520 lancanik na 525 lanac?

Tutty

New member
trenutno na motoru imam kompletan RK525XSO kit, narucija sam nekidan zub manji lancanik naprijed ali samo dobija 520 umjesto 525, oće to šljakat ok? nekakve nuspojave?
 
nikako se ne zajebavaj s time meni je zbog takve gluposti puko lanac pri 170km/h, a bio je skoro nov jer je ovaj od koga sam kupio motor stavio 525 lanac i lančanike a treba ići 520!! definitivno stavi što je tvornički preporučeno za taj motor!!!
 
Jenky82 said:
nikako se ne zajebavaj s time meni je zbog takve gluposti puko lanac pri 170km/h, a bio je skoro nov jer je ovaj od koga sam kupio motor stavio 525 lanac i lančanike a treba ići 520!! definitivno stavi što je tvornički preporučeno za taj motor!!!

zbog toga ti sigurno nije puknija, ako je stavljen cili set 525, jer je 525 lanac jaci od 520
 
je on jači to sigurno ali lanac ne smije šetat pa lančanicima, a meni je bio cijeli set 525 iako na 636 ide 520 i prednji lančanik ima malo veću distancu nego od 520 i zato je lanac stajao malo ukoso i vuko ga pod jednu stranu, zato je pukao, treba se stavit ono što je preporučeno nije zajebancija, znam kako sam prošo taj put!!!
 
520 lance preporucuju do 600 ccm....525 lance preporucuju do 750 ccm...530 lance preporucuju do 1000 ccm. Ako je gore kmpletna konverzija....nema veze....Jedino treba obratiti paznju kako s elanac spaja...jer ti lanci dolaze sa "cvrstim" spojnicama...I ako nemas alat za to pravilno spojiti..zna puknuti na spojnici. Nevjerujem da ti lanac 525 moze tek tako puknuti....Ili nije bio nikako odrzavan..labav...ili lose spojen...
 
lanac je imao 3000km, skoro novi jer mi je lik dao račun kad ga je mijenjo, i nije puko na spojnici, svi su se čudili ali eto meni se dogodilo, nadam se nikad više i nikome da se ne dogodi, zajeban osjećaj, skoro sam prošo kao goose iz mad-maxa,  :D
 
Moze jedan jasan i strucan odgovor: narucio sam set lanac sa lancanicima i u planu mi je prednji lancanik kupit za zub kraci... steti li motoru na BILO KOJI nacin i sta se TOCNO dobiva s tim?
Znam sto sam cuo od drugih ali sada vidim da ima dosta kontradiktornosti.

Hvala na odgovoru! (y)
 
jedan zub manje mu ne skodi....Dobivas nesto manju krajnju brzinu..ali zato bolji start....i sve brzine vrti do crvenog...kao od sale. Uglavnom motor postaje zivlji u svakoj brzini...
 
cobRRa said:
Moze jedan jasan i strucan odgovor: narucio sam set lanac sa lancanicima i u planu mi je prednji lancanik kupit za zub kraci... steti li motoru na BILO KOJI nacin i sta se TOCNO dobiva s tim?
Znam sto sam cuo od drugih ali sada vidim da ima dosta kontradiktornosti.

Hvala na odgovoru! (y)


evo pa sam vidi
http://www.gearingcommander.com/
 
31 said:
Lanac 520 je širok"iznutra"6,35mm dok je lanac 525 iznutra širok 7,94mm.Podatci su iz D.I.D kataloga.Lančanici 520 su debeli 5,8mm,dok su lančanici 525 debeli  točno 7mm.Podaci iz istog kataloga.Zaključak izvucite sami.E da,debljina rolnice kod 520 je10,16mm a kod 525 10,20mm

      To je potpun odgovor. Podaci iz kataloga proizvođača, sve ostalo je pričam ti priču  (y).
 
bmw m 5 said:
jedan zub manje mu ne skodi....Dobivas nesto manju krajnju brzinu..ali zato bolji start....i sve brzine vrti do crvenog...kao od sale. Uglavnom motor postaje zivlji u svakoj brzini...

Ninja said:
evo pa sam vidi
http://www.gearingcommander.com/

Hvala! (y)
 
bmw m 5 said:
jedan zub manje mu ne skodi....Dobivas nesto manju krajnju brzinu..ali zato bolji start....i sve brzine vrti do crvenog...kao od sale. Uglavnom motor postaje zivlji u svakoj brzini...
:jesus:

Uglavnom...imaš u tablici, ali da objasnim.

Sa standardnim prijenosom nije u 6. dolazio do crvenog.
Sa jednim zubom manje naprijed ide do blokade i u 6. brzini. A vidi max brzinu.
E da, računaj da imam gumu 190/50 ZR17. Tvrde da je manjeg opsega nego 180/55 ZR17. :mrgreen:

Prilog 1: Stock
Prilog 2: Custom :mrgreen:
 
koss said:
Ajde digao si malo okretaje na custom :mrgreen:

Da. Pa pročitaj kaj sam napisal. Prije nije išao ni blizu crvenog u 6. brzini. Ni sad ne dojde do 11000. Ali ide više nego sa stock prijenosom.
 
Je u redu je (y)Mislio sam da uspoređuješ nešto drugo.
I ja sam stavio jedan prednji manji i sad mi dolazi do crvenog.
Krajnja je u teoriji manja, odnosno kad upišeš u te tablice na iste okretaje.
 
koss said:
Je u redu je (y)Mislio sam da uspoređuješ nešto drugo.
I ja sam stavio jedan prednji manji i sad mi dolazi do crvenog.
Krajnja je u teoriji manja, odnosno kad upišeš u te tablice na iste okretaje.

U teoriji je. No praksa pokazuje drugačije. Bar na SV-u.
Zanimljivo je da sam jednom mjerio GPS-om i dobio isti podatak (272 km/h). Naravno u kontroliranim uvjetima na zatvorenoj prometnici  :mrgreen:
 
Ja sam stavio zbog Grobnika jer mi nije punio šestu Jer sam spor :mrgreen:
ali za turing vožnju je loše.
 
koss said:
Ja sam stavio zbog Grobnika jer mi nije punio šestu Jer sam spor :mrgreen:
ali za turing vožnju je loše.

pa di na grobniku motor trazi sestu brzinu? :misli:

zasto je lose za touring voznju?... pa za takvu vrstu uzivancije je sasvim svejedno jel motor ima krajnju brzinu 270 ili 220 km/h... jer cu se vozit uglavnom izmedju 130 i 160 km/h. :neznam: