1200 GS komentar ?

Pitanje za vlasnike GS-ova pošto nisam siguran oko par detalja a postoji neka mogućnost da uzmem 1200 GS triple black iz 2016 s manjom kilometražom. Vozio sam sve i svašta ali nikad BMW. Ovaj konkretno nije blizu pa ga ne mogu probati dok ne potrošim više od pola dana na put.

Najviše me zanima sljedeće: Nemam nikakvu percepciju koliko je udoban na cesti s tim ovjesom i dynamic ESA-om. Kako upija rupe i neravnine na lošoj cesti. Vozio sam nedavno vstrom-a 800 novog i ovjes je čudo. Plovi po neravninama kao da ih nema. A za GS-a kad se namjesti na comfort ili sl. jednostavno ne znam što očekivati. Gledam na YT clipove, netko veli malo tvrd, netko super mekan ko na oblacima itd. To me najviše zanima uglavnom, lako za zic, vjetrobran..

I zadnje.. taj famozni opoziv kardana zbog moguće vode / hrđe. Pročitao sam svašta zadnjih par dana. Ne znam što da očekujem s uvezenim motorom u HR koji ima 10-20k km

Svaki komentar dobrodošao na gore navedeno. Na granici sam odluke za novog stroma ili rabljenog GS-a.

Pozdrav

Motor je preudoban. Od ovjesa, sjedista, trokuta polozaja tijela…
2016 godiste vec ima ispravljene sve “gremline” koji su pratili 1200 vodenjaka, ukljucujuci i kardan (dodatno prefarban slojem protiv korozije) tako da si miran.
Ali ako mozes izdvojiti jos malo para, bolji izbor je 1250. Dosta tisi, ugladjeniji, ljepse salta i ono najbitnije - ide dosta bolje od 1200. Mala je razlika u snazi, ali 1250 tu snagu razvlaci skroz do blokade, dok se 1200 sa porastom obrtaja lagano umara
 
  • Like
Reactions: - OxyG3N -
Ja bi samo dodao da ovo sa 1200 vs 1250 valjda bitno ljudima koji znaju vozit motor. Ja osobno ne vidim način ni da 1200 dopeljam do ruba, da nema anti-whelie (ili kak se zove) već bi bio na leđima sto puta. Tj, meni osobno nebi bio presudni faktor.

Ovo za saltanje vjerojatno stoji, barem sto se tiče quickshiftera. Iako tu je već razlika poprilična između GSA 2017 i GS 2018 (ovaj kaj sam vozio od frenda).
 
Nije stvar u zavrtanju gasa, nego u iskoristivosti. 1250 je tu stvarno dosta bolji od 1200. No dobro, ko vozi do 4000 obrtaja iskoristiva su mu oba
I ne mislim samo na quickshifter, na 1250 je mjenjac generalno meksi i tisi.
 
Ma jasno, stoji. Moje opažanje je za ovo sto sam probao.
Bas se dvoumim jel da izvovzam još 50k u 1200 ili da se počastim za iduću sezonu.
 
d875fb82-5472-4d04-9302-8da40818c37b.jpeg
 
  • Like
  • Haha
Reactions: Paf and Village
Pitanje za vlasnike GS-ova pošto nisam siguran oko par detalja a postoji neka mogućnost da uzmem 1200 GS triple black iz 2016 s manjom kilometražom. Vozio sam sve i svašta ali nikad BMW. Ovaj konkretno nije blizu pa ga ne mogu probati dok ne potrošim više od pola dana na put.

Najviše me zanima sljedeće: Nemam nikakvu percepciju koliko je udoban na cesti s tim ovjesom i dynamic ESA-om. Kako upija rupe i neravnine na lošoj cesti. Vozio sam nedavno vstrom-a 800 novog i ovjes je čudo. Plovi po neravninama kao da ih nema. A za GS-a kad se namjesti na comfort ili sl. jednostavno ne znam što očekivati. Gledam na YT clipove, netko veli malo tvrd, netko super mekan ko na oblacima itd. To me najviše zanima uglavnom, lako za zic, vjetrobran..

I zadnje.. taj famozni opoziv kardana zbog moguće vode / hrđe. Pročitao sam svašta zadnjih par dana. Ne znam što da očekujem s uvezenim motorom u HR koji ima 10-20k km

Svaki komentar dobrodošao na gore navedeno. Na granici sam odluke za novog stroma ili rabljenog GS-a.

