ABS - iskustva

Frula

New member
Zanima me, iz prve ruke, kakva su iskustva u vožnji s ABS-om i isplati li se to nadoplatiti.


Pozdrav
 
Mislim da se isplati...isprobao jednom, bilo je ok...a jedan gospodin koji već godinama vozi motore je mjenjao K1200RS-a samo zato jer je na novom doplatio i ABS...a isprobal ga je na njihovoj test stazi(naravno u Švabiji).
 
Bandit said:
Mislim da se isplati...isprobao jednom, bilo je ok...a jedan gospodin koji već godinama vozi motore je mjenjao K1200RS-a samo zato jer je na novom doplatio i ABS...a isprobal ga je na njihovoj test stazi(naravno u Švabiji).

Se jabete , a ja imam i ASR :mrgreen:
 
Zanimljivo pitanje! I meni se to vrzma po glavi već neko vrijeme... Imao sam pad zato što sam zablokirao prednji točak (prava početnička) i nakon toga sam imao problema s kočenjem s prednjom (nikako se nisam mogao opustiti i prestat misliti o tome, a i dan danas se žderem zbog toga) pa kontam da te to samo jednom spasi od pada već se isplatilo, ako ne zbog tebe samog onda sigurno koliko bi platio malo "žešči" popravak (oklopi, far, bojanje, oprema i šta već sve ide)
 
U svakom slucaju se isplati. Imao sam priliku voziti BMW-e opremljene ABS-om na jednoj prezentaciji u SLO. Vozili smo se po stazi iza tvornickog instruktora pa su nam prezentirali a mi za njima ponavljali kaj sve mozemo (sto inace ne mozemo bez ABS-a). Od izbjegavanja prepreka prilikom kocenja (tko je jednom jako zakocio sa "smotanim " guvernalom najvjerovatnije je i opao pa zna o cemu pricam), kocenja na mokrom itd...
Ako postoji mogucnost da ga doplatis nemoj zalit love
 
Lemmy said:
Zanimljivo pitanje! I meni se to vrzma po glavi već neko vrijeme... Imao sam pad zato što sam zablokirao prednji točak (prava početnička) i nakon toga sam imao problema s kočenjem s prednjom (nikako se nisam mogao opustiti i prestat misliti o tome, a i dan danas se žderem zbog toga) pa kontam da te to samo jednom spasi od pada već se isplatilo, ako ne zbog tebe samog onda sigurno koliko bi platio malo "žešči" popravak (oklopi, far, bojanje, oprema i šta već sve ide)

Imam maltene identicno iskustvo. Mislim da bi bilo pametno investirati u ABS, jer je cim neki kotac blokira, motocikl gubi stabilnost.

Tko je upoznat s fizikom i mehanikom, zna da se rotirajuci kotac "opire" promjeni smjera rotacije. Samoj cinjenici sto je masa inertna mozemo zahvaliti da nam motori stoje uspravno u voznji. :mrgreen: