U talijanskim novinama je izašao podatak o snazi od 45 ks, evo i ostali tehnikalije...
Motore: monocilindrico 4T
Cilindrata: 393.4 cc
Compressione: 12,3:1
Cambio: 6 rapporti
Raffreddamento: a liquido
Frizione: multidisco in bagno d’olio, idraulica Brembo
Telaio: CrMo, telaietto in alluminio
Forcella: WP 48 mm di diametro; escursione di 300 mm
Monoammortizzatore: WP con PDS; escursione di 335 mm
Silenziatore: alluminio
Serbatoio: 9,5 l
Peso (senza benzina): 107,5 kg
Cijena u Italiji je 8950 eura za običnu verziju a six days stoji 9550 eura.
ktm se toliko pograva sa tim svojim natpisima da je to cudo ... novi 350 je stari 400 po ccm ...
isto tako je i stari 525 , 530 i sad novi 500 istu curac ... ista kubikaza , isti hod klipa , ista sirina ...
ktm se toliko pograva sa tim svojim natpisima da je to cudo ... novi 350 je stari 400 po ccm ...
isto tako je i stari 525 , 530 i sad novi 500 istu curac ... ista kubikaza , isti hod klipa , ista sirina ...