Beverly club

Sve znam, imao sam tri Tmaxa, 2023, 2017, 2020. Beverly 350, Beverly 500 i Runner 180 2T 😂

Nego znam kad sam imao Bev 350 da mi je bilo kao da biciklom idem po gradu. Manje mjesta za noge i skoro kao Vespa za guranje.
Tmax je najbolje izbalansiran skuter ali je overkill za 95% grada, i to mali grad kao sto je Rovinj.

Zato bih se odlucio do max 300ccm jer za vanjske voznje imam BMW R1250GSA.

Nego jucer sam zvao Piaggio u Porecu, 350,00€ kufer sa nosacem + 200,00€ mali vizir. Nisu normalni sto se cijene vizira tice.

Usput, napomenuo mi je da Bev 400 nema bocnu nogaru i da je to uz nadoplatu 😂
Kakvo je stanje sa manjim bratom?
Kakvo je stanje rezervara i potrosnje u odnosu na Xmax 300?
Nije da gledam ustedu u tih par eura, nego vec kad smo se dotakli pa da zaokruzim pricu sa tim informacijama 😀
 
I dalje ne vidim nikakvu bitnu razliku u pokretljivosti, parkingu i sl. između X-Maxa i sadašnjeg Beverlija, a oba su na cca 185 kg.
Ok prostor, na novome Bevu 300 mi već fali al dobro. Danas sam mu promijenio ulje na 5000 km jer mi je 10 tkm predugo. Nije izgubio ni kap niti sam imao ikakav problem. Počeo je i moj lagano treskati volanom oko 60 na sat, ali to sam imao uvijek na svim skuterima (nakon prve promjene guma)....
Zanimljivo da je ovlašteni stavio 15W50 koje ne udovoljava onim API specifikacijama...je je znam da mu ništa ne bi bilo ali san ja stavio sintetiku 5w40.
Inače ta gradacija 15W50 ide u novi 400, a prije su je stavljali u 350. Provozao sam od poznanika 400 i ne bi baš rekao da se razlika ne osjeća do 100 na sat, itekako se osjeti, ali meni je 300 isto bilo ok, ne vozim ko prije i razlika u cijeni bez akcije prošle godine je bila velika. Tad je bočna nogara bila u seriji, sad nije ali sam čuo da je gratis dadu ljudima često.
Goriva stane oko 12 L, blesavo mjeri potrošnju a ja je procjenjujem na oko 3 litre, što sam po kompu imao na X-Maxu...
Vizir originalni je užas, to sam riješio Puigom, a kufer je ok. Da su precjenjeni, jesu, ali kad kupiš novog vizir i kufer ti dosta smanje, a i cijena varira kako di...
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Marin0
Sve znam, imao sam tri Tmaxa, 2023, 2017, 2020. Beverly 350, Beverly 500 i Runner 180 2T 😂

Nego znam kad sam imao Bev 350 da mi je bilo kao da biciklom idem po gradu. Manje mjesta za noge i skoro kao Vespa za guranje.
Tmax je najbolje izbalansiran skuter ali je overkill za 95% grada, i to mali grad kao sto je Rovinj.

Zato bih se odlucio do max 300ccm jer za vanjske voznje imam BMW R1250GSA.

Nego jucer sam zvao Piaggio u Porecu, 350,00€ kufer sa nosacem + 200,00€ mali vizir. Nisu normalni sto se cijene vizira tice.

Usput, napomenuo mi je da Bev 400 nema bocnu nogaru i da je to uz nadoplatu 😂
Kakvo je stanje sa manjim bratom?
Kakvo je stanje rezervara i potrosnje u odnosu na Xmax 300?
Nije da gledam ustedu u tih par eura, nego vec kad smo se dotakli pa da zaokruzim pricu sa tim informacijama 😀
Ja bih BMW-a koristio za unutarnje i vanjske vožnje. Pripatija bi se..😁
 
Sve znam, imao sam tri Tmaxa, 2023, 2017, 2020. Beverly 350, Beverly 500 i Runner 180 2T 😂

Nego znam kad sam imao Bev 350 da mi je bilo kao da biciklom idem po gradu. Manje mjesta za noge i skoro kao Vespa za guranje.
Tmax je najbolje izbalansiran skuter ali je overkill za 95% grada, i to mali grad kao sto je Rovinj.

Zato bih se odlucio do max 300ccm jer za vanjske voznje imam BMW R1250GSA.

Nego jucer sam zvao Piaggio u Porecu, 350,00€ kufer sa nosacem + 200,00€ mali vizir. Nisu normalni sto se cijene vizira tice.

Usput, napomenuo mi je da Bev 400 nema bocnu nogaru i da je to uz nadoplatu 😂
Kakvo je stanje sa manjim bratom?
Kakvo je stanje rezervara i potrosnje u odnosu na Xmax 300?
Nije da gledam ustedu u tih par eura, nego vec kad smo se dotakli pa da zaokruzim pricu sa tim informacijama 😀
Stari bev 300 mi je trosio min 3.6 l max 4.3 l , novi xmax mi trosi min 3l , max 3.5l .Bev 300hpe mozda je vec netko i napisao potrosnju.
Ne izmisljam toplu vodu kad ti kazem IMO da je 300 zlatna sredina za mid skutere. Probaj ih svakako jer vidim da nisi imao bev300 ni xmax 300! a ima i drugih naravno.. i forza 300 il Sh, kymco itd itd.
I ja sam u primorskom mjestu (cak i malo manjem od Rovinja) , oko 2 km mi je do posla.
Kupis skuter po potrebi , a tebi za Rovinj bi realno bilo dosta i honda pcx / nmax posto vec imas veci motor.
 
