Beverly club

Kymco bas nikako. Vjerujem da nije los ali nije mi gust sjediti na Kymcu, jbg 😄
Xmax je safe bet ali mi trenutno igra nesto malo manje, sklonije za po gradu.
SH350 mi je dizajnom kao za one koji su +60 ili za one koji se tako osjecaju 😁
Iako vjerujem da je kvaliteta top, top...
Gledao sam i Vespu ali ona je debelo precjenjena.
Bev400 nebih, jer za ono sto ce mi sluziti uzeo bih radje 250ccm nego 400.
Neiskoristiv mi je 400.
Vespu obožavam, ali meni je premala. Nema baš velikog izbora. Možda je Bev 300 najbolji pick. Nek se jave vlasnici sa iskustvima 300 mašine.
 
Vespu obožavam, ali meni je premala. Nema baš velikog izbora. Možda je Bev 300 najbolji pick. Nek se jave vlasnici sa iskustvima 300 mašine.
I meni je mala na 190cm sa 100kg 😄 ali je uvijek pogledam kad netko prodje, ima ono nesto.
Nesto moram sto prije uzeti, pocinju topline a cijene rabljenih su za parsto eura manje od novih.
 
I meni je mala na 190cm sa 100kg 😄 ali je uvijek pogledam kad netko prodje, ima ono nesto.
Nesto moram sto prije uzeti, pocinju topline a cijene rabljenih su za parsto eura manje od novih.
Vespa GTS 300 odlicna, drzi cijenu ko Tmax :mrgreen:
Znam da te muci Kymco al bi ti bio najbolji izbor...
 
Vespu obožavam, ali meni je premala. Nema baš velikog izbora. Možda je Bev 300 najbolji pick. Nek se jave vlasnici sa iskustvima 300 mašine.
Meni je bev 300 bio odlično pogođen skuter. Šteta da sam imao loše sreće s kvarovima na svom (model 2011) ali ukoliko dobiješ dobar primjerak kvalitete su mu da je lagan, poletan i okretan (i uzak) za po gradu. Pošto si imao Yamahu, preporučam ti novu xmax. Ako ne - možda noviji bev 300 bi ti pasao.
Probaj vidi..
 
Vespa GTS 300 odlicna, drzi cijenu ko Tmax :mrgreen:
Znam da te muci Kymco al bi ti bio najbolji izbor...
Znam, tu su negdje po drzanju cijene ali odnos ulozeno/ dobiveno je za mene Vespa na jako losoj razini :)
A i po gabaritima se ne slazemo.
Kymco mi bas nikako ne ide, niti dizajnom, niti imenom, jednostavno previse je toga za prozvakati da bih ga uzeo.
 
Meni je bev 300 bio odlično pogođen skuter. Šteta da sam imao loše sreće s kvarovima na svom (model 2011) ali ukoliko dobiješ dobar primjerak kvalitete su mu da je lagan, poletan i okretan (i uzak) za po gradu. Pošto si imao Yamahu, preporučam ti novu xmax. Ako ne - možda noviji bev 300 bi ti pasao.
Probaj vidi..
Slazem se, i meni bi Bev po svim parametrima bio ono sto trazim ali muci me ta "kvaliteta" Piaggia.
Vec sam jednom ugazio u govno sa nijma i cijeli sam se usrao tako da su visokorizicni ali eto, dizajn i iskoristivost po gradu (za moje potrebe) je vrh.
Xmax je kvalitetom iznad svih u toj klasi ali pre slican mi je Tmaxu kojeg sam imao, zelio bih nesto malo manje za po gradu. A i cijena je naravno razlika 1500-2000€ u slucaju Tech Maxa...
 
Last edited:
Nisam baš popratio koji su problemi sa Bev 300? Nisam baš u vašoj kategoriji obzirom da vozim bev 250 koji je napunio 20 godina i baš ga mislim zamijeniti sa novim 300 u neko dogledno vrijeme. Međutim, ja sam sa starcem super zadovoljan.
 
