2t-bolje pržit ili laganini?

Pedrosa

New member
Zanima me dali je 2t motore bolje vrtit u crveno svaku brzinu,pod uvjetom da je mješalica ulja dobro podešena ili na nekim srednjim okretajima ga vozit?
Lagano znam da mu škodi jer se stvara čađa koja uništava ležajeve a i kariku koja ne može normalno klizit po stijenkama...ili se varam :misli:
 
Sve treba przit :D :D :Di 2t i 4t sto vise przis manje problema :mrgreen: :mrgreen:
Osim sto se naravno mozes razbit :jesus: :mrgreen:
 
Ma samo po gasu ili kupi APN-a....
 
kombinacija tog dvoje preporučam redovito propuhavanje na otvorenoj cesti da sva gamad pogori :mrgreen:
 
Karabaja said:
Ma samo po gasu ili kupi APN-a....
Ma i derem po gasu nego me zanimalo šta je bolje općenito kod 2t  :wink:
 
PEDROSA said:
Ma i derem po gasu nego me zanimalo šta je bolje općenito kod 2t  :wink:

ma 2t ti voli kad ga ne držiš stalno na istom gasu, i ne ga vozit ispod 5000 nikako , osim eventualno kad ga zagrijavaš    (y)
po nizbrdici nemoj baš full puštat gas i ostavit ga da koči mašinom.. ma samo gass i viša niža, plot hiža (ovo zadanje možeš izostavit)  :mrgreen:
 
cvaju do ibera al ne dugo..pumpat.... ko kak se kroser ponasa... i nikako ne ispood 5-6 k.... bude povračao LOL
 
Ma cvajo je zakon,zagriješ, kreneš polako i udri po gasu! Malo više otvoriš pumpu od ulja(cca 1-2 mm),i,staviš
kvalitetno polusintetsko ulje(ako nije baš trkači motor) i nemaš straja. Na 12-13ooo km ga otvoriš ,očistiš čelo klipa,prominiš prstenove,napraviš drugi dihtumb od cilindra(glavu skidaš skupa sa cilindrom kod vodenoga) i deri!
Ima sam puno dvotakta i nijedan mi nije bloka,samo sam jednu radilicu prominija i to na Gileri 175 Pollini.
Mogu reč da sam puno više gušta vozit 2T nego danas 4T.Ali jebi ga druga vrimena idu ,stari se,ne petlja mi se
više po motoru, ne mogu na posal doč namirisan dvotaktolom :D.
 
rednyaW said:
cvaju do ibera al ne dugo..pumpat.... ko kak se kroser ponasa... i nikako ne ispood 5-6 k.... bude povračao LOL


potpisujem i obavezno kvalitetno ulje 8)
 
Pretpostavljajuči da voziš motor koji ti je naveden ispod avatara...gasssssssssssssssssssssss......!!!skuterkiller!!!  :LOL: :LOL: :LOL:
 
dobro ulje.... i ne pretjerivat s crvenim... to je to... kad zabloka, kit i podesit smjesu
 
ma najbitnije dobro ulje i vrti ga kolko god ide i sve bu kak treba. meni se pocne guciti ak ga dulje vrijeme ne frcem
 
K.U.G.A. said:
to je istina, samo ga ne stalno drzati na istom gasu
pa brus...sunce moje malo...jes to ti...nekak mi ova slika od patuljka onak...ne znam...neš mi melodično :mrgreen:

baj d vej...cvaju treba sam dobro frkat...
al ne onak...
aaaaaaaaaan
an an na na na ann ann
hmh...da