Stinky
New member
prenosim tekst, s(p)retnog vlasnika s DML Foruma
Hvala Ducatiju na motociklu koji jednostavno zahtijeva da bude personaliziran!
Volim što se mogu pojaviti na Harley/cruiser ili sportbike okupljanjima i uvijek se uklopiti … mora da je zbog buke kvačila
Kupnja razbijenog crvenog Monstera 900 iz 1997., pokrenula je lavinu izmjena na motoru koji me oduševljavao 5 godina. Potpuno sam ga rastavio dva puta, svaki puta sa boljim konačnim rezultatom. Cilj je i daljnje pretvaranje mog Monstera u agresivnog streetfightera.
Sve što sam uklonio sa motora zamijenjeno je "personaliziranim" dijelovima…
- Marchesini magnesium wheels, polished, zinc chromated and powdercoated
- superbike front forks (GSXR), revalved, with black nitrate shafts
- ohlins rear shock
- radial brakes with galfer direct lines
- Brembo radial master cylinders
- Brembo full floating rotors
- FCR 41mm carbs with UNI air filters
- DP 50mm high exhaust
- Nichols flywheel
- DP lightened clutch basket, STM master
- Dynacoil kit and electric fuel pump
- Cycle Cat, Rizoma and DP billet parts
- translucent black powdercoated frame
- DP carbon fibre
- Pro Taper bars
- custom LED taillights and flyscreen
- wires relocated
- extensive powdercoating
Svakodnevno 25 minutno putovanje na posao služi mi kao osnova za tvrdnju da su performanse motocikla poboljšane, a 2. mjesto na Monster challengeu 2006. potvrđuje i da ne izgleda loše. :wink:
Pete Hattle
Hvala Ducatiju na motociklu koji jednostavno zahtijeva da bude personaliziran!
Volim što se mogu pojaviti na Harley/cruiser ili sportbike okupljanjima i uvijek se uklopiti … mora da je zbog buke kvačila
Kupnja razbijenog crvenog Monstera 900 iz 1997., pokrenula je lavinu izmjena na motoru koji me oduševljavao 5 godina. Potpuno sam ga rastavio dva puta, svaki puta sa boljim konačnim rezultatom. Cilj je i daljnje pretvaranje mog Monstera u agresivnog streetfightera.
Sve što sam uklonio sa motora zamijenjeno je "personaliziranim" dijelovima…
- Marchesini magnesium wheels, polished, zinc chromated and powdercoated
- superbike front forks (GSXR), revalved, with black nitrate shafts
- ohlins rear shock
- radial brakes with galfer direct lines
- Brembo radial master cylinders
- Brembo full floating rotors
- FCR 41mm carbs with UNI air filters
- DP 50mm high exhaust
- Nichols flywheel
- DP lightened clutch basket, STM master
- Dynacoil kit and electric fuel pump
- Cycle Cat, Rizoma and DP billet parts
- translucent black powdercoated frame
- DP carbon fibre
- Pro Taper bars
- custom LED taillights and flyscreen
- wires relocated
- extensive powdercoating
Svakodnevno 25 minutno putovanje na posao služi mi kao osnova za tvrdnju da su performanse motocikla poboljšane, a 2. mjesto na Monster challengeu 2006. potvrđuje i da ne izgleda loše. :wink:
Pete Hattle