50cc za 2 osobe ?

tkubasa said:
ali poanta price u brdovitim krajevima obavezno 2t, i nije na odmet stavit SAMO kit, bez nekih karburatora rezi p.m. samo kit za malo momenta i on vuce bez problema, taj moj se vozio i doslovno po brdima za kozama a.k.a. apencima  :mrgreen:

Ne slazem se. Sto god da stavis na njega 50 ccm u dvoje u Rijeci nije dobra ideja.
Mozda po centru grada i to je to. Prva uzbrdica i cijela kolona vozi 30 km/h za tobom.
 
MS051 said:
Ne slazem se. Sto god da stavis na njega 50 ccm u dvoje u Rijeci nije dobra ideja.
Mozda po centru grada i to je to. Prva uzbrdica i cijela kolona vozi 30 km/h za tobom.

hah mozes se ti slagat koliko oces ili ne, ja sam 5 godina vozio samo skuter jer sam jbg. sa 13 poceo i jedino za to sam imao vozacku, bio sam sa tim istim po cijeloj zupaniji i vise manje nikad sam, a ja imam metar 80 i 80 kg.....

i nikad se nisam vukao 30 uzbrdo.... ljudi moji kad vidite malu tablicu i skuter to ne znaci da je svaki isti i da su svi smeca kao ono govneto iz peveca, ima normalnih motora.... i ne vuku se.... a za tvoju informaciju taj moj konkretno je isao 80-90 uzbrdo kad sam sam, i oko 60-70 u dvoje.... ako poznajes rijeku zivim na orehovici a do nje imas samo uzbrdo....

i da se razumijemo imam 24 godine sad odavno vec ne vozim 50cc, nemam apsolutno nikakve potrebe pretjerivat uostalom ljudi koji me znaju to mogu potvrdit bilo kad i bilo gdje...

:wink:


poanta posta za one koji nemaju A kategoriju koji nemaju izbora doli 50cc (pretpostavljam samo B kat) skuter od 50 moze ljepo doc, jeftina registracija mala potrosnja, djelova ko u prici ali nikako ne poluproizvode iz peveca ili kvazi islamske, tajvanske čang-šlang skutere.... uzmes fino neki normalni i to je to....

ili polazite A kat  :mrgreen:

nemojte mislit da je jeftinije  :mrgreen:    a pevec-mobil koliko god jeftin bio se ne isplati
 
tkubasa said:
a za tvoju informaciju taj moj konkretno je isao 80-90 uzbrdo kad sam sam, i oko 60-70 u dvoje.... 

Je urica bila ispravna na tom skuteru?
Cuj, ne znam sta si stavio u taj tvoj skuter ali ovako nesto cujem prvi put.
Btw, covjek je postavio pitanje za skuter 50 cmm udvoje i ja ostajem pri svome.
Uzmi bilo koju serijsku pedeseticu, dakle ne skutere na mlazni pogon, pa raspali pun gas uz lujzu. Nema
sansi da sam na njemu ulovis preko 50 km/h ili udvoje preko 30-40 km/h.
 
ok vidim nema potrebe se prepirat bit ce da si vise vozio 50-tki od mene  (y)

i btw. ako ti prvi put cujes za to ne znaci da je to cudo...


za tvoju informaciju najobicnije govno 2t sa 70cc obicnim najjeftinijim kitom ide uzbrdo 50 i u dvoje, a standardni 50-60 sam (bez blokadi naravno) i da mislio sam na lujzu  :mrgreen:

5 godina sam se samo sa skuterima i apencima bavio konstantno, i bolje da ti ne govorim koliko puta sam ih rastavio do zadnje vide ali da ti bolje znas  (y)

i btw. urice se nikad nisam drzao, a za test je uvijek bio jedan autic spreman iza, a sa tim mojim su mi vise auti uzbrdo smetali nego ja njima, jednom me i murija sa fiestom lovila i nije mogla ulovit  :mrgreen:

ugl. poanta kao sta sam prije rekao, nemogu svi ali runner, aerox (stariji model), firefox, nrg i sl. vodeno hladjenje 2T i serijski mogu posluzit svrsi kad treba i u dvoje, a ako je to nekome jos uvijek nepodnosljivo sporo za cirka 100-ak e se kupi kit 70cc i to je sve i sasvim lijepo vuce uzbrdo  (y)


ako ces usporedjivat 2t motore sa nekadasnjim apencima koji bez bar minimalnih zahvata jedva idu 50 po ravnom onda da... u pravu si  :mrgreen:
 
Sad kad si se toliko nahvalio  (y) napisi covjeku koliko ce ga kostati te prerade i kako da prođe tehnicki s tim.
Fala k.... ipak nisam toliko dugo vozio pedesetice.