Dovoljno bi bilo i 50ccm ali i oko zeli svoje a Nmax i PCX su mi kao zene sa brkovima 😄

Ponekad idem sa suprugom do obliznjih sela pa mi se bas ne vucara sa tim slabijim skuterima, zato bih 300.
Jos sam ja na 100kg sa 190cm pa da ne budem kao slon na skuteru.
 
Dovoljno bi bilo i 50ccm ali i oko zeli svoje a Nmax i PCX su mi kao zene sa brkovima 😄

Ponekad idem sa suprugom do obliznjih sela pa mi se bas ne vucara sa tim slabijim skuterima, zato bih 300.
Jos sam ja na 100kg sa 190cm pa da ne budem kao slon na skuteru.
Kupi ti dragi X-Maxa...vidim po voznom parku da lova nije problem, i ne zamaraj se.
Ja sam 184 / 75 i nekako nisam prehappy pojavom na Bevu, to je onaj subjektivan osjećaj i to je to. Krasan je to skuter i sve to stoji.
A o upotrebljivosti vozila o tome se može do sutra. Ja tako mogu reći da mi osim nešto više komfora i mista ispod sica odnosom snage i mase Beverly ne pruža ništa više od dva Scarabea 200 koje sam imao....obožavao sam te skutere...17 konja na skoro 30 kila manje u odnosu na BEV 300 HPE, e to se u manevriranju i parkiranju bome osjećalo, ali sami gabariti sve je to li la.
X-Max ti ima lijepih 30 konja i dosta momenta više, vizualno je moćniji, ako ti se ne troši na kufer i ne triba ti, za dvoje je komforniji...
6dInVxwm.jpg
 
Last edited:
@Lo Juventino To je ipak druga prica. Po gabaritima i potrebi si ipak za Beverly 400- Suzuki burgman-kymco 400 il' Xmax - samo probaj sjesti ,vidi dal' ti noge ne udaraju na volan kad smotas..
 
Ma kuzim da se prica o njegovim gabaritima, ali preporucio mu je za njegove gabarite Bev400 i Burgman 400 kao da spadaju u istu kategoriju.
Nego, zar je Bev400 toliko veci od 300tke? Meni izgledaju isti.
 
Ma ja sam sve vec bio preporucio za klasu 300cc a nisam znao da je covijek visok 190 i ima 100 kg i jos bi putovao sa dragom vani po selima. To mijenja skroz pricu..:mrgreen:
..naravno da je burgman400 puno veci od beverlya.
 
Ma kuzim da se prica o njegovim gabaritima, ali preporucio mu je za njegove gabarite Bev400 i Burgman 400 kao da spadaju u istu kategoriju.
Nego, zar je Bev400 toliko veci od 300tke? Meni izgledaju isti.
Pa i jesu isti, koliko se sjecam razlika je bila u 10mm meduosovinskog razmaka i 10 kila. Zbog toga riskirati voznju u dvoje i izlet van grada je po meni besmisleno.
 
  • Like
Reactions: t0malito
Ma kakva putovanja i izleti 😂 To su Sela u krugu 7-15km.
To ako moram skociti, ne mislim putovati sa njim nego ako u dvoje idemo onda smo na cca 160kg ali 95% vremena je solo gradska voznja.
 
Kad već nećeš na pcx nmax brkice koje su super za to sto ti treba Btw. ajd ti lijepo đir ili sjest na Vespu gts li bev300 il sh300,forza300 , xmax.. imaš izbora koliko hoćeš pa nam javi šta si uzeo i end of story. ;)
 
Pa i jesu isti, koliko se sjecam razlika je bila u 10mm meduosovinskog razmaka i 10 kila. Zbog toga riskirati voznju u dvoje i izlet van grada je po meni besmisleno.
Ma zbog tih 10 kg , sire gume iza , vise snage (manje uglađen na nižim brzinama) bev400 je manje sposoban od Beverly 300 za po gradu/guzvi i rekao bi vise naporan u tom kontekstu.
*teska kategorija to sigurno ne osjeti isto ko laka kategorija (gabariti vozača).
 
  • Like
Reactions: maverick
Kad već nećeš na pcx nmax brkice koje su super za to sto ti treba Btw. ajd ti lijepo đir ili sjest na Vespu gts li bev300 il sh300,forza300 , xmax.. imaš izbora koliko hoćeš pa nam javi šta si uzeo i end of story. ;)
Pa Nmax i PCX nisam nikad niti spominjao... ;)
Vespu sam otpisao zbog gabarita i cijene isto kao i Bev 400 zbog kubikaze.
Xmax 300, Bev 300 ili Eventualno neka Honda 300/350.

Svakako sljedece sedmice idem nesto uzeti.
 
  • Like
Reactions: Marin0