"stara skola" vs "nova skola"...citaj "skupa skola" vs "jeftina skola"...sto srce voli?

Nije da bi odbio novi motor,al generalno preferiram starija vozila,pogotovo iz 90-ih i 2000-ih jer imaju neku korisnu tehnologiju,al nemaju hrpu nepotrebne tehnologije.Ova nova vozila iz zadnjih desetak godina imaju hrpu tehnologije,bar 70% koje prosječni vozač ni ne koristi (neki vjerojatno ni ne znaju kaj sve imaju na motoru ili u autu).Starija vozila su jednostavnija,imaju manje toga kaj mi ne treba i kaj se može strgat i trebat dosta skup popravak.Moj motor je baš ove godine navršio 30 godina,a i idući koji planiram kupit bi bio od 1997.-2004.

Ako su ABS, Traction Control i LED svijetla nepotrebna tehnologija, kao i napredak u ovjesu, gumama i kočnicama, onda najbolje da smo ostali na APNcu, jer ništa više od toga ne treba.
 
Skoro 30 godina motori već imaju sasvim solidne ovjese i kočnice, ciklostiku, većinom doduše iz Italije. Neki ni danas nisu usavršili tu tehnologiju. 30 godina nije baš jučer tako da to već spada u stare rage. Što se tiče Led svjetla to svakako stoji
 
ABS mi je no1 dodatak na motoru. Mnogi briju ovjes ovjes a ne zna ga podesiti 95% vozaca sto je tragicno. I sam sam medju njima no to cu nastojat promjeniti. Mnogi koji imaju modove voznje ne podesavaju iste prema sebi vec im je prica po default-u cime se gubi smisao cijele price.
Shvatio sam da mi je bolje voziti jeftini motor i uloziti u sebe kao vozaca. Djabe mi svi dodatci ako se borim npr s nagibom, s trail brakingom, counter steeringom i ostalim osnovama. No tko hoce noviji motor ionak dobiva sve u paketu. A i novije bi trebalo znaciti manje sarafljenja.
 
Nismo svi vozaci utrka pa nam taj vrhunski ovjes i kocnice koje koce bolje od onih na SBK nisu toliko ni vazne. Naravno, volim imati ABS, ali evo vozim krme od 350 kila sa 160Nm na straznjem kotacu i nije mi jos niti jednom zatrebao.
Osim toga, ja volim sarafiti a toga nema na novim motorima koliko na starim. Ista stvar i sa estetikom na zalost, a meni je estetika broj 1.
 
  • Like
Reactions: Nino777
ABS mi je no1 dodatak na motoru. Mnogi briju ovjes ovjes a ne zna ga podesiti 95% vozaca sto je tragicno. I sam sam medju njima no to cu nastojat promjeniti. Mnogi koji imaju modove voznje ne podesavaju iste prema sebi vec im je prica po default-u cime se gubi smisao cijele price.
Shvatio sam da mi je bolje voziti jeftini motor i uloziti u sebe kao vozaca. Djabe mi svi dodatci ako se borim npr s nagibom, s trail brakingom, counter steeringom i ostalim osnovama. No tko hoce noviji motor ionak dobiva sve u paketu. A i novije bi trebalo znaciti manje sarafljenja.
-Ovjes mi nastima netko tko zna, platim i miran
-Modovi voznje me ne interesiraju, vozim u sport, probao race, vratio na sport
-ABS najnovije generacije me sludio, zadnja kocnica skoro neupotrebljiva, pri jacim kocenjima imam feeling koda su prednje kocnice "slabe", dok mi netko tko zna nije objasnio. Staro drlo non abs stric v2 je kocio tri put bolje.
Da mogu sve navedeno bih izgulio sa motora al ne mogu.
 
Old school je za srce i dušu. Valjda šta si stariji to te više pere nostalgija.
Meni srce zaigra svaki put kad vidim stare R-rove (kraj 80-tih/početak90-tih), i kad upalim moju CBR-ku i zapravim đir osmjeh je uvijek od uha do uha.
A tek da mogu udomit jednog RGVa, RD, TZR.....uffff sreći nebi bilo kraja.
Inače isto imam averziju prema "tabletima" ali jbg.....činjenica je da nove generacije vole tehnologiju i da će većinom motori biti tako opremljeni. No, dok nisu elektro sve mogu potrpjeti pa i naviknuti se na "tablet".
Protiv pomagala kao šta su ABS ,traction control, led svjetla nemam ništa protiv, ali i ne moraju biti.
 
Zavisi naravno od osobe do osobe, ali motor bi trebao pružati "sirovo" iskustvo. Prije CBF PC38 sam vozio MT07 iz 2019.
Pali iz prve, tank pokriven plastikom, auspuh koji je tiši od prosječnog auta, ne znam, meni nije to to. Na CBF sjednem, plastike nema, povučem čok, krenem verglati i pazim da upali, kad sastavi mu malo dam vremena, pomalo oduzmem čok, gas jednom ili dvaput i eto ga radi. Nema ekrana (osim za km ajde), samo klasični cajgeri. Ne znam, više mi paše.
Poslije sam probao XJR 1300. Kad ga vidiš izgleda obećavajuće, ali ekran, mapa za gas, za ovjes, za kontrolu proklizavanja, nekako je računalan, ne sviđa mi se to, ne sjeda mi.

