2. Moto GP Jerez. Španjolska

mixa

Member


Dolazi nam i drugi po redu Moto GP, sada idemo u Španiju na stazu Jerez de la Frontera. Španija na karti,ali ako gledamo Moto GP pobjednike od 2000 godine onda je to Italijanska kolonija. Samo je Gibernau odbranio čast Španaca 2004 godine. Pet puta (2001,2002,2003,2005,2007) je pobjeđivao petostruki Moto GP šampion Rossi,a 2006 godine Loris Capirossi i Kenny Roberts JR 2000 godine.

Za Razliku od ne baš najboljih uslova za vožnju u Qataru, Jerez je blagosloven lijepim vremenom, tako da će biti lakše i vozačima, a ponajviše “gumarima”. Staza je napravljena 1986 godine ,a godinu kasnije je ugostila prvi Moto GP na kojoj je pobjedio Gardner Wayne na Hondi. Izgleda da Hondi odgovara ova staza,pošto se od 1987 godine našla ukupno 15 puta na pobjedničkom postolju, Yamaha tri puta, Suzuki dva i Ducati jednom.

Staza je modifikovana 2002 godine. Ukupna dužina staze je 4423 metra, pol pozicija se nalazi na lijevoj strani. Najduži pravac je 600 metara, ima pet lijevih i osam desnih krivina, a širina staze je 11 metara. I može da primi đuture 250 000 gledalaca.

Prošle godine o pobjedniku su odlučivali Rossi i Pedrosa,a na podijumu sa njima je bio i Edwards. Da li će i ove godine tim fabričke Yamahe biti na podijumu i da li će Rossi konačno proslaviti taj 100. Moto GP podijum? Stoner je prošle godine završio kao peti, da li će se ove godine Stonerov Desmosedici naći možda na podijumu? Poslije Qatara nije baš zahvalno prognozirati. Ustvari kada se malo bolje pogleda ovo je najjača Moto GP postava ikada,barem po ćitapima. 11. od 18 vozača su osvajači titula. 7. Moto GP, 7. 250ccm, 5. 125ccm, 4. WSBK i jedna WSS. Nazdravlje!



1. Valentino Rossi sedam titula (5 x MotoGP, 1 x 250, 1 x 125)
2. Dani Pedrosa tri titule (2 x 250, 1 x 125)
3. Loris Capirossi tri titule (1 x 250, 2 x 125)
4. Colin Edwards dvije titule (2 x WSBK)
5. James Toseland dvije titule (2 x WSBK)
6. Jorge Lorenzo dvije titule (2 x 250)
7. Casey Stoner jedna titula (MotoGP)
8. Nicky Hayden jedna titula (MotoGP)
9. Marco Melandri jedna titula (250)
10. Chris Vermeulen jedna titula (WSS)
11. Andrea Dovizioso jedna titula (125)

Evo i rasporeda sa sljedeci Moto GP vikend:


Trka počinje u nedelju u 13:00 časova po našem vremenu. Uživajte!




EDIT: u noći na subotu na nedjelju se pomiče sat

DODAJTE NA SVA VREMENA JOŠ JEDAN SAT!!!
UTRKA JE U NEDJELJU U 14 SATI

POZDRAV

NIKE
p.s.
molim da me ne ispravljate jer uvijek napišem točna vremena.
hvala
 
Jedva čekam..bit će zanimljivo..Stoneru Jerez baš i nije najomiljenija staza, pa ne vjerujem da će biti toliko dominantan kao inače..ali on vozi s nenormalonom lakoćom, pa je moguće da i ovdje rasturi..

A nakon ove utrke već možemo počet zaključivati tko je koliko jak i koji je motor najjači..
 
