1200 GS komentar ?

- OxyG3N -

Active member
Pitanje za vlasnike GS-ova pošto nisam siguran oko par detalja a postoji neka mogućnost da uzmem 1200 GS triple black iz 2016 s manjom kilometražom. Vozio sam sve i svašta ali nikad BMW. Ovaj konkretno nije blizu pa ga ne mogu probati dok ne potrošim više od pola dana na put.

Najviše me zanima sljedeće: Nemam nikakvu percepciju koliko je udoban na cesti s tim ovjesom i dynamic ESA-om. Kako upija rupe i neravnine na lošoj cesti. Vozio sam nedavno vstrom-a 800 novog i ovjes je čudo. Plovi po neravninama kao da ih nema. A za GS-a kad se namjesti na comfort ili sl. jednostavno ne znam što očekivati. Gledam na YT clipove, netko veli malo tvrd, netko super mekan ko na oblacima itd. To me najviše zanima uglavnom, lako za zic, vjetrobran..

I zadnje.. taj famozni opoziv kardana zbog moguće vode / hrđe. Pročitao sam svašta zadnjih par dana. Ne znam što da očekujem s uvezenim motorom u HR koji ima 10-20k km

Svaki komentar dobrodošao na gore navedeno. Na granici sam odluke za novog stroma ili rabljenog GS-a.

Pozdrav
 
I ja sam se pitao oću požalit otvaranje teme 😉

Postavio si konkretna pitanja na koja ti odgovore mogu dati samo vlasnici tog motora. Na ostalo se ne obaziri... :mrgreen: Dva dobra frenda voze 1250 i zadovoljni su, a jedan od njih je prije imao 1200, pa je valjda i on bio dobar kad je nastavio u istom tonu. 😁
 
Pitanje za vlasnike GS-ova pošto nisam siguran oko par detalja a postoji neka mogućnost da uzmem 1200 GS triple black iz 2016 s manjom kilometražom. Vozio sam sve i svašta ali nikad BMW. Ovaj konkretno nije blizu pa ga ne mogu probati dok ne potrošim više od pola dana na put.

Najviše me zanima sljedeće: Nemam nikakvu percepciju koliko je udoban na cesti s tim ovjesom i dynamic ESA-om. Kako upija rupe i neravnine na lošoj cesti. Vozio sam nedavno vstrom-a 800 novog i ovjes je čudo. Plovi po neravninama kao da ih nema. A za GS-a kad se namjesti na comfort ili sl. jednostavno ne znam što očekivati. Gledam na YT clipove, netko veli malo tvrd, netko super mekan ko na oblacima itd. To me najviše zanima uglavnom, lako za zic, vjetrobran..

I zadnje.. taj famozni opoziv kardana zbog moguće vode / hrđe. Pročitao sam svašta zadnjih par dana. Ne znam što da očekujem s uvezenim motorom u HR koji ima 10-20k km

Svaki komentar dobrodošao na gore navedeno. Na granici sam odluke za novog stroma ili rabljenog GS-a.

Pozdrav
To što se udobnosti ovijesa tiče, je sasvim subjektivno. Kao madrac na postelji, nekome je premekan, a isti drugome pretvrd. Imaš 3 mode-a (soft, road i dynamic) pa odabereš trenutnoj sizuaciji najbolje.

A kardan večinom problem previše pranja i premalo vožnje :LOL:
KAd je opoziv, ako je bilo šta izvan tolerancije ti ga promjene, inače redovno održavanja i gasa.
 
To što se udobnosti ovijesa tiče, je sasvim subjektivno. Kao madrac na postelji, nekome je premekan, a isti drugome pretvrd.

Tako je, i tako treba shvaćati i sve te likove koji glume objektivnost na YT. Probati, i onda sve znaš, i zažališ što si uopće pokretao temu.
 
Nemaš brige sa kardanom. Samo pripazi ako su ti manžete porozne promjeni ih obavezno obje. Ulje u difu mjenjaj kad i u mašini i negine ti 300 000km

IMG_20230724_123922.jpg
IMG_20230724_104357.jpg
IMG_20230724_105004.jpg
 
Last edited:
  • Like
Reactions: jessy and Village
Bome, ventili se stelaju zmirecki od kad motor dodje na stol :mrgreen:
Da, i netrebaju ti nikakve pločice za štelat ventile već dva agenta od 0,15 i 0,30 mm, imbus 3 i 10 kluć. Največi je problem čupnuti bobinu. A i imati 16mm duoku gedoru za svjećke, brušenu na 20mm. :mrgreen:
IMG_20230806_124002.jpg
 
Last edited:
  • Like
Reactions: 3alfa3 and tomo3
Dugo su BMWaši žalili za zračnjacima. I stvarno su to dobre mašine. Ako izuzmemo prve serije vodenjaka, i oni su podjednako izdržljivi i nezahtjevni za održavanje.
 
Rekli kolege zubari sve. Evo ja sad doso s puta. 1200 Adventure 2017. 9 dana 3k km (nezz kolko passova), išao sa ženom cik-cak do francuske i natrag. Ovijes štelaš u vožnji ovisno o potrebama, nema da ti ne paše. Mašina čudo, ide a ne troši. U svakom slučaju preporučam.
 
Rekli kolege zubari sve. Evo ja sad doso s puta. 1200 Adventure 2017. 9 dana 3k km (nezz kolko passova), išao sa ženom cik-cak do francuske i natrag. Ovijes štelaš u vožnji ovisno o potrebama, nema da ti ne paše. Mašina čudo, ide a ne troši. U svakom slučaju preporučam.
Iz iskustva jel bi rekao da je Adventure bolji odabir od standardnog ? Veća masa, veći tank i duži hod ovjesa.
 
Hah, probao sam običnog na jednu vožnju (ista godina), a frend mojeg. Zaključak je bio isti, obični je djelovao okretnije, preciznije, zabavnije. Ali obojica bi uzeli Adv, ispada nešto udobniji, ima dosta bolju zaštitu od vjetra, veci tank je ogromni plus. Jedino kad bi preferirao non Adv je da mi je 50%+ vožnje offroad.
 
  • Like
Reactions: - OxyG3N -
Eeeee-nnti... koliko kvarova...i možebitnih, nego-Slusaj.-Uzmi V-Stroma 1000XT, od 2018 pa nadalje...nema za njega neravnina... i putuj...
 
  • Love
Reactions: ODST