Dobre prilike u oglasima

ma prenosim samo primjer bezveze, ne isključujem da je i on pojeo govno ili malo preuveličao cijenu, ili je morao srediti neke stvari pa je tako došao do te cifre
 
  • Like
Reactions: MOONSHIELD
Ajde kada se raspravlja da pitam jel sam ja pretjerao sa cijenom ili je do Aprilie? :mrgreen:


Nova oko 11300€, moja ima manje od 3g, cca 11000km i stanje kao iz salona (rekli bi utegnuta :ROFLMAO:). Na njoj cca 700€ dodatne opreme (uključujući atest) i produženo jamstvo na 4g (vrijednost cca 450€).

Nitko me nije kontaktirao u dva tjedna koliko je na Njuškalu osim jedne glupe poruke.

Nije mi frka za prodati jer se i sam premišljam jel bi ju ostavio ili mijenjao.

Jel do cijene ili do toga što je Aprilia? :unsure:
 
  • Love
Reactions: pamzor
Ja bih rekao da je problem u tome što je zima pa klijentela za takve motore uopće ne razmišlja još o motorima. To će tamo negdje iza uskrsa kad im dođe želja za motorom.
Da,ima dosta sezonskih vozaca, koji uopce ne sanjaju motor preko zime,ili ljudi kojima se zelja za motorom, po prvi put u zivotu, odjednom probudi u proljece. 😁

Ja bih rekao jos jednu stvar, mislim da ekipa koja bas cilja na tuono, ili je oduvjek ljubitelj tog modela, nije bas zagrizena za taj 660 model,odmah svi gledaju 1000,ili 1100,i ja sam bih tako, da kupujem tuono gledao bih "pravu" kubikazu.
Tako da, ta slabija masina dosta smanjuje broj kupaca, barem mi se tako cini.
 
Ajde kada se raspravlja da pitam jel sam ja pretjerao sa cijenom ili je do Aprilie? :mrgreen:


Nova oko 11300€, moja ima manje od 3g, cca 11000km i stanje kao iz salona (rekli bi utegnuta :ROFLMAO:). Na njoj cca 700€ dodatne opreme (uključujući atest) i produženo jamstvo na 4g (vrijednost cca 450€).

Nitko me nije kontaktirao u dva tjedna koliko je na Njuškalu osim jedne glupe poruke.

Nije mi frka za prodati jer se i sam premišljam jel bi ju ostavio ili mijenjao.

Jel do cijene ili do toga što je Aprilia? :unsure:
Bajk je top i sve sto treba i upper middle drajveru al jbg..
Znas i sam da se danas nista ne kupuje novo a i ne prodaje polovno a da nije adv ili sportadvtouring ili kako se zove ta vrsta. Na deset tih multitostera ide jedan "drugi" motor, takav je djir trenutno i to treba prihvatit.
Drugi problem je lova, do 5k ce jos nekako i ic, preko, tesko.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Medo
Pustim ju u oglasniku do registracije i servisa a ako se ne proda do onda ostaje kod mene cijelu sezona pa opet sve iznova. Ionako sam držao oglas spreman 10 dana prije nego sam ga objavio.
jer sam se premišljao. Volio bih ju prodati a opet i da ju ne prodam mi nekako drago. :ROFLMAO:
 
Najgore je ako nemaš cilj odnosno ako nemaš već u glavi s čim bi ga zamijenio. Povremeno dignem oglas ali da se stvarno netko zajebe i iskrca toliku lovu, pojma nemam šta bi dalje. Gledao sam šta se nudi i nemam ni približnog favorita.
 
Najgore je ako nemaš cilj odnosno ako nemaš već u glavi s čim bi ga zamijenio. Povremeno dignem oglas ali da se stvarno netko zajebe i iskrca toliku lovu, pojma nemam šta bi dalje. Gledao sam šta se nudi i nemam ni približnog favorita.
napisao si da si eliminirao hayabusu jer je položaj kao na R-u, nećeš naked, ostaju dvije normalne opcije
1. krava ako ćeš u penziju prije vremena
2. bilo koji R 1000 (+ prikolica u Vodicama) 😄
 
  • Haha
Reactions: boško buha
Najgore je ako nemaš cilj odnosno ako nemaš već u glavi s čim bi ga zamijenio. Povremeno dignem oglas ali da se stvarno netko zajebe i iskrca toliku lovu, pojma nemam šta bi dalje. Gledao sam šta se nudi i nemam ni približnog favorita.
S obzirom da ne znam kako bi doma opravdao više od jednog motora (jedva sam ženu i na ovaj nagovorio nakon 13g :mrgreen: ) uvijek tražim neki kompromis. Trenutno znam sa čime bi zamijenio Tuono, ali najrađe bi zadržao Tuona za svaki dan, uzeo R1 (2000-2001) za vikende i kupio nešto udobno što mi se uopće ne sviđa (tipa V-Strom 650) za putovati (mada je i Tuono podnošljiv za putovat, ali nikada ne znaš kada će te izdati, jer je ipak talijan). :mrgreen:
Ali eto, kao i većina se moram zadovoljiti sa jednim motorom.
 
