600 ccm-snaga

karamela

New member
ciji motor, cca 600 ccm, ima najvecu snagu?
znaci, koji motor priblizno te kubikaze, daje najvecu snagu.


unaprijed hvala
 
Najveću snagu ima (naravno :mrgreen:) Yamaha, kod modela R6 R koji ima 133 KS

P.s. kawa se može mjeriti u seriji RR koja je pravih 600, a ne R koja je 636 ccm. Od 2007. nema više modela sa 636 ccm.
 
Ali to nije 600 već 6% više...

Mislim da Yamaha R6 ima najveću max. snagu  :D

edit: oops Joke već odgovorio  (y)
 
Iako volim i vozim Yamahu i njoj sam najviše priklonjen ipak bih ja sačekao prve testove sa mjerenjima snage pa da vidimo tko je najjači.
Al svejedno mislim da je to Yamaha! :mrgreen:

P.S. I jebala vas snaga sa Ram Air-om!
 
evo, moze jedno pitanje, znam da ce mi se mnogi smijati....
kada bih stavila na stazu dva motora iste kubikaze(600ccm naravno), ali jedan ima 4 cil a drugi 1, ili cak 2. koji bi bio brzi?
ako se zanemari ono...masa vozila, kako tko vozi na zadnjem i sl... (  :mrgreen: )
staza je ravna, bez zavoja.
jer, termicki eta je bolji kod cilindara veceg volumena...pa zato...
ali vi koji imate iskustva, mi mozete dati bolji odgovor.

opet...puno hvala!
 
Jelena said:
evo, moze jedno pitanje, znam da ce mi se mnogi smijati....
kada bih stavila na stazu dva motora iste kubikaze(600ccm naravno), ali jedan ima 4 cil a drugi 1, ili cak 2. koji bi bio brzi?
ako se zanemari ono...masa vozila, kako tko vozi na zadnjem i sl... (  :mrgreen: )
staza je ravna, bez zavoja.
jer, termicki eta je bolji kod cilindara veceg volumena...pa zato...
ali vi koji imate iskustva, mi mozete dati bolji odgovor.

opet...puno hvala!
mislim da 4 cilindra, al ne pitaj me zašto :mrgreen:
 
Jelena said:
ciji motor, cca 600 ccm, ima najvecu snagu?
znaci, koji motor priblizno te kubikaze, daje najvecu snagu.


unaprijed hvala
dobro je znati i to, ali mislim da je to potpuno nebitno i dosta relativno. Možda je presudno u trci ubrzanja na 400 metara, ali u stvarnom životu to je samo jedan od nekoliko segmenata koji su bitni za motor. To je kao i kod muškaraca - može bit nabildan ko švarceneger, ali što mu vrijedi ako nikad neće oprati suđe, češat te po leđima, presvuć djeci pelene i bit vjeran.  :mrgreen:

Meni je instruktor iz autoškole rekao: Micek, sve u vožnji je umjetnost, osim dati gas!  8)
 
Medo said:
Iako volim i vozim Yamahu i njoj sam najviše priklonjen ipak bih ja sačekao prve testove sa mjerenjima snage pa da vidimo tko je najjači.
Al svejedno mislim da je to Yamaha! :mrgreen:

P.S. I jebala vas snaga sa Ram Air-om!
mislim da opet bude yamaha :mrgreen:, kolko sam čuo kawasaki je malo slabiji, trebo sam ga vozit ove sezone
ma jamaha je jaka ko bosanska rakija :mrgreen:
 
Jelena said:
evo, moze jedno pitanje, znam da ce mi se mnogi smijati....
kada bih stavila na stazu dva motora iste kubikaze(600ccm naravno), ali jedan ima 4 cil a drugi 1, ili cak 2. koji bi bio brzi?
ako se zanemari ono...masa vozila, kako tko vozi na zadnjem i sl... (  :mrgreen: )
staza je ravna, bez zavoja.
jer, termicki eta je bolji kod cilindara veceg volumena...pa zato...
ali vi koji imate iskustva, mi mozete dati bolji odgovor.

