Afam ili Did

fredi

New member
Kupil bi nove lančanike.Dosta ljudi me uvjeravaju da su od Afam-a bolji nego Didovi.Mada ja više vjerujem Japancima nego Francuzima.Zanima me vaše mišljenje.
 
ja preferiram did iz tvog navedenog razloga, usporedi malo cijene,..

mijenjaš omjere ili je došlo vrijeme zamjena?
 
fredi said:
Kupil bi nove lančanike.Dosta ljudi me uvjeravaju da su od Afam-a bolji nego Didovi.Mada ja više vjerujem Japancima nego Francuzima.Zanima me vaše mišljenje.

Hm, ja nemrem usporedivat jer nisam imao oba.. Sad je gore afam, zlatni... Naspram serijali to je famozno, motor ima drugi tvuk jel mi lanac vise nije bucan, ovaj se ne cuje..

Top model u ponudi u kitu s lancanicima je bio iznimno povoljan.. I u toj kategoriji afam naspram dida ima i vecu cvrstocu po specifikaijcma, barem za velicine koje sam ja gledao, a i povoljniji je... Vjerovao sam njihovoj kvaliteti kada sam vidio koje momcadi i tvrtke sve koriste afam lance  (y)

Afam sklapa svoje lance u europi dok su dijelovi izradeni koliko mi je poznato u japanskim  tvornicama.
 
NEKID said:
ja preferiram did iz tvog navedenog razloga, usporedi malo cijene,..

mijenjaš omjere ili je došlo vrijeme zamjena?
Ma cijena nije bitna i mislim da su po cijeni tu negdje.Navodno da je Afam bolji od did-a i da se više upotrebljava u G.P.
Još nije za zamjenu ni lanac ni zupčanici.Lanac sam kupil Did-ov zlatni pa bi kupil i lančanike i da promjenim od jedanput sve kad bude potrebno.
Lanac sam čekal mjesec dana ,pa ću vjerovatno tako i čekat zupčanike.Zamisli da mi lanac trebal prije ,koliko bi bil bez motora dok bi to sve čekal...
prođe sezona  :mrgreen:
Razmišljal sam o promjeni omjera ali sam odustal i uzel Dyno set za karburatore,tako da mi omjer nije toliko bitan.
 
to si uzeo kod erne?  ako imaš did lanac kupi i lančanike da budeš u kompletu  :mrgreen:
 
a GP, čisto sumnjam da tamo koriste obične stock stvari za bilo šta pa tako i za lančanike, ne brijem na to ni najmanje
 
fredi said:
Ma cijena nije bitna i mislim da su po cijeni tu negdje.Navodno da je Afam bolji od did-a i da se više upotrebljava u G.P.
Još nije za zamjenu ni lanac ni zupčanici.Lanac sam kupil Did-ov zlatni pa bi kupil i lančanike i da promjenim od jedanput sve kad bude potrebno.
Lanac sam čekal mjesec dana ,pa ću vjerovatno tako i čekat zupčanike.Zamisli da mi lanac trebal prije ,koliko bi bil bez motora dok bi to sve čekal...
prođe sezona  :mrgreen:
Razmišljal sam o promjeni omjera ali sam odustal i uzel Dyno set za karburatore,tako da mi omjer nije toliko bitan.

Tak dugo si cekao  :misli: znam da kod sinise u novemi vecina toga ima na skladistu...


Evo sto oni vele  :mrgreen:  Malo promo materijala...  :mrgreen:

AFAM is a world class motorcycle sprocket manufacturer. 20 years of experience in R&D on GP500 and MotoGP level have resulted in a enormous know how.With over 7,000 part numbers, AFAM has most probably the widest range of stock replacement and performance and conversion sprockets. We try to create passion and don't ask anything more than to share with us.

AFAM is the official sprocket and fun supplier of the following teams: Rizla Suzuki MotoGP, Kawasaki Racing Team in MotoGP, team Pramac D'Antin powered by Ducati (MotoGP), team Yoshimura Suzuki, Yamaha U.S.A. factory racing, Attack performance Kawasaki, Parts Unlimited Ducati Austin (AMA road racing), Yamaha U.S.A. (AMA MX and SX), Winwin ten Kate Honda and Alstare Corona Extra Suzuki in World Superbike, I&S Yamaha Motocross team in MX1, Honda Racing UK and Rizla Suzuki Crescent in British Suzuki.

AFAM chains are made by the world's leading motorcycle chain manufacturers to the highest standards. AFAM has a very close relationship to the Japanese motorcycle manufacturers and the liaison between manufacturing chain and sprockets at the same time guarantees you're offered a top quality products that exceeds many in the market in terms of durability and lifetime.

AFAM's steel sprockets are manufactured using only the highest quality induction hardened C45 steel for superior strength and durability. AFAM’s steel sprockets aren’t just stock replacement products. Besides a vast range of alternative gear ratios, the quality of an AFAM steel sprocket exceeds the OEM quality.

All countershaft sprockets are made out of European quality case hardened alloy steel for superior strength and wear resistance.
 