  • Like
Reactions: djuka007
Nisam baš popratio koji su problemi sa Bev 300? Nisam baš u vašoj kategoriji obzirom da vozim bev 250 koji je napunio 20 godina i baš ga mislim zamijeniti sa novim 300 u neko dogledno vrijeme. Međutim, ja sam sa starcem super zadovoljan.
Kod Beverly a mislim da nema pravila.
Ako te posere - te posere 😆
S druge strane ako imaš srece ko što si napisao sa svojim - može ti bit najbolji skuter.
 
  • Like
Reactions: maverick
Ja sam kupio beverly s 300 hpe u 7 mjesecu 2023 i vec imam 8500km na satu,od problema sam dozivio treskanje volana ali sam to rijesio balansiranjem prednjeg tocka,postavljanjem utega na volan i dotezanjem lezajeva viljuske.Sad je odlican,pustim ruke na bilo kojoj brzini i ne treska vise nista. Takodje dosao sam na beverly sa medleya kojeg sam takodje kupio novog pa me je bev zivcirao zvukom masine dok se nisam navikao jer medley bio necujan u poredjenu s bevom.Da se stedilo u poredjenju sa proslim modelima je evidentno,plastike su slabo uklopljene jedna u drugu i na nekim djelovima se cini kao fali po neki saraf. Poslije pranja ispod sjedista i u prostoru ispred nogu je poplava.A kao imaju neke brtve da voda ne ulazi ali to je samo onako tu,za ukras reklo bi se,medjutim sto se tice same voznje tu je top,udobnost extra,stabilnost extra,u poredjenju s xmaxom osjetno udobnije,okretnost u gradu,provlacenje izmedju auta,ispucavanje sa semafora sve top.Svjetla ova nova LED,odlicna,kocnice koce dobro ali traze nesto vise snage na rucicama,nije ono sa dva prsta da se malo samo pipnu. Potrosnja goriva pravo kulturna,poslije medleya 155ccm koji je sampion stedljivosti bev trosi samo malo vise a isto tako dosta jaci. A sto se tice prakticnosti keyless sistema pogovoto za otvaranje sjedista tu je stvarno za koplje ispred yamahe,dugme na volanu je dotusupnoi za aktiviranje otvaranja sjedista u bilo kojem trenutku bio motor upaljen ili ugasen sve dok je keyfob u blizini.


Eh ima jos jedan minus,na brzini od oko 40-45kmh kad se lagano vozi i kad se bas lagano dodaje gas iz prenosa se zacuje zvuk kako remen udara od onaj roler lezaj (stabilizatora remena).Probao sam bar 5 novih 300hpe beverlya i svaki ima taj isti loši zvuk. Kod agresivnije voznje se ne cuje nista.
 
Ja sam imao starog Beva 300 pa 350 i bio sam prezadovoljan s oba. Taman kad sam htio kupit novog 400 uletila mi Honda ADV 350 u nekoj kombinaciju i ostavio sam ju jer mi je isto super za grad. Fino upija neravnine i općenito je uglađenija i udobnija od Beva. Po zavojima se vozi bolje od Beverlija. Napravio sam tek cca 2000 km i nisam imao nikakvih iznenađenja i kvarova (skuter ima 5500 km). Ima dovoljno velik originalni kofer i dosta mjesta ispod sica što mi je važno kod skutera za grad. Ono što mi se ne sviđa je lošija zaštita od vjetra jer je mali prednji vizir i loše ergonomski postavljene komande. Dan danas ne znam potrubiti na tom skuteru da ne gledam gdje je truba. Ali ukupno moja preporuka za skuter u tom rangu.
 