Btw, procitaj ponovno, nigdje nisam napisao da to nije istina, samo da prvi put cujem za to.
I da, potpuno si u pravo, ni meni se ne da raspravljati.
 
editirao sam  :mrgreen:


zahvat standardni, skidanje blokade 0 kn i nekom pivu

zahvat kit 70 cc, stotinjak e max i pali vozi... mada kad probas vidis da i nije toliko potreban

tehnicki se prolazi najnormalnije sa najobicnijom podloskom na varijator ako je uopce i to potrebno ja je nikad nisam stavljao

koliko para toliko muzike, alternativa na 2 kotaca je A kategorije od par t kn, i 125-ica motor od par t kn pa ti racunaj sta se isplati sta ne  (y)
 
a za tvoju informaciju taj moj konkretno je isao 80-90 uzbrdo kad sam sam, i oko 60-70 u dvoje....

Uz dužno postovanje ali i ja nevjerujem u ovo-UZBRDO  :shock: Isto smo godiste, ustvari par miseci si stariji ja sad za 20-ak dana punim 24. I imam takoder bivsu H dozvolu od 2003. godine isto tako nadrlja san se tih skutera,automatika i Apn-a stvarno masu (sa rezom i kitom) i vise puta isli u Trst u industrijsku zonu (zaboravia san ime trgovine) po komplet malossia i razbijali glavu kako cemo granu proc jer smo znali potrosit i vise od 250€ u jednom posjetu! Jedno vrime su bile neonke u điru ispod "kadice" ili kako kazu ralice pa poslje cepici na pipcima koji svitle, blicalice itd... Uglavnom jako lipa vrimena i mislin da smo prozivili daleko puno vise nego novije generacije koje sad imaju 15-16 god. (Ipak je bilo vise i skutera i para a i jeftinije gorivo) Toliko od mene! :mrgreen:
 
A jbg boli me ko vjeruje ili ne nisam ja tu mulac neki nabrijani da nesto sa tim zelim dokazat, a vec duze ni ne vozim te usisavace  (y)



Btw nisam ni procitao post do kraja jbg nemam volje jer se opet pocelo o nepotrebnim stvarima pricat, pitanje bilo ja sam se ko covijek sa iskustvom javio i odgovorio vi kako cete, i cijene sam odprilike bubnuo pa si racunajte

Pozz  (y)
 
tkubasa said:
editirao sam  :mrgreen:


zahvat standardni, skidanje blokade 0 kn i nekom pivu

zahvat kit 70 cc, stotinjak e max i pali vozi... mada kad probas vidis da i nije toliko potreban

tehnicki se prolazi najnormalnije sa najobicnijom podloskom na varijator ako je uopce i to potrebno ja je nikad nisam stavljao

koliko para toliko muzike, alternativa na 2 kotaca je A kategorije od par t kn, i 125-ica motor od par t kn pa ti racunaj sta se isplati sta ne  (y)

koji je to kit za 100€ za vodeno hlađenje !? novi jel... :misli:
 
Citaj bolje napisao sam Stotinjak  :mrgreen: :mrgreen:

Od 600inajk kn do 1000, od zracnog do voden
og...... i rekoh Po potrebi, prvo probat pa vidit i jedna je razlika jos, to su biki stariji sad mozda i derutni modeli ali nisu bili restriktani, lako se i blokade skinu nikakvi katalizatori jet-ovi itd. Obican karburator, obican tvornicki auspuh saml bez tkz slijepih crijeva blokadi, bez katalizatora dovoljno je....-


evo i nek racunice radi bude i preko tisucu kn, koliko dodje A kat za polagat?  :mrgreen:
 
sve je to ok samo tu je i zakon koji ne dozvoljava skuterima 50 ccm brzinu veću od 45 (ili 49  :misli: ) km/h a na to su sve više počeli hvatat ljude tako da si opet u banani
 
