2T skuteri i miješalica ulja

J@nos_Herc

Member
nedavno sam nabavio DERBI Atlantis Bulett 50ccm, 2T skuter...cini mi se ok za onak malo po gradu. Zanima me pouzdanost mješalica ulja s gorivom...na crosserima sam naviko miješati ulje s gorivom i znam koliko stavim posto i sve to :)  ...a ovdje tko ce znati.
jel možda bolje smiješati s gorivom pa samo maliti u rezervar ili ostaviti ovako kako je tvornički?
skuzio sam jedino da nisu ista ulja za ručno miješanje i te mješalice :)
prijedlozi i sugestije dobrodošle ;)
i btw. ako tko ima kakav savjet što se tice tih skutera i na što se mora paziti...jer sam do sad samo vozio/vozim cross i enduro motore, pa mi je ovo nešto novo (nešto divlje :D ).  jel se i njih mora ostaviti da malo rade na leru dok se upale...i tak te stvari? slobodno napišite sve što se sjetite :)


hvala!
 
Automatska miješallica je ok, pratiš dok god ti skuter troši ulje, znači mišalica radi  :mrgreen:
Kupiš ulje, uliješ u tank od ulja i prst u uvo  :mrgreen:  (y)
malo ga zagriješ zimi i vozi... (y)
 
šta ti znaci ovo prst u uvo? :D
jel da onda mrvicu nalijem i u rezervar od goriva?
 
Prst u uvo-miran si  ;)
Ne ulijevaš u rezervar, ukoliko pumpa radi i ispravna je ona sama miša ulje i određiva postotak  ;)
 
e hvala stari...
imam još jedno pitanje :)
zašto dok dam pun gas....malo zastarta po šljunku te se motor krene zaletavati i gubi snagu (ono kao da nema goriva), i malo smanjim gas i onda ide....ali se osjeti da to nije maksimum motora.
čistio sam danas filtere zraka (ovi dva na slici)...može li biti to problem jer je prije toga išao bolje !?

 
Mozda nisi dobro vratio spuzvu filtera ili nisi dobro zaserafio poklopac filtera. Ocito previse zraka dolazi u karb
 
a sumnjam, ali provjerit cu sutra...inace oprao sam filter u benzinu(mislim da nije čisti benzin nego mješavina, i kao da se filter malo "napuhnuo tj proširio!?) i namazao s onim uljem za filtere (koristim ga za crossere)....jel to možda smeta?

i jel mi može tko objasniti za što služe ta dva filtera? ...na ovom manjem je na kraju neka cijev (crijevo), koja samo visi sa strane...vjerojatno za usis zraka.....ali mi nije jasno zašto DVA filtera za zrak??? :)
 
Ma, operi samo filter u deterđentu i kad se osuši montiraj...Namaži samo rubove sa mašču...Ta manja kutija sa filterom je dio sekundarnog dovoda zraka..Dio plinova iz auspuha se vrača u usis, a prethodno pročišćava u toj kutijici s malim filterom...To, kao smanjuje zagađivanje...Po mom iskustvu, najbolje je blokirati izlaz iz auspuha i ulaz ispod glavnog filtera zraka s gornje strane( na tvojoj slici crijevo br. 12)...Ja sam stavio drugi auspuh i samo blokirao usis na ulazu sa gumenim čepom i bragicom.
Čekaj..Rekao si da ti neko crijevo samo visi sa strane..Možda ga je netko otspojio, a nije blokirao usis na bloku ispod glavnog filtera, pa vuče višak zraka...
 
Bob Rock said:
Ma, operi samo filter u deterđentu i kad se osuši montiraj...Namaži samo rubove sa mašču...Ta manja kutija sa filterom je dio sekundarnog dovoda zraka..Dio plinova iz auspuha se vrača u usis, a prethodno pročišćava u toj kutijici s malim filterom...To, kao smanjuje zagađivanje...Po mom iskustvu, najbolje je blokirati izlaz iz auspuha i ulaz ispod glavnog filtera zraka s gornje strane( na tvojoj slici crijevo br. 12)...Ja sam stavio drugi auspuh i samo blokirao usis na ulazu sa gumenim čepom i bragicom.
Čekaj..Rekao si da ti neko crijevo samo visi sa strane..Možda ga je netko otspojio, a nije blokirao usis na bloku ispod glavnog filtera, pa vuče višak zraka...
nema taj mali filter veze sa njegovim problemom  , otpili cjev na spuhu i zavri je a mali filter skini i nemoj nista zacepljavat jer crijevo vodi u deklo , mozda ude malo zraka  ;)
 
I.D.I.O.T said:
nema taj mali filter veze sa njegovim problemom  , otpili cjev na spuhu i zavri je a mali filter skini i nemoj nista zacepljavat jer crijevo vodi u deklo , mozda ude malo zraka  ;)
kamo po tvome udje taj zrak... :misli:


to je najobicnija rupa iza varijatora...i sluzi samo kao usis svjezeg zraka za SIS sistem....odstranjivanjem tog sekundarnog filtera...zacepljivanje bilo koje rupe koja ima veze sa tim sistemom...apsolutno ne utjece na rad motora...cak je preporucljivo da se zacepi ta rupa na deklu (kad se odstrani kompletan sistem) da ne ulazi prljavstina u prostor remena..... ;)
 
J@nos_Herc said:
e hvala stari...
imam još jedno pitanje :)
zašto dok dam pun gas....malo zastarta po šljunku te se motor krene zaletavati i gubi snagu (ono kao da nema goriva), i malo smanjim gas i onda ide....ali se osjeti da to nije maksimum motora.
čistio sam danas filtere zraka (ovi dva na slici)...može li biti to problem jer je prije toga išao bolje !?
skini karb i provjeri glavnu diznu....ako je gore 53......stavi slobodno 60 ili cak 64.....Pretpostavljam da je gore dellorto phva 17.5.....sa restriktorom sa zadnje strane difuzora.... (y)
 
bmw m 5 said:
kamo po tvome udje taj zrak... :misli:


to je najobicnija rupa iza varijatora...i sluzi samo kao usis svjezeg zraka za SIS sistem....odstranjivanjem tog sekundarnog filtera...zacepljivanje bilo koje rupe koja ima veze sa tim sistemom...apsolutno ne utjece na rad motora...cak je preporucljivo da se zacepi ta rupa na deklu (kad se odstrani kompletan sistem) da ne ulazi prljavstina u prostor remena..... ;)
u prijenos , de oprosti jesam li ja nesto pogresno reko ?  ja sam samo ispravio momka jer je on mislio da su povezana ta 2 filtera  :mrgreen:
 
Aprilia sportcity 50 2t, ulja u posudi ima, ali mi blinka lampica od ulja, što se dogadja ?!
 
događa se talijansko/kineska šlampavost. Vjerojatno šteka taj plovak što signalizira nivo ulja u rezervoaru, možda negdje izolacija žice oštećena pa se dira s nećim i daje krive vrijednosti. Al prije ovo prvo
 
  • Like
Reactions: hondimir
Aprilia sportcity 50 2t, ulja u posudi ima, ali mi blinka lampica od ulja, što se dogadja ?!
Slican slicaj na gileri nedugo. Ako je aku slab, svijetli lampica za ulje...
Novi aku i vise se ne blesira....

Probaj prvo to da ne raskopas pola skutera bzvz
 
  • Like
Reactions: hondimir