AffricaTwin 750 VS SuperTenere 750

Elias

Well-known member
Kontam nešto, možda uzmem još jedan motor, volim veliki enduro, udobni su i mogu na duže ture.
Koji od ova dva je bolji, tj. koje su njihove plus i minus osobine?
Hvala svima na sudjelovanju u temi.
 
Elias said:
Kontam možda uzmem još jedan motor, volim veliki enduro, udobni su i mogu na duže ture.
Koji od ova dva je bolji, tj. koje su njihove plus i minus osobine?
Hvala svima na sudjelovanju u temi.

Uzmi Africu.
 
Uzmi Axe i pravac lift! (kako bi reko picoda)

uzmi onog kojeg prvog pronađeš a da je u nekom normalnom stanju, oba motora su rijetka roba kolko gledam po oglasnicima...

EDIT:  :mrgreen:
 
Imao sam SuperTenere i u 30000 km nije mi radila probleme, jača je 10 ks od Afrike. Govoru da je Afrika kompletnija od ST. Sve je to dobro samo treba naći u dobrom stanju jer su to već motori u godinama
 
live-for-ride said:
zajebi to, uzmi pravu pilu. DR 800 (y) :mrgreen:
Ima mi ga rođak pa sam vozio DR biga, to je prema Arici i ST traktor, slabiji i jedan cilindar po meni mana za putovat okolo
 
Otvorio sam ovu temu kako bi se razlike između ova dva motora iskristalizirale, vaše je sudjelovati konstruktivno u raspravi i nemojte biti šturi puput "pogođena je bolje" a moje je nać motor, kad odlučim koji.
 
Samba said:
Uzmi Axe i pravac lift! (kako bi reko picoda)

uzmi onog kojeg prvog pronađeš a da je u nekom normalnom stanju, oba motora su rijetka roba kolko gledam po oglasnicima...

EDIT:  :mrgreen:

boldano potpisujem (y)
TamoVamo said:
Imao sam SuperTenere i u 30000 km nije mi radila probleme, jača je 10 ks od Afrike. Govoru da je Afrika kompletnija od ST. Sve je to dobro samo treba naći u dobrom stanju jer su to već motori u godinama
moja je 1991,86000 km,do sada najveci servis-ciscenje svjecica
TamoVamo said:
Ima mi ga rođak pa sam vozio DR biga, to je prema Arici i ST traktor, slabiji i jedan cilindar po meni mana za putovat okolo
i ovo potpisujem...iako...definitivno je jedinstven dozivljaj vozit dr 800
 
imao sam supertenere iz 91g i o tom motoru mogu rec sve najbolje. extra je udoban, snage ima dovoljno, ne trosi puno, jedina zamjerka mi je bilo
lelujanje zadnjeg kraja( al to bih pripisao straznjem amortizeru koji je prosao 100 000km).
 
zee said:
imao sam supertenere iz 91g i o tom motoru mogu rec sve najbolje. extra je udoban, snage ima dovoljno, ne trosi puno, jedina zamjerka mi je bilo
lelujanje zadnjeg kraja( al to bih pripisao straznjem amortizeru koji je prosao 100 000km).
Uopće nije čudno što se uvijala.
 
nemox said:
honda je zakon, vjeruj

Jesil dobro pročitao moj post??
Elias said:
Otvorio sam ovu temu kako bi se razlike između ova dva motora iskristalizirale, vaše je sudjelovati konstruktivno u raspravi i nemojte biti šturi puput "pogođena je bolje" a moje je nać motor, kad odlučim koji