opet...puno hvala!
bitno ti je zlato moje samo da je trkač  prije utrke popio malo muške vode sa svetog brda.  (y)
 
miro said:
dobro je znati i to, ali mislim da je to potpuno nebitno i dosta relativno. Možda je presudno u trci ubrzanja na 400 metara, ali u stvarnom životu to je samo jedan od nekoliko segmenata koji su bitni za motor. To je kao i kod muškaraca - može bit nabildan ko švarceneger, ali što mu vrijedi ako nikad neće oprati suđe, češat te po leđima, presvuć djeci pelene i bit vjeran.  :mrgreen:

Meni je instruktor iz autoškole rekao: Micek, sve u vožnji je umjetnost, osim dati gas!  8)

;)

e, ali meni sad bas treba na tih 400 metara (mogu cak reci, doslovno).
 
miro said:
bitno ti je zlato moje samo da je trkač  prije utrke popio malo muške vode sa svetog brda.  (y)

mislim da sam upravo dobila zakljucnu recenicu svog diplomskog rada  :D
 
motorcycle  \\  measured hp (@ rpm)  \\  measured torque (lb. - ft. @ rpm)

CBR600RR ('06)  \\  105.6 @ 13,250  \\  44.8 @ 10,750

Ninja ZX-6R ('06)  \\  111.4 @ 13,000  \\  48.2 @ 11,000

GSX-R600 ('06)  \\  109.3 @ 13,500  \\  44.1 @ 11,750

Daytona 675 ('06)  \\  109.8 @ 12,000  \\  49.1 @ 9750

YZF-R6 ('06)  \\  113.0 @ 14,500  \\  43.8 @ 11,500

http://www.motorcyclistonline.com/performancedata/

Test numbers used here are generated by the Motorcyclist staff using a Dynojet 150 or Superflow CycleDyn (noted in red) rear-wheel dynamometer, Intercomp SWII digital scale and Los Angeles County Raceway's quarter-mile strip utilizing a Chrondek timing system
 
Demza, nema još podataka od Kawe 2007 i Honde 2007.
Mada mislim da Honda tu nema šanse, eventualno Kawa.
 
kada bih stavila na stazu dva motora iste kubikaze(600ccm naravno), ali jedan ima 4 cil a drugi 1, ili cak 2. koji bi bio brzi?
ako se zanemari ono...masa vozila, kako tko vozi na zadnjem i sl... (  )
staza je ravna, bez zavoja.
jer, termicki eta je bolji kod cilindara veceg volumena...pa zato...
ali vi koji imate iskustva, mi mozete dati bolji odgovor.
opet...puno hvala!

:moli:
 
Medo said:
Demza, nema još podataka od Kawe 2007 i Honde 2007.
Mada mislim da Honda tu nema šanse, eventualno Kawa.

nije poanta u tome koji je najjaci, vec je poanta da nam konstantno mazu oci.. joke prica o snazi od 133ks u koju je ukljucio ram-air...

ajde molim te... svi nekako nadrukaju snagu, a dobijes motor sa snagom kakva je vladala prije 10 godina...
 
demza said:
nije poanta u tome koji je najjaci, vec je poanta da nam konstantno mazu oci.. joke prica o snazi od 133ks u koju je ukljucio ram-air...

ajde molim te... svi nekako nadrukaju snagu, a dobijes motor sa snagom kakva je vladala prije 10 godina...
Ono gore je vjerujem snaga na zadnjem kotaču, dodaj tu još oko 10% i onda nije tolika razlika. Npr za r6 to onda ispada 124ks a deklarirano je 127ks što je dobiveno u idealnim uvjetima.

CroKick said:
Jer iz 1,2,3 iz 600 ccm izvlačiš najmanje snage. Moment tu igra ulogu ali u prvih par metara ako onaj sa 4 cilindra ne zna pravilno startati.
 
Jelena said:
;)

e, ali meni sad bas treba na tih 400 metara (mogu cak reci, doslovno).
treba ti mauna!, pa koji će ti to vrag? zar je to sve što ćeš raditi, daj se uozbilji. To je fakat nevažno.