50. Elefantentreffen - 2006.

djura said:
Ovo je verovatno najludji putopis koji sam ikada procitao. Zlatko, da li mogu da c/p ovo sto si napisao na jedan beogradski forum?

Naravno bices potpisan :)

Svaka ti cast!

Ma možeš, nema problema. Nego, bila su i dvojica motorista iz Beograda. Došli su u subotu već kasno popodne, i kažu da su išli preko Makedonije i Grčke, pa na trajekt iz Grčke u Italiju, gore negdje oko Venecije, ako se dobro sjećam, pa dalje cestom do Bavarske šume. Čudi me da nisu ništa napisali na nekom od vaših foruma, pošto su imali snijeg putem u Makedoniji i u Grčkoj, i kažu da su prvi Srbi koji su došli na Elefanten. Imena se ne sjećam točno, no Zoki iz MK Pirates zna jednog od njih, pošto su se upoznali na moto - susretu u Novom Sadu.
Pozdrav!
P.S. Išli su tim putem zato što nisu mogli dobiti vize za EU, a pošto je Grčka u EU od tamo su mogli dalje gdje su htjeli. Ne znam jedino kako im je prošao povratak jer su rekli da će ići ili preko Hrvatske ili preko Mađarske.
 
Moretto said:
Hats off....ili da budemo u stilu, helmets off.Svaka čast.Može glupo pitanje jednog mediteranca kojem je ledište na +5? Imaš kakve zdravstvene posljedice nakon odleđivanja? :misli:

Iskreno rečeno, kada sam došao doma, dva dana mi je bilo vruće u kući na sobnoj temperaturi. Tek treći dan sam se aklimatizirao. Od ostalih stvari, sinusi su se malo javili, tek toliko da se ne zaboravi na njih. Još prije polaska na put, kupio sam dva paketa Maxflu - a, i sa time se tamo liječio u hodu, kada bih osjetio da teško gutam, ili da mi je zimica, onako kao pred bolest. Popio sam jedan i pol paket i preživio. :wink:
 
Davi said:
Brrr... svaka cast.  (y)

Svrljajuci internetom naletio sam na ova 3 taljana koji su bili isto tamo i to na skuterima iz Genove.

Link: www.travelbikers.it

Evo jedne slike kako su oni prosli  :shock: :

Pričajući sa Talijanima na susretu, rekli su nam da su išli preko Brennera, i da je tamo bilo snijega, a ostalo da je bilo OK. BTW, Talijana je bilo najviše na susretu, ne računajući domaćine. Stvarno se ljudi voze.
 
Ljuuuuuto svaka cast!!!!  :D

E a da to nije bilo19/02? Bio sam na A1 i A3 na putu iz Koelna za Amsterdam i puno bikera (pogotovo 3kolica) je bilo po autoputu.

Pozdrav!
 
NikolaST said:
Ljuuuuuto svaka cast!!!!  :D

E a da to nije bilo19/02? Bio sam na A1 i A3 na putu iz Koelna za Amsterdam i puno bikera (pogotovo 3kolica) je bilo po autoputu.

Pozdrav!

Nije, nije. Elefanten je bio od 27. - 29. 01. 2006.
 
Veliki respekt, Zlatko!

A meni nešto briju zašto se vozim po suncu i danu, na temperaturi oko nule!
To je za mene pravi moto poduhvat!

Ako ti se dade pisati, Interesiraju me tehničke pojedinosti:
- koji si motor vozio
- kakvu si opremu na sebi imao na tom putu (odjeća, kaciga, rukavice)
- kako su ti se pokazale te navlake za ruke
- kako je bilo spavati vani na tom vremenu ( imam iskustva iz rata, ali ne toliko ekstremna)
- kako si prevozi sve stvari (koferi, torbe)
- kako je sa vožnjom po cesti na kojoj ima snijega, vidio sam da neki od motorista imaju čak pomagala kao nekakve "plastične lance" na stražnjem kotaču

Unaprijed hvala na odgovorima, možda te malo gnjavim, ali tko će to znati ako ne ti!

Pozdrav i puno sretnih kilometara ti želim!
 
brum said:
Veliki respekt, Zlatko!

A meni nešto briju zašto se vozim po suncu i danu, na temperaturi oko nule!
To je za mene pravi moto poduhvat!

Ako ti se dade pisati, Interesiraju me tehničke pojedinosti:
- koji si motor vozio
- kakvu si opremu na sebi imao na tom putu (odjeća, kaciga, rukavice)
- kako su ti se pokazale te navlake za ruke
- kako je bilo spavati vani na tom vremenu ( imam iskustva iz rata, ali ne toliko ekstremna)
- kako si prevozi sve stvari (koferi, torbe)
- kako je sa vožnjom po cesti na kojoj ima snijega, vidio sam da neki od motorista imaju čak pomagala kao nekakve "plastične lance" na stražnjem kotaču

Unaprijed hvala na odgovorima, možda te malo gnjavim, ali tko će to znati ako ne ti!

Pozdrav i puno sretnih kilometara ti želim!

Evo ovako:
Motor: Suzuki GSX 750 EF 1984. godina

Odjeća: Obične čarape, vojničke čizme Matterhorn ( Goretex ), dvoje dugačke gaće ( jedne deblje i jedne tanje ), hlače IXS Checker ( Goretex ), vojnička potkošulja dugačkih rukava, majica kratkih rukava, dolčevita, majica dugačkih rukava, kožni prsluk, jakna IXS Matrix ( Goretex ), pojas za bubrege, grijač oko vrata ORINA ( Polar fleece ), potkapa pamučna obična, potkapa ( Goretex, mislim da je IXS ), kaciga Nolan N81, podrukavice ( Mortan ), rukavice IXS Polaris II ( Goretex ), navlake za upravljač ( futrane iznutra ). Na sve to kombinezon IXS Oyster ( 100 Nylon, futran iznutra ).

Navlake: Na ovakav put je ludost krenuti bez njih, jer ruke vrlo brzo nećete osjetiti od hladnoće. Možda i ima rukavica koje su za ekstremno niske temperature, no problemi kod takvih rukavica su što u pravilu imaju samo palac slobodan ( otežano kočenje i stskanje kvačila ), i predebele su, pa ručicu ne možete dobro držati odnosno za čas vam utrne ruka kojom dajte gas.

Spavanje: U mom slučaju, katastrofa! Šator iglu, madrac na napuhavanje ( oko 20 - tak cm visine ), vreća za spavanje ( od njemačke vojske sa rukavima ), druga vreća ( model JNA ), i dvije deke preko svega toga.
Rezultat: Nisam oka stisnuo cijelu noć od zime jer mi je hladnoća dolazila odozdo. Naime, u pravilu se kupuje slama ( bala slame košta 2,5 eura ) koja se stavlja ispod šatora zbog gore opisanih problema. Pošto je bila velika gužva, slame više nije bilo za kupiti. Drugu noć mi je bilo toplije jer sam spavao u kombinezonu, plus sve gore navedeno, ali jednostavno nema tu sna. Barem se ja nisam uopće naspavao.

Stvari: Stara Schuh - ova tank torba ( magneti ) dupkom puna, i Moto detail okrugla torba koja inače ide u kompletu sa soft koferima sa strane. Za jednu osobu dovoljno, tim prije što sam ja nosio sav alat koji imam u tank torbi ( težila je oko 20 - tak kilograma ) za nedaj Bože kvarova po putu.

Vožnja po snijegu: Putem je cesta bila čista. Nešto malo nekakve bljuzge je bilo kada smo se približavali samom mjestu događanja i na cesti oko kampa. U svakom slučaju " nježno " pri svim radnjama. Ako je baš jako sklisko, obadvije noge na cestu i lagano. Što se tiče pomagala na stražnjem kotaču, ljudi su se dovijali na razne načine. Od originalnih lanaca za gume, guma sa kramponima, do raznih lanaca " home made ", užadi, najlon čarapa itd...
Prikoličari su u svakom slučaju, uz enduro motore, zakon na snijegu.

Eto, to je otprilike to. U povratku sam negdje na pola puta još preko čizama stavio i Orinine navlake za kišu da mi bude toplije za noge, jer ipak je to cca 600 kilometara u komadu po velikoj hladnoći.

Pozdrav!!!
 
Svaka čast na ovakvom iscrpnom "izviješću". Mislio sam da si bio dobro obučen, ali da si ovoliko stvari imao na sebi nisam pretpostavljao. A još ti je uvijek bilo hladno?!

Vidim da s takvim putovanjem ne treba igrati. Ja bih u svakom slučaju napravio barem nekoliko stajanja, jer mi se cirkulacija povrati u samo nekoliko minuta kretanja, bez obzira na vanjsku temperaturu. No imajući u vidu tvoje probleme na putu, svaka čast još jednom, 600 km u komadu na minus ohoho stupnjeva!!!!

A ovo s spavanjem mi baš nije jasno, mislio sam da madrac na napuhavanje riješava problem hladnoće odozdo (zrak je najbolji izolator), ali znači ipak nije tako. Baš gledam sada novi Louisov katalog i stvari za kampiranje i razmišljam o tvome putovanju. Ipak je živa riječ zakon. Fučkaš ti prospekte i lijepe slike, kad si negde vriti.

Hvala još jednom!