Skuter bez blokadi ide preko  :mrgreen:

I upravo zato nisam spominjao nikakav tuning ili p.m. nego kit, cilindar vece kubikaze, po mogucnosti najobicnija giza koja nema krivulju momenta na visokim okretajima, nisam spominjao ni karburatore jer se povecava drasticno potrosnja, a obzirom da nije bitna krajnja nego moment nisam ni rezu spominjao original auspuh je idealan za to, samo treba znat pravilno postelat variomat a to nije SF 

I najvaznije jednako je trajno rijesenje kao standard i jos uvijek puno jeftinije od vozacke za nekog ko nema namjeru polagat

 
tkubasa said:
Citaj bolje napisao sam Stotinjak  :mrgreen: :mrgreen:

Od 600inajk kn do 1000, od zracnog do voden
og...... i rekoh Po potrebi, prvo probat pa vidit i jedna je razlika jos, to su biki stariji sad mozda i derutni modeli ali nisu bili restriktani, lako se i blokade skinu nikakvi katalizatori jet-ovi itd. Obican karburator, obican tvornicki auspuh saml bez tkz slijepih crijeva blokadi, bez katalizatora dovoljno je....-


evo i nek racunice radi bude i preko tisucu kn, koliko dodje A kat za polagat?  :mrgreen:

možda dr evo i sl. imao 4 zračnog hlađenja ali vodeno je vodeno... zračno pri visokim temp. brzo gubi na snazi... najeftiniji kit sam dobio za 400 kn (novi) tp trofi :) bio na lageru...

dok kod vodenog od ovih poznatijih nema niti jedan ispod 1000 :) (polini , malossi, top performance i sl.)
 
Ma ni netreba bit malossi i to.... cisto zbog povecanja momenta

Cak i zracno sa kitom dovoljno.... i to cak nikakvi jaki sa jednom karikom alu i to, traze previse okretaja i dodatnih ulaganja, za grad i do ducana sa grafom momenta u sto manjim okretajima sto blize serijalu

Mada sam vidio onda da stvarno ljudi neznaju variomat postelat, ali to su vise manje bili mulci koji jbg nemaju mozda ni znanja a i ocekivanja ih odvedu na krivi trag... btw. nije mi tu neka namjera neznam kakva hvaljenja prosao sam to, ima 10 godina od toga ali bio sam onda zagrizen i svasta probavao sa tim zveketalima naravno bilo je i greski zato danas kad to govorim gledam iz nekog sasvim drugog rekao bi objektivnijeg kuta....

Ja cak i dan danas volim sjest na taj toster, dobro ajde volio bi prije jesam al neko vrijeme vec nije ispravan i neda mi se uopce trosot vrijeme i novac kad imam motor za vozit.... vise mozda zbog nostalgije, kad se sjetim kolko vremena sam pogubio sa tom kantom.... original je ostala samo pumpa vode i paljenje  :mrgreen:
 
tkubasa said:
Cak i zracno sa kitom dovoljno.... i to cak nikakvi jaki sa jednom karikom alu i to, traze previse okretaja i dodatnih ulaganja, za grad i do ducana sa grafom momenta u sto manjim okretajima sto blize serijalu
...
Ja cak i dan danas volim sjest na taj toster, dobro ajde volio bi prije jesam al neko vrijeme vec nije ispravan i neda mi se uopce trosot vrijeme i novac kad imam motor za vozit.... vise mozda zbog nostalgije, kad se sjetim kolko vremena sam pogubio sa tom kantom.... original je ostala samo pumpa vode i paljenje  :mrgreen:

Tako je, ja se tosterom koristim svakodnevno, i nema mi alternative za nikakav motor, po gradu mi je to samo smaranje... A novac... bas suprotno, osim ako nisi zabrijao u tuning vode, onda te jedino tečaj odvikavanja izbavi, sve ostalo, vreca bez dna...  (y)