mislim da 4 cilindra, al ne pitaj me zaštoJelena said:evo, moze jedno pitanje, znam da ce mi se mnogi smijati....
kada bih stavila na stazu dva motora iste kubikaze(600ccm naravno), ali jedan ima 4 cil a drugi 1, ili cak 2. koji bi bio brzi?
ako se zanemari ono...masa vozila, kako tko vozi na zadnjem i sl... ( )
staza je ravna, bez zavoja.
jer, termicki eta je bolji kod cilindara veceg volumena...pa zato...
ali vi koji imate iskustva, mi mozete dati bolji odgovor.
opet...puno hvala!
dobro je znati i to, ali mislim da je to potpuno nebitno i dosta relativno. Možda je presudno u trci ubrzanja na 400 metara, ali u stvarnom životu to je samo jedan od nekoliko segmenata koji su bitni za motor. To je kao i kod muškaraca - može bit nabildan ko švarceneger, ali što mu vrijedi ako nikad neće oprati suđe, češat te po leđima, presvuć djeci pelene i bit vjeran.Jelena said:ciji motor, cca 600 ccm, ima najvecu snagu?
znaci, koji motor priblizno te kubikaze, daje najvecu snagu.
unaprijed hvala
mislim da opet bude yamaha , kolko sam čuo kawasaki je malo slabiji, trebo sam ga vozit ove sezoneMedo said:Iako volim i vozim Yamahu i njoj sam najviše priklonjen ipak bih ja sačekao prve testove sa mjerenjima snage pa da vidimo tko je najjači.
Al svejedno mislim da je to Yamaha!
P.S. I jebala vas snaga sa Ram Air-om!
bitno ti je zlato moje samo da je trkač prije utrke popio malo muške vode sa svetog brda.Jelena said:evo, moze jedno pitanje, znam da ce mi se mnogi smijati....
kada bih stavila na stazu dva motora iste kubikaze(600ccm naravno), ali jedan ima 4 cil a drugi 1, ili cak 2. koji bi bio brzi?
ako se zanemari ono...masa vozila, kako tko vozi na zadnjem i sl... ( )
staza je ravna, bez zavoja.
jer, termicki eta je bolji kod cilindara veceg volumena...pa zato...
ali vi koji imate iskustva, mi mozete dati bolji odgovor.
opet...puno hvala!
miro said:dobro je znati i to, ali mislim da je to potpuno nebitno i dosta relativno. Možda je presudno u trci ubrzanja na 400 metara, ali u stvarnom životu to je samo jedan od nekoliko segmenata koji su bitni za motor. To je kao i kod muškaraca - može bit nabildan ko švarceneger, ali što mu vrijedi ako nikad neće oprati suđe, češat te po leđima, presvuć djeci pelene i bit vjeran.
Meni je instruktor iz autoškole rekao: Micek, sve u vožnji je umjetnost, osim dati gas! 8)
miro said:bitno ti je zlato moje samo da je trkač prije utrke popio malo muške vode sa svetog brda.
Medo said:Demza, nema još podataka od Kawe 2007 i Honde 2007.
Mada mislim da Honda tu nema šanse, eventualno Kawa.
Ono gore je vjerujem snaga na zadnjem kotaču, dodaj tu još oko 10% i onda nije tolika razlika. Npr za r6 to onda ispada 124ks a deklarirano je 127ks što je dobiveno u idealnim uvjetima.demza said:nije poanta u tome koji je najjaci, vec je poanta da nam konstantno mazu oci.. joke prica o snazi od 133ks u koju je ukljucio ram-air...
ajde molim te... svi nekako nadrukaju snagu, a dobijes motor sa snagom kakva je vladala prije 10 godina...
Jer iz 1,2,3 iz 600 ccm izvlačiš najmanje snage. Moment tu igra ulogu ali u prvih par metara ako onaj sa 4 cilindra ne zna pravilno startati.CroKick said:jer?
treba ti mauna!, pa koji će ti to vrag? zar je to sve što ćeš raditi, daj se uozbilji. To je fakat nevažno.Jelena said:
e, ali meni sad bas treba na tih 400 metara (mogu cak reci, doslovno).