Iako, ja sam takav i sa autima. Istina, želim automatsku klimu, tempomat i neke adaptivne farove, ali nije presudno, dok su mi s druge strane ekrani i previše elektronike presudni. Poželjno je u daily driveru, ali kad idem na more, skijanje, izlet, ne želim ništa od toga, samo što analogniji i "teži za voziti" auto.

Zato kažem, neki vole motor radi imidža, neki radi praktičnosti, neki radi gušta za putovati sa vjetrom u kosi, neki radi gušta kod povezanosti sa strojem, i tako dalje...

Evo, recimo da idem sam putovati van ceste, radije bih staru Africu twin sa 2 fara, nego novu. Da idem sa dragom, najsigurniji motor koji postoji.
A ima veze i sa nostalgijom. Ja sam odrastao u 90-ima i meni motori iz 80ih i 90ih imaju posebnu nostalgičnu čar.
Tipa, Goldwing iz 1983 i 1988 i putovanje pustinjskim dijelom SAD su mi san.

Mislim da je to zato što tehnologija odcjepljuje vozača od vozila i nakon nekog vremena motor bude toliko komforan da postane dosadan i skoro pa isti kao auto.
 
  • Like
Reactions: enduro and DuroDu
Meni osobno više odgovara stara škola, vozim motor star 20 godina i vozit ću ga još dugo jer uživam u svakom kilometru. Ali opet ne bi imao ništa protiv da dovezem nešto novije u garažu za putovat iako trenutno za takve stvari koristim 12icu. I tu dolazimo do toga da uz nju može proći 1000 motora kroz garažu ali ona ne ide nigdje. Ista stvar mi je s autom, projekt Calibra stara 31 god od opreme ima žmigavce (a i oni rade, pa ne rade, rade pa ne rade) a opet pored nje je novije auto za dily drndanje ili kad idem na put a samnom je netko ko ne uživa u čarima drobljenja, lomljenja i ostalih čuda. :ROFLMAO:
Sve ima svoje prednosti i mane, a na kraju se sve svede na ukus.
 
Meni osobno više odgovara stara škola, vozim motor star 20 godina i vozit ću ga još dugo jer uživam u svakom kilometru. Ali opet ne bi imao ništa protiv da dovezem nešto novije u garažu za putovat iako trenutno za takve stvari koristim 12icu. I tu dolazimo do toga da uz nju može proći 1000 motora kroz garažu ali ona ne ide nigdje. Ista stvar mi je s autom, projekt Calibra stara 31 god od opreme ima žmigavce (a i oni rade, pa ne rade, rade pa ne rade) a opet pored nje je novije auto za dily drndanje ili kad idem na put a samnom je netko ko ne uživa u čarima drobljenja, lomljenja i ostalih čuda. :ROFLMAO:
Sve ima svoje prednosti i mane, a na kraju se sve svede na ukus.
Koliko 12tica je sad u garazi ?
 
Ako su ABS, Traction Control i LED svijetla nepotrebna tehnologija, kao i napredak u ovjesu, gumama i kočnicama, onda najbolje da smo ostali na APNcu, jer ništa više od toga ne treba.
ABS, traction control i moderne gume i kočnice jesu korisni,al na novim vozilima ima i hrpa nepotrebnih gluposti.Na primjer moj stari je prije 5 godina kupio novi auto i hvalio se kak može spojit mobitel sa autom prek bluetootha i tak pričat sa ljudima,iako mu je zvuk prek tog bluetootha bio za kurac,a prošle godine mu je nekaj riknulo pa mu od onda taj bluetooth stalno gubi kontakt,zadnji put kad smo pričali me valjda 15 puta u 3 minute stavio na čekanje,a i radio mu od onda više ne radi.Ja imam obični stalak za mobitel,komad plastike kaj ne bi koštao više od 5 eura (a ja sam ga dobio besplatno sa još prošlim autom) i handsfree na mobitelu,obavljaju isti posao kao i taj njegov bluetooth,al puno bolje.Kladim se da i na novim motorima ima nekih tak nepotrebnih gluposti,koje ti ne trebaju al su možda fora prve 3-4 godine,pa riknu i onda jebeš mater onom tko se sjetio stavit ih.Meni je realno i ova minimalna tehnologija koju imam na svom motoru dosta.
 
Baš tako, imam tempomat na motoru i imam i vrlo podijeljeno mišljenje o tempomatu na motoru i u autu, u autu mi je super, no na motoru pomalo i nemalo bezveze...
 
  • Like
Reactions: prpa
Dvije okrugle vure, od digitalije samo pokazivač prijeđene kilometraže i goriva u tanku. Ne bih imao ništa protiv da imam ABS ali se snalazim i bez toga. Ostalo je meni osobno višak ali tržište formira ponudu prema potražnji, većina je uvijek u pravu a ja sam po običaju u krivu 😁😁.