Jenky82 said:nikako se ne zajebavaj s time meni je zbog takve gluposti puko lanac pri 170km/h, a bio je skoro nov jer je ovaj od koga sam kupio motor stavio 525 lanac i lančanike a treba ići 520!! definitivno stavi što je tvornički preporučeno za taj motor!!!
cobRRa said:Moze jedan jasan i strucan odgovor: narucio sam set lanac sa lancanicima i u planu mi je prednji lancanik kupit za zub kraci... steti li motoru na BILO KOJI nacin i sta se TOCNO dobiva s tim?
Znam sto sam cuo od drugih ali sada vidim da ima dosta kontradiktornosti.
Hvala na odgovoru!
31 said:Lanac 520 je širok"iznutra"6,35mm dok je lanac 525 iznutra širok 7,94mm.Podatci su iz D.I.D kataloga.Lančanici 520 su debeli 5,8mm,dok su lančanici 525 debeli točno 7mm.Podaci iz istog kataloga.Zaključak izvucite sami.E da,debljina rolnice kod 520 je10,16mm a kod 525 10,20mm
bmw m 5 said:jedan zub manje mu ne skodi....Dobivas nesto manju krajnju brzinu..ali zato bolji start....i sve brzine vrti do crvenog...kao od sale. Uglavnom motor postaje zivlji u svakoj brzini...
Ninja said:evo pa sam vidi
http://www.gearingcommander.com/
:jesus:bmw m 5 said:jedan zub manje mu ne skodi....Dobivas nesto manju krajnju brzinu..ali zato bolji start....i sve brzine vrti do crvenog...kao od sale. Uglavnom motor postaje zivlji u svakoj brzini...
koss said:Ajde digao si malo okretaje na custom
koss said:Je u redu je Mislio sam da uspoređuješ nešto drugo.
I ja sam stavio jedan prednji manji i sad mi dolazi do crvenog.
Krajnja je u teoriji manja, odnosno kad upišeš u te tablice na iste okretaje.
koss said:Ja sam stavio zbog Grobnika jer mi nije punio šestu Jer sam spor
ali za turing vožnju je loše.
A vele dečki - na ciljnoj ravnici.cobRRa said:pa di na grobniku motor trazi sestu brzinu? :misli:
Bandit said:A vele dečki - na ciljnoj ravnici.