Potpuno svejedno. DiD je više za konzervativce obzirom na porijeklo i postojanje na tržištu, a AFAM za one koji se usude probati, a i žele manje potrošiti.  :mrgreen:
 
i afam i did se rade u japanu  :misli:
 
imam sad didov o-ring, u 5000km jedno malo dotezanje, pola crtice.
vidit cemo kakvi ce se pokazat prikraju, zasad odlican  (y)
 
Kad smo već kod toga, gdje da pogledam za lanac i lančanike odnosno, gdje je kod nas najjeftinije, pošto bi uzeo DiD ZVM-2 ili neki AFAM.
S time da bi volio naći prednji lančanik sa gumom pošto je motor puno tiši i ugodniji za vožnju!?
Sa svojim DiD-om sam zadovoljan i napravio sam sa njime cca 35.000, ali sad je stvarno vrijeme za zamjenu.
 
GIXER said:
Kad smo već kod toga, gdje da pogledam za lanac i lančanike odnosno, gdje je kod nas najjeftinije, pošto bi uzeo DiD ZVM-2 ili neki AFAM.
S time da bi volio naći prednji lančanik sa gumom pošto je motor puno tiši i ugodniji za vožnju!?
Sa svojim DiD-om sam zadovoljan i napravio sam sa njime cca 35.000, ali sad je stvarno vrijeme za zamjenu.

Definitivno novema nova, sinisa. Covjek je car, usluzan, cak sam bio u guzvi pa je rekao ako ne stignem doci do njega da ce on probati dofurati lanac u KMS, buduci sam isao na servis  (y)

Forumasi imaju i 10% dodatnog popusta  (y)

Ugl, mene je u mojoj velicini lanca, top model afam lanca i to set sa lancanicima dosao 1290 kn.
 
ja san stavija RK  z ring ja mislin... 15 tisuca kilometara i nijednom nisan zateza! lanac i lancanici samo redovito podmazivanje
 
Tommee said:
Definitivno novema nova, sinisa. Covjek je car, usluzan, cak sam bio u guzvi pa je rekao ako ne stignem doci do njega da ce on probati dofurati lanac u KMS, buduci sam isao na servis  (y)

Forumasi imaju i 10% dodatnog popusta  (y)

Ugl, mene je u mojoj velicini lanca, top model afam lanca i to set sa lancanicima dosao 1290 kn.

koji mu ne nick ? narucio bih prednji sa zubom manje pa da probam :D
 
NEKID said:
ja preferiram did iz tvog navedenog razloga, usporedi malo cijene,..

mijenjaš omjere ili je došlo vrijeme zamjena?

Afam lanci su Made in Japan a baci oko na tablicu cvrstoca pa usporedi :D

Evo ti usporedba DID    520 ZVM    snaga 35,7  (KN) X2 Ring
                      AFAM A520XHR-G snaga 41,20 (KN) XS Ring

Razlika je ocita. :)

Reference uzete iz DID katalog  07
                        Afam katalog  07

I Afam i DID su odlicni lanci i lancanici,stvar je cjenovnog ranga i ko sta zeli ali po snazi Afam ima jace lance neupitno

Afam zupcanici su top proizvod, do sada sam se rijetko susretao sa DID kitovima koji su u sebi sadrzavali komplet DID zubcanike i DID lanac nego je bilo DID lanac i Sunstar zubcanici.
Sve sto je ikad proslo kroz moje ruke od DID je bilo u 99% slucaja kombinacija DID-Sunstar a nikad DID-DID sta nije losa kombinacija da se razumijemo.


S.



 
RK lanac i lancanici za srada 600, 950 kn za gotovinu u piccila, 3000 km od zamjene, jos kao novi
 
Bruno_rv said:
koji mu ne nick ? narucio bih prednji sa zubom manje pa da probam :D

Evo ga tu dole, bravo  (y)

Svaka preporuka, ali stvarno, jako ljubazan covjek, za razliku od mnogih moto ducana izlazi u susret, iznimno sam zadovoljan kupovinom tamo.. Prosli tjedan smo bili i po kacigu, isto sve pet za sinisu  (y)
 
Tutty said:
RK lanac i lancanici za srada 600, 950 kn za gotovinu u piccila, 3000 km od zamjene, jos kao novi

Gle i ja ti mogu prodat 525 lanac i sajbe za  cca 950 kn samo taj lanac nije za tvoj motor,tj ti ga mozes stavit ali nakon 5000-6000 km ces poceti sa natezanjem lanca a nakon 10000 ces me poslati u rodno mjesto sta sam ti to prodao jer lanac ne valja jer se rastegnuo. Ali lanac je ok ali ne za taj motor.
To nije nikakva mudrost to ja zovem trgovacka spretnost.
Pitaj prodavaca koji lanac preporuca proizvodac a koji ti je ugradio pa ces vidjeti di si :)

U svakom katalogu i kod svakog proizvodaca ti pise objasnjenje koji lanac preporuca na koje motore a ti se ne moras toga pridrzavati to je tvoj izbor i tu dolazis do te cijene.

Normalno cijena diktira prodaju.


Ja se drzim onoga sto su tvornicki proracunali i ako oni kazu da je ok zasto bi pametovao. :mrgreen:

s.