto sam ja do sada radio. Nemoguca misija naci PDF na netu za besplatan download, ali nasao konacno iako ne besplatno (radi se o visokokvalitetnim skenovima tiskanog izdanja koje je moguce pretrazivat i tekstualno - ne radi se samo o slikama koje treba skrolat): 801 stranica, nazalost, ne moze se klikat u PDF-u kao za service manual za model 2017 nego samo skrolat ili trazit po rijecima/tekstu: sto je prilicno bitno i olaksavajuce, kvaliteta je odlicna i moze se uredno i isprintat ako neko zeli tiskano izdanje , ali platio 28 US dolara (https://servicemanualwarehouse.com/kawasaki-2020-z900-abs-service-manual).

E sad, rado bi ga podijelo s vama, ali, mislim da bi bilo fer da onda sudjelujemo u troskovima pa sam zamislio to ovako, ako netko ima bolju ideju, slobodno neka napise:

Tjedan-dva nek prodje dok se ne jave u temu (ili meni privatnom porukom, al bolje u temu da bude transparetno) zainteresirani, pa kad se "skupimo", vidimo koliko to kosta po glavi i uplatite mi na moj racun novce nakon sto utvrdimo koliko nas ima (naravno da cu i ja sudjelovat proporcionalno u toj cijeni), a ja vam posaljem link za download service manuala. Da se skupi (ukljucujuci i mene) nas 5, to je cijena od cca 5 eura "po glavi", naravno da cu zaokruzit na manji puni iznos da ne kompliciram, a razliku pokrit sam. Vec i da se samo jedna osoba javi, radi se o nekih 13tak eura, sto je cijena (kad se sve zbroji, benzin, gume, ostali troskovi) jednog djira od 100 ili manje km :D


Ako ne bude zainteresiranih, nikom nista, imam konacno service manual za svoj motor, a link cu nakon cca godinu dana dat besplatno svakom ko ce ga trazit.
Jel to fer? Slobodno raspravimo ovdje u temi opcije koje mi nisu pale na pamet ako je to uopce u skladu da ovim forumom :)


EDIT: sad malo gledam manual.... dosta toga je drugacije sto se tice mokmenta stezanja, jedna od bitnijih promjena je sto se sada serafi volana stezu na 30Nm umjesto dosadasnjih 25Nm, a ovako na brzinu, cak se i osovine kotaca stezu na drugacije vrijednosti......

Inace, manual pokriva i SE verziju, ne samo obican Z900 (gdje postoji razlika, dodano je i za SE model)

Ovo su modeli pokriveni tim service manualom:


1704362863942.png
 
Last edited: