2T prerada Honda NSF 125+Aprillia Af1 125+Garelli 125+......

Roadruner

New member
Da se prerade ali mislim prave prerade motora a ne samo sminkanje ne rade samo na 4T masinama i da 2t jos nije mrtav odlucio sam u slobodno vrijeme sklapati moga "mješanca":))))
Iako jos nije usminkana (treba je bojati i skrojiti novo sjedalo i tako to)....
"Honda" je u pogonu i to odlicno ide sa  sa svim funkcijama koje rade kocnice itd.....

Dakle srce ove moje prerade je Honda NSF 125 na kojoj je masina pojacana  Pollini kitom 175 ccm i sport filterom mislim da sigurno sad ima oko 30 konja (procijenjujem po tome sto moga prijatelja sa 120kg dize na zadnje u 2:))))

Znaci kao pocetak oduvijek sam zelio da na 125-ici naprijed imam 2 diska,naletio sam na prednji kraj od Garellija 125 2T,koji ima zacudo vrlo slicnu prvu Grimeco felgu orginalnoj NSF naprijed sa 2 diska i vjerovali ili ne kocnice naprijed su orginal Bembove i imaju za razliku od drugih motora kocione klipice unutra okrenute prema felgi a ne vani a grizu nenormalno:)
Sa prednjim krajem nije bilo nesto komplikacija vilice su bile siroke kao i orginal pa sam ostavio orginal mostove od honde.
Stavio sam ravni volan honda ima u orginalu sportski...
Satove sam takodjer promijenio sad su na njoj od Cagive Freccie mislim gravirane 200kmh:)))))
Ali nigdje neomogu nac puz od felge od garrelia pa mi sat ne radi dok su sve ostale stvari u funkciji,pa ako ko slucajno ima...
Svijetla dva naprijed su od "koze"....
 
Nadalje zelio sam i straga disk jer honda NSF u orginalu ima bubanj nazad a i malo atraktivnosti pa sam nabavio zadnju mono vilicu od af1 sa felgom koja je meni jedna od najljepsih oblika u svih motora opcenito taj sa puno krakova....
Zadnju mono vilicu je bilo malo teze upasat jer apriliia ima pogonski zubcanik na koji ide lanac na desnoj strani a japanci na lijevoj pa mi je cijela mono vilica morala ici obrnuto ,morao sam variti nosace nove za zadnji armotizer kojeg sam takodjer promijenio i satvio veci armotizer od Honde NSR sa novim kolinom takodjer,vilicu je takodjer gore trebalo kratiti u sirinu da upadne u sasiju u honde i siriti nosace za noge da vilica moze putovati gore dolje malo zezancije ali sve je na kraju sjelo dobro (y)
Guma najsira kaja ide na tu vilicu je 130 koju sam stavio od Pirellia...
Kao sto sam reka Honda u orginalu nema nazad disk vec bubanj pa sam morao kombinirati sa starom i pricvrstiti kocioni cilindar za sasiju malo isto zezancije ali sad je sve ok nazad imam veliki 220mm promjer disk koji u kombinaciji sa prednja 2 diska motor tezine oko 120kg stvarno ukopaje u nekoliko metara kad se koci:) (y)
 
Sada kada sam sve te osnovne stvari napravio krenio sam na ostatak,sljedece je bilo auspuh...
U 2T motora lonac se ne dira radi samog rada motora pa sam promijenio samo top i stavio novi top sa dva izlaza koji je rucni rad prijatelja a i zvuk je dobar:)))))Pravo 2T vristanje kad je u visoke okretaje opalis:))))
 
Kada je sve tehničke stari bile rijesene dosao je red na uljepsavanje iako taj proces jos nije zavrsio:))))
Htio sam promijeniti i rep jer honda u orignalu stvano ima bezvezan,u prvom planu trebao je ici prekrasan rep od Cagive Mito kojeg nikad neću prežaliti ali zbog mojih pola sata nepaznje UKRADEN iz  garaže u sred bijela dana iz kuće u kojoj se na katu zivi,eto vidite dokle smo dosli ali ako ikad saznam ko je AJME MU:))))))
Stoga sam nabavio rep od Yamahe R1 98 god,nazad sasiju za rep orginal od honde je takodjer trebalo variti i kombinirao sam je sa rsasijom od repa od mita jer su ovdje odvojena poviseno zadnje sjedalo dok je u honde bilo ravno,zadnji stop je od NRS 89 ili 90 god mislim....
 
I na kraju rezime
Ej za radit neku preradu stvarno treba vremena i zivaca za sve to napraviti kad sam se ja ovako izmucio sa 125 mogu mislit koliko treba za neki veliki 4T motor....i sto je najvaznije kad se preradjuju ozbiljne stvari poput kocnica vilica ili armotizera... stvarno to treba raditi kako triba i da funkcionira a ne samo da dobro izgleda.

Ali ovaj sam motor napravio zato da popravim vozne,kocione i ostale karakteristike motora u prvom redu i zbog toga sta nisam nigdje vidio bas ono preradjenu 125-icu.
A ja sad na svojom imam mono-vilicu,2 Brembo diska,fancy auspuh itd:)))))) 8)

Eto ljudi vi sad sudite znam da jos to nije za vidit sve ok triba bojati je,siceve nove itd...Ali ono sta je vazno je tu :LOL:

PS:
Ovo je honda NSF u orginalu  :shock:
 
nije loše  (y)
 
Ghost-Rider said:
Nije lose  (y)
Jedino mi se prednja svjetla ne svidjaju ostalo sve 5 :mrgreen:

potpis neka svjetla druga.... neznam npr od ER-6n ili tak nešto... (y)
 
svaka cast na ulozenom trudu.i ja prepravljam futuru 125, u biti digao sam upravljac (nepodnosim r-polozaj) ,skinuo oplate,stavio drugi prednji kraj, za rep cekam placu, agregat je gore  (4t) ,lakiranje i gas... stavio bi slike ali se ne snalazim bash. kupi neku prednju masku i imas jedinstven motor. (y)
 
vidi se da si si dal truda al ipak šteta kaj nemaš zadnji kraj od one cagive. ovak ti je prevelki kontrast između širine zadnje gume i repa. ja bi probal to nekak suziti prije lakiranja  da bolje izgleda, a ak si zainteresiran mogu ti dati broj od jednog tipa koji popravlja plastike dost povoljno a radi odlično (y)
 
Stvarno svaka ćast,  :shock: motor izgleda fenomenalno, pogotovo uz sav taj trud....  (y) Još kada je prekrije jedna dobra boja!  :shock:
 
ova svijetla sa maskom na prvom postu me malo podsjecaju na Buell-a :wink:
zar ne :misli:
 
Pivi said:
meni se sviđaju prednja svjetla

triumph speed tripple

Da bravo pogodio si za svijetla  (y)
triumph speed tripple oduvijek su mi se svidjala a ovo rijesenje sa svijetlima od "koze" je bilo najeftinije da se dobije barem malo slican look:))))