  • Like
Reactions: maverick
Slazem se, i meni bi Bev po svim parametrima bio ono sto trazim ali muci me ta "kvaliteta" Piaggia.
Vec sam jednom ugazio u govno sa nijma i cijeli sam se usrao tako da su visokorizicni ali eto, dizajn i iskoristivost po gradu (za moje potrebe) je vrh.
Xmax je kvalitetom iznad svih u toj klasi ali pre slican mi je Tmaxu kojeg sam imao, zelio bih nesto malo manje za po gradu. A i cijena je naravno razlika 1500-2000€ u slucaju Tech Maxa...
Mislim da nije bas za usporediti tmax i xmax za po gradu. IMO masa motora igra veliku ulogu.
A kad to spominjem , Beverly 300 je za grad i gužve , 400 nije.
 
  • Like
Reactions: maverick
Da, 300 je mali i uzak a 400 dva broja veci.😂
300 sam vozio, 400 hpe posjedujem.
400 je 10 kg teži, 10 cm duži međuosovinski i 150 zadnja guma. I da, ta razlika se osjeti. I udaranje 400 se isto osjeti. I 400 ide bolje i sa suvozačem. Koliko god su slični, 300 i 400 imaju posve drugačiju namjenu.
 
  • Like
Reactions: Marin0
Da, 300 je mali i uzak a 400 dva broja veci.😂
:D
Bas kad sam kupio svog 300hpe dao sam ga prijatelju koji ima 400hpe da malo provoza,njegov komentar je bio da je 300 osjetno lakši a snaga da ne osjeti razliku.Vjerovatno se primjeti uz brdo i sa suvozacem i na vecim brzinama ali ovo s mjesta pa do 80kmh nema razlike.
 
Mislim da nije bas za usporediti tmax i xmax za po gradu. IMO masa motora igra veliku ulogu.
A kad to spominjem , Beverly 300 je za grad i gužve , 400 nije.
Tmax je bio jako vozan po gradu ali Beverly je tu bolji za provlacenje. Definitivno mi je Xmax vise na Tmax nego na "obican" gradski skuter.
 
:D
Bas kad sam kupio svog 300hpe dao sam ga prijatelju koji ima 400hpe da malo provoza,njegov komentar je bio da je 300 osjetno lakši a snaga da ne osjeti razliku.Vjerovatno se primjeti uz brdo i sa suvozacem i na vecim brzinama ali ovo s mjesta pa do 80kmh nema razlike.
nakon 90 kmh se osjeti razlika sigurno.. pogotovo u dvoje. .. makar ja govorim o starijim modelima beva , pretpostavljam da je isto i s hpe.
primjer - frend i ja smo se vozili (skupa 200 kg *on je bas konjina velika) , s punim koferom stvari , skoro na podu skuter, na starom 400 pun gas , 125 /kmh po gpsu. Nisam mogao vjerovati ..:mrgreen: Nema teorije da bi to sa bev300 bilo tako..
 
Tmax je bio jako vozan po gradu ali Beverly je tu bolji za provlacenje. Definitivno mi je Xmax vise na Tmax nego na "obican" gradski skuter.
Ma znam sto mislis , beverly se provlaci ko da je klasa 150 cc izmedju autiju to je cinjenica, ali masa od bev400 ti ne dopusta da ga npr brzinski smotas i zaobidjes auto koji stoji ,pogotovo ako je cijela kolona pa moras zujati okolo autiju simo tamo lijevo desno.. duzi je i osjetno tezak na jako malim brzinama tipa 5-10 kmh umara i moras biti pazljiv s njim. bev 300 nema taj problem a ni xmax zbog manje mase su laksi pa ih lako smotas zguras se . xmax je siri ali ali opet kroz grad i guzvu puno laksi nego 400.. a da ne govorim o tmaxu jer sam sa starim bev 400 cesto pratio tmax koji je imao kolega i svaki puta do posla bi mu pobjegao izmedju autiju cim se malo napravi prometno onda bi me on stizao na otvorenoj cesti ... lud je bio :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: maverick