Rossi se nada da će “načeti” pobjednicki niz



Najsušniji Rossijev period otkako je krenuo sa Moto GP takmičenjem, pet trka bez pobjede, da se čovjek zabrine. Nije ga bilo na pobjedničkom postolju još od maestralne vožnje u Estorilu prošle godine, tako da se jedna od njegovih omiljenih staza čini idealna za povratak na najviši stepenik, što ne djeluje nimalo nevjerovatno ako se uzmu u obzir njegovi dosadašnji rezultati na Jerez de la Frontera. A razlog više je i to da ne bi već sada gubio korak za prvima u šampionatu.

Petrostruki Moto GP svjetski šampion je krenuo dobro u Qataru,ali je na kraju sa M1 Yamahom na novim Bridgestone gumama, ipak stigao peti na cilj,pošto je na kvalifikacijama osvojio sedum poziciju. Ipak njegovo mišljenje je da će u južnoj Španiji biti malo drugačije.

Ljubav Doktora Rossija sa Španskom publikom traje još od 1996 godine kada je započeo zlatnu seriju u Jerezu, pet pobjeda otpada na premijernu klasu,uključujući dvije koje je osvojio sa sadašnjim timom 2005 i prošle godine kada je sa Pedrosom odlučivao o pobjedniku.

“Očigledno je da se stvari u Qataru nisu odvile kako smo zamišlali,ali ipak uvidjeli smo da su oba naša motora i Bridgestone pneumatici konkurentni, što bi trebalo da bude dovoljno za uzbudljivu sezonu.”

Okrećući se prema nadolazećem Moto GP vikendu i zimskim testiranjima Rossi kaže: “U februaru smo u Jerezu obavili odličan posao, bio sam u mogućnosti da uživam vozeći motor, tako da se i sada veoma radujem trci u Jerezu. Jerez je odlična staza, tehnički zahtjevna i uglavnom mi prija vožnja na njoj.”

“ Znamo da nas čeka veliki posao, pogotovo poslije rezultata u Qataru, tako da nam je cilj da postignemo što više za tih nekoliko sati koje imamo na raspolaganju za trening da bi što bolje unaprijedili naš “paket”. Jerez je za mene fenomenalna staza, na njoj sam imao odličnih trka do sada , uključujući i onu pobjedu prošle godine.”

“Drago mi je da se vraćamo “normalnom” trkanju ,iako sam uživao u noćnoj trci u Qataru,ali sam se do sada u Španiji osjećao kao kod kuće. Najvažnije, u Jerez je uvjek fenomenalna atmosfera sa navijačima koji dolaze iz cijele zemlje. Kao jedna velika luda žurka.”

 
tommo21 said:
Jedva čekam..bit će zanimljivo..Stoneru Jerez baš i nije najomiljenija staza, pa ne vjerujem da će biti toliko dominantan kao inače..ali on vozi s nenormalonom lakoćom, pa je moguće da i ovdje rasturi..

A nakon ove utrke već možemo počet zaključivati tko je koliko jak i koji je motor najjači..
cirka ali ipak mislim da još trku dvije ipak da sacekamo....
 
Podijum moto GP klase u Qataru je najmladji podijum kraljevske klase u istoriji trka. Stoner, Lorenzo i Pedrosa su u prosjeku imali 21 godinu i 47 sedmica. raniji rekord je iznosio 22 godine i 29 sedmica, a jos 1976 su ga postavili Sheene, Checotto i Lucchinelli.
Stoner, Lorenzo i Pedrosa su u klasi GP250 jos dva puta cinili posadu podijuma 2005. godine.
 
il daj neki ozbiljan odgovor ili se makni iz teme, ovo ti je upozorenje pred hlađenje i općenito, offaš u podosta tema
 
Jedan djelić istorijata staze Jerez.



1987 godina. Prva godina da se Moto Grand Prix održava na stazi Jerez de la Frontera i prvu pobjedu je izvojevao Wayne Gardner na Hondi,što je ujedno bila i njegova prva pobjeda u premijernoj klasi,a prva u pohodu na titulu. Dok je u klasi 125ccm pobjedio sadašnji vlasnik jednog od timova Fausto Gresini.

1988 godina. Kevin Magee je na Yamahi osvojio svoju jednu i jedinu GP pobjedu

1991 godina. Mick Doohan na Hondi je osvojio svoju prvu od tri pobjede u Jerezu.

1993 godina. Kevin Schwantz je osvojio prvu pobjedu Suzukija na Jerez stazi. U klasi 250ccm Tetsuya Harada je pobjedio na svom debitantskom Evropskom Grand Prixu, a u klasi 125ccm Kazuto Sakata osvaja svoje jedino prvo GP mjesto. Oba vozača svoje pobjede su posvetili Japanskom vozaču Nobuyuki Wakai koji je nesrećno izgubio svoj život.

1995 godina. Alberto Puig vozeći Hondu postaje prvi Španac koji je pobjedio na Španskom Grand Prixu i premijernoj klasi.

1996 godina.
Mick Doohan dolazi do svoje posljednje od tri pobjede u Jerezu posle dramatične završnice kada je Alex Criville pada u posljednjoj krivini iako je vodio većinu trke.

1997 godina. Alex Criville pobjeđuje svoj klubskog kolegu i velikog rivala Doohana i po prvi put pobjeđuje u Jerezu. Valentino Rossi osvaja prvo mjesto u klasi 125ccm na putu do svoje prve titule.

1998 godina. Criville postaje prvi vozač koji je pobjedio na Jerez stazi tri puta zaredom. Ovoga puta Doohan nije mogao da izađe na stazu poslije pada na treningu, koji je označio kraj karijere. Rossi pobjeđuje u klasi 250ccm i juriša ka svojoj drugoj tituli svjetskog šampiona.

2000 godina. U dvodjelnoj trci zbog kiše pobjeđuje Kennz Roberts Jr. Druga pobjeda za Suzuki. Valentino Rossi završava treći, što je njegov prvi podijum u premijernoj klasi.

2001 godina. Rossi sa Hondom osvaja prvu poziciju i postaje prvi vozač koji je pobjedio u Jerezu u sve tri klase.

2002 godina. Rossi ponavlja rezulat iz 2001 godine. Fonsi Nieto u klasi 250ccm osvaja svoju prvu Gp pobjedu.

2003 godina. Rossi pobjeđuje po treći put u Jerezu, pošto je Loris Capirossi osvojio pol poziciju, prvu za Ducati u premijernoj klasi.

2004 godina. Sete Gibernau sa Hondom postaje treći Španac koji je pobjedio u premijernoj klasi u Jerezu.

2005 godina. Rossi pobjeđuje u premijernoj klasi, ovoga puta vozeći Yamahu, što je bila prva Yamahina pobjeda u premijernoj klasi još od 1988 godine.

2006 godina. Capirossi osvaja prvo mjesto u Jerezu za Ducati.

2007 godina. Rossi se opet popeo na najviši stepenik u Jerezu.
 
CroKick said:
pomočna? u slučaju čega? da glavna zakaže pa ova pomogne? :mrgreen:

neznam :neznam:
aj usporedi veicinu slepera pa vidi koliko je duga ta manja staza, i koliko je siroka. ja bi reko da je siroka bar jedno 10-12 metara, a duga oko dva km
znaci ipak je neka testna, a ona manja u kutu je kartingaska ili mini moto...jer mi se cini da ima ovako odokativno 500-600 metara
 
jolly the roger said:
aj usporedi veicinu slepera pa vidi koliko je duga ta manja staza, i koliko je siroka. ja bi reko da je siroka bar jedno 10-12 metara, a duga oko dva km
znaci ipak je neka testna, a ona manja u kutu je kartingaska ili mini moto...jer mi se cini da ima ovako odokativno 500-600 metara

da, iako u usporedbi s glavnom stazom izgleda mala nije zapravo toliko mala (y)
 
Od 2002. Rossi pobjeđuje svake druge godine..između se ugurali Sete i Capi..
Sudeći po tome, ove godine bi Rossi trebao biti preskočen...što je vrlo vjerojatno..