08.04.-10.04.2022. - Red Bull Grand Prix of the Americas

Da Marc samo vozi, ne divlja, tocno ono sto kaze Pinta, i sve ce doci na svoje mjesto.
Rins je poceo piti Hell drink i gle rezultata.
Mir je na odvikavanju sa kave, ali morat ce napraviti recidiv ili Hell.
 
Ne znam da li znate, Suzuki je manje vise sve vratio na 2020. i prilagodavaju elektroniku novoj snazi da gume izdrze.
Cilj "late-commers".
 
  • Like
Reactions: zagrepcan

U jednom razgovoru koji smo vodili IgVG i moja malenkost, Igor je rekao jednu veliku istinu, a to je da je MM sam sebi najveći neprijatelj.


Lik fakat nije normalan. Neka misli ko što hoće, ja navijam za njega od kad sam ga snimio u najmanjoj klasi pa do dan danas i nadalje dok god bude vozio, ali svojim me traženjem limita stvarno ispilio do daske. Mislim da može pobjeđivati sve koji trenutno voze u GP klasi sa 70% svog kapaciteta i da vozi na 85% pojeo bi ih bez beda.
ALI NE!!!!!!!! On mora ići preko svih granica i istraživati limit. To mu nije pametno i ak se ne skulira bojim se da bu ga koštalo karijere. Od ljudi koji voze i pobjeđuju zadnje 2-3 godine nitko nije prava klasa po mojem skromnom mišljenju (da ne ispadne da serem, svi su oni genijalci i top vozači, jer da nisu nebi bili tu gdje jesu). Radi se naime o tome da na pokojoj trci odnesu pobjedu i završe na postolju, a onda na idućoj budu u donjoj polovici poretka. moje je mišljenje da kad je netko zaista klasa mora trke završavati konstantno na ne manje nego sedmom mjestu u poretku i stalno biti u borbi za vrh među tih prvih 6-7, a ne dva puta prvi, a onda 17ti. te ih jebe ovo te ono. Razumijem da netko padne u trci, ili mu rikne motor, ali nemre to tak uvijek. Najbolji primjer za to su naši rukometeši koji su godinama u svjetskom vrhu. Normalno je da nemreju uvijek biti prvi, ali i druge su medalje vrijedne, a i rijetko im se desi za su dalje od 5og mjesta na velikim natjecanjima. To je klasa, a ne prvi pa neznam koji tamo neki pri kraju. Mir je 2020 osvojio na konstantnost, pokojni Niki isto tako 2006. ne umanjujem naslov žabara sa Quattro pogonom. Dečko je u prošloj sezoni imao više pobjeda od Mira i Nikija skupa u godinama kad su oni bili prvaci i potpuno je zaslužio titulu kao i svi prije njega, ali pili me kad neko nema konstantu i to mi je dokaz da nije prva klasa do jaja. nego samo obična prva klasa. JBMTMTR prvi pa stoti. Isto je sa Žarkom, Oliverom, Banjajom, Millerom, Vinalesom . . . . . tresla se brda rodio se miš.

Osim MMa naj mi je lik A Šparoga. Dečku svaka čast na onome što je napravio sa Aprilililijem i on mi je sad lik za kojeg drukam, nakon, normalno MMa.
Dovi se zajebo što nije potpisao sa Aprilijom:mrgreen:.
Bojim se da bi Dovi mogao dobiti krila i prije kraja sezone.
Nevjerojatno mi je sto radi i sto izjavljuje. 😟
Kao da nije onaj covijek od prije.
 
Oliveira je prava faca.
Nije htio biti kurcevit, pa je FP odvezao na Moto2 motoru.
Svaka cast!
 
IMG_20220408_224914.jpg
 
MotoGP, Austin, kombinierte Zeiten nach FP2 (8. April):
1. Zarco, Ducati, 2:02,542 min
2. Miller, Ducati, + 0,247 sec
3. Quartararo, Yamaha, + 0,295
4. Bastianini, Ducati, + 0,342
5. Rins, Suzuki, + 0,488
6. Marc Márquez, Honda, + 0,499
7. Viñales, Aprilia, + 0,543
8. Mir, Suzuki, + 0,601
9. Bagnaia, Ducati, + 0,645
10. Martin, Ducati, + 0,813
11. Aleix Espargaró, Aprilia, + 0,828
12. Pol Espargaró, Honda, + 0,896
13. Brad Binder, KTM, + 0,996
14. Marini, Ducati, + 1,020
15. Dovizioso, Yamaha, + 1,164
16. Alex Márquez, Honda, + 1,253
17. Nakagami, Honda, + 1,532
18. Di Giannantonio, Ducati, + 1,825
19. Bezzecchi, Ducati, + 1,921
20. Gardner, KTM, + 1,993
21. Morbidelli, Yamaha, + 2,122
22. Darryn Binder, Yamaha, + 2,137
23. Raúl Fernández, KTM, + 2,228
24. Oliveira, KTM, + 2,800
 
Talijansko cudo dijete se razbacalo vidim al s kosom na glavi :mrgreen: vise od 2 sec na tvornickoj kanti a sjecamo se kako je kuko da mu je tvornicki motor odero bi sve :poop::ROFLMAO:
 
Bas to gledam i mislim si koja lujka mora bit tip. Znao bi biti savrseni muzicar #2, ala Maverick Vlasic.
 
  • Haha
Reactions: Mocippaldi
Miguel, vrati se na soma kubika.
Nemeres na 3 cilindra...
 
Last edited:
Talijansko cudo dijete se razbacalo vidim al s kosom na glavi :mrgreen: vise od 2 sec na tvornickoj kanti a sjecamo se kako je kuko da mu je tvornicki motor odero bi sve :poop::ROFLMAO:
On je konto na staroj kanti sam bio drugi..da mi je nove klavijature bio bi ispred prvog...al malko se zajebo..isto ko i Dovi..nevu ja u apriliju..place sad kad ga niko je vidi
 
  • Haha
Reactions: Mocippaldi
Ne znam jeste pratili koliko Honde imaju problema. Znači nakon novog asfalta svima nekako normalnije, ali hondama isto ko i p'rijašnjih godina. Znači strašno. To skače trza izbacuje prednji kotač. Valjkda osjete svaku neravninu put deset
 
  • Like
Reactions: igVG