CF Moto

Nisam ja niti rekla da je to alternativa 690/701, nego da MENI to nije alternativa...
Ajmo ovako, neki me uporno pokušavaju nagovoriti da ga kupim, ALI kao što sam gore napisala, ni po čemu ga ne mogu usporediti sa motorom koji mi se pokazao kao najbolji.
Svi su jako pametni i smatraju da bi trebala voziti motor s 2 cilindra. Ali nitko od njih kada malo razmisli ne može mi dati realan prijedlog motora s 2 cilindra koji bi odgovarao meni i mom tipu vožnje odnosno terenu koji volim voziti, kao i mom "umijeću" vožnje.
Probala sam sve te jače alternative cf450 ali ne bi to kupila/vozila niti da mi ih netko pokloni, jer ajmo biti realni to nisu motori za mene.
Meni, na 165cm i xykg, na one dionice i teren koji meni odgovara , na težinu motora koja meni odgovara, cf450 jednostavno ne odgovara.
Kompromis je takav da mozes s njim na neki softic - hrpa makadama i prsinarenja, ali kada dode situacija da s njim moras izvuci uzbrdicu i rasipani kamen na plinovodu onda ce mi 690/701 to odraditi bez pol frke a s ovim tenkom cu se muciti. Ja cu se muciti, ne muska osoba.
Da imam 190cm i 100kg ili da sam muskog roda onda bi gledala drugačiji tip motora, snagu i težinu, pa bi me mozda 100hp i 220kg motor mogao zadovoljiti... Ja i dalje ne vidim nista osim 690/701/PR7... ako netko od vas smatra da zna motor od 2 cilindra koji ima 145kg i da je dovoljno jak i udoban za putovanje po offu, kako soft tako i hard terenima bas bi voljela cuti prijedlog jer evo plan je opet jednom kupiti motor... za sve sam ideje otvorena... 😊🤗
Po ovom tekstu, ti bi i sa X-maxom mogla na offroad !
 
  • Wow
Reactions: AdvGirl
Nama patuljcima je visina CF-a zapravo savršena.

Bolje da sam ja čvrsto na zemlji, nego da u raznim situacijama hvatam zrak s nogama kao na većini enduro motora. :mrgreen:

Kome bude prenizak, za šaku novaca nude opcionalno "enduro sjedalo" koje ga podiže za 5cm u odnosu na standardno.

CF0X6AQTA10015-HIGH_OFFROAD_SEAT_GREY___YELLOW_450_MT_24_ON.jpg
 
Da procitas sa razumjevanjem sta je napisala ne bi steka ovakam dojam e sad jel problem suknja i cizme pa o tome rahmisljas onda OK.🤣
Nisam aludirao na ženske atribute, nego gabarite, po offroad-u bi je mogo i DT ili ATX vozit !
 
Jedino sta ktm ima visoki sic i bolje odovara za nekoga visokog a cf ima zensku visinu sica.

Pa moj 690 je bio spušten, taman da sam mogla jednom nogom do poda, a sic je bio comfort. I vozila sam ga bez problema. A sad ženska ili muska visina... znam dosta niskih i tananih muskaraca kojima bi isto takva visina/"nizina" odgovarala..
 
po meni je odlican, nemas onog viska okretnog momenta i snage koji bi te u offroad preopteretio i doveo brzo u neugodnu situaciju
 
Pa moj 690 je bio spušten, taman da sam mogla jednom nogom do poda, a sic je bio comfort. I vozila sam ga bez problema. A sad ženska ili muska visina... znam dosta niskih i tananih muskaraca kojima bi isto takva visina/"nizina" odgovarala..

Kupis DRZ-a i sve si probleme rijesila glede tezine, visine.

Sa prijenosom 13-47 se penjes na krov kuce bez zaleta i kumpluzenja.
Sa 15-44 ide do 150 i trosi ko upljac. Doduse malo sporije ides do 150 al moze nekako doci :LOL:
Dogbones produzis malo (i ako treba stanjis spuzvu sica malo i moci ces petama do poda).
 
Lako moguće da ta baba, koja očito ima muda kada vozi takav motor, i sa tim kamperom bude bolja i brža od mnogih koji se smatraju mudonjama...
 
  • Haha
Reactions: diesel power