  • Like
Reactions: t0malito
S obzirom da ne znam kako bi doma opravdao više od jednog motora (jedva sam ženu i na ovaj nagovorio nakon 13g :mrgreen: ) uvijek tražim neki kompromis. Trenutno znam sa čime bi zamijenio Tuono, ali najrađe bi zadržao Tuona za svaki dan, uzeo R1 (2000-2001) za vikende i kupio nešto udobno što mi se uopće ne sviđa (tipa V-Strom 650) za putovati (mada je i Tuono podnošljiv za putovat, ali nikada ne znaš kada će te izdati, jer je ipak talijan). :mrgreen:
Ali eto, kao i većina se moram zadovoljiti sa jednim motorom.
Evo vidis, to je vec pocetak advenchuritisa, opake bolesti.
Oces jeftino sporo i ruzno drlo za putovat a imas tuona sa kojim mozes komfornije i brze putovat, na njega se isto mogu zakeljit tri ves masine i 4 dzipiesa ako oces izgledat kao vecina svjeckih putnika. Mali wind shield naprijed je i vise nego dovoljan za par stotina km dnevno.
Jbt ja stavim backpack na ledja i eventualno tank torbu i idem dje ocu sa svim nakedima do sad sto sam imao. Nikad nista falilo nije. Cca 700km u danu, Dbk-Grobnik, evo kao primjer sa streetfighterom s. koji je za tvog tuona ko usporedba torne sa anatomskim krevetom :D
NE daj se, ima jos nade i svjetla, vozi se sa stilom ;)
 
S obzirom da ne znam kako bi doma opravdao više od jednog motora (jedva sam ženu i na ovaj nagovorio nakon 13g :mrgreen: ) uvijek tražim neki kompromis. Trenutno znam sa čime bi zamijenio Tuono, ali najrađe bi zadržao Tuona za svaki dan, uzeo R1 (2000-2001) za vikende i kupio nešto udobno što mi se uopće ne sviđa (tipa V-Strom 650) za putovati (mada je i Tuono podnošljiv za putovat, ali nikada ne znaš kada će te izdati, jer je ipak talijan). :mrgreen:
Ali eto, kao i većina se moram zadovoljiti sa jednim motorom.

Minjaj zenu...
 
napisao si da si eliminirao hayabusu jer je položaj kao na R-u, nećeš naked, ostaju dvije normalne opcije
1. krava ako ćeš u penziju prije vremena
2. bilo koji R 1000 (+ prikolica u Vodicama) 😄
Najbolje uzet jos jednog istog i sakrit ga od samog sebe, sve mi je na njemu taman i trazim kruha preko pogace.😄
 
S obzirom da ne znam kako bi doma opravdao više od jednog motora (jedva sam ženu i na ovaj nagovorio nakon 13g :mrgreen: ) uvijek tražim neki kompromis. Trenutno znam sa čime bi zamijenio Tuono, ali najrađe bi zadržao Tuona za svaki dan, uzeo R1 (2000-2001) za vikende i kupio nešto udobno što mi se uopće ne sviđa (tipa V-Strom 650) za putovati (mada je i Tuono podnošljiv za putovat, ali nikada ne znaš kada će te izdati, jer je ipak talijan). :mrgreen:
Ali eto, kao i većina se moram zadovoljiti sa jednim motorom.
Kupiti nesto sto ti se ne svida je totalni zajeb, jedino ako se na taj nacin zelis rijesiti motora opcenito.😋 Mene zadnjih godina pegla bas drugi film, imati jedan motor za sve i to mi je garancija da cu se voziti. Prije toga sam ih dugo skupljao i naucio ono sto sam vec ranije napisao, da je broj prijedenih kilometara obrnuto proporcionalan broju motora u garazi. Realno, bio sam najsretniji kad sam imao jednog R-a za sve samo tad su i oni bili drukciji.
 
S obzirom da ne znam kako bi doma opravdao više od jednog motora (jedva sam ženu i na ovaj nagovorio nakon 13g :mrgreen: ) uvijek tražim neki kompromis. Trenutno znam sa čime bi zamijenio Tuono, ali najrađe bi zadržao Tuona za svaki dan, uzeo R1 (2000-2001) za vikende i kupio nešto udobno što mi se uopće ne sviđa (tipa V-Strom 650) za putovati (mada je i Tuono podnošljiv za putovat, ali nikada ne znaš kada će te izdati, jer je ipak talijan). :mrgreen:
Ali eto, kao i većina se moram zadovoljiti sa jednim motorom.
Imaš krivi pristup. Ja sam svojoj objasnio (i pokazao) kako je motor više za vozača, a suvozaču nije baš ugodno (potrudiš se malo u điru), i da nam treba maxi skuter radi udobnosti. Još da joj je nekako objasniti da bi dobro doša i neki mali enduro za "u polje" bilo bi odlično.