Pozdrav
1200 je sasvim OK. Odličan motor, znatno bolji od Vstroma. Vozio sam ga 5 godina i nikad nikakvih problema. 20k km. je kikiriki. Velikog Stroma su imali moj brat i zet i sad su na GSu. Drugi svijet.
1250 je upgrade odličnog 1200. Znači, u cestovnoj touring varijanti ako si malo živahniji malo će te motora pratiti. Nije stvar brzine nego momenta. Po meni super pogođene 3-4 za naše magistrale i zbilja čvrstog i pouzdanog ovjesa. Staviš na Dynamic Pro i Auto opciju amortizera i zaboraviš jel se voziš solo, sa prtljagom ili sa ženom i sto kila pizdarija. Po meni odličan QS na koji se moraš naviknuti da je za muški pritisak i onda je pjesma. Imam ga 4 godine i još uvijek se veselim putovati ili bar vikendom otić do RIjeke ili Plitvica na kavu, ili ako sam knap sa vremenom Sljeme i Passo di Laz. Top. Danas sam došao sa Korčule. Starom cestom većinom osim dio od Ploča do Šestanovca. Bilo je negdje malo vruće, negdje malo gužva, ali ide ko zmaj i ne ubija me ništa. G varijantu/off road ne prakticiram, nije mi interesantna osim pod moraš i tu ti ne mogu ništa reći. Pretpostavljam da je za to puno bolje uzet neki lakši i uži motor pa ori koliko ti se sviđa.
Kardan i sve to šta hejtaju je for free pa te boli ona stvar oće li riknut tu ili u Portugalu. Servisna podrška je top. NIje ni izbliza isto sa većinom drugih firmi.
Ako imaš love čekaj rujan i 1300. Sigurno će biti bomba.
 
Pitanje za vlasnike GS-ova pošto nisam siguran oko par detalja a postoji neka mogućnost da uzmem 1200 GS triple black iz 2016 s manjom kilometražom. Vozio sam sve i svašta ali nikad BMW. Ovaj konkretno nije blizu pa ga ne mogu probati dok ne potrošim više od pola dana na put.

Najviše me zanima sljedeće: Nemam nikakvu percepciju koliko je udoban na cesti s tim ovjesom i dynamic ESA-om. Kako upija rupe i neravnine na lošoj cesti. Vozio sam nedavno vstrom-a 800 novog i ovjes je čudo. Plovi po neravninama kao da ih nema. A za GS-a kad se namjesti na comfort ili sl. jednostavno ne znam što očekivati. Gledam na YT clipove, netko veli malo tvrd, netko super mekan ko na oblacima itd. To me najviše zanima uglavnom, lako za zic, vjetrobran..

I zadnje.. taj famozni opoziv kardana zbog moguće vode / hrđe. Pročitao sam svašta zadnjih par dana. Ne znam što da očekujem s uvezenim motorom u HR koji ima 10-20k km

Svaki komentar dobrodošao na gore navedeno. Na granici sam odluke za novog stroma ili rabljenog GS-a.

Pozdrav
Sto si na kraju uzeo?
 
Mogao je samo kupiti. Uzimanje je bilo aktuelno sredinom devedesetih :mrgreen:
"Pitanje za vlasnike GS-ova pošto nisam siguran oko par detalja a postoji neka mogućnost da uzmem 1200 GS triple black iz 2016 s manjom kilometražom."
 
Fino. Kakvi su ti dojmovi?
U slicnoj sam dilemi, novo je ipak novo. S tim da mi je u igri i AT 2018.
A mozda cak i pricekam Vstrom 800 u 2024.
Dojmovi.. DE (dual explorer) u pravom smislu riječi. Ovjes puno bolji nego na yamahi tenere, ali baš osjetno. (Kupio sam oboje ove god pa mogu usporediti). Zic, displej i podešavanja raznih modova na njemu isto top. Agregat odličan, s dobrim momentom na nižim okretajima. Sve u svemu super paket.
 
Dojmovi.. DE (dual explorer) u pravom smislu riječi. Ovjes puno bolji nego na yamahi tenere, ali baš osjetno. (Kupio sam oboje ove god pa mogu usporediti). Zic, displej i podešavanja raznih modova na njemu isto top. Agregat odličan, s dobrim momentom na nižim okretajima. Sve u svemu super paket.
Koliko ima kg i visina tlo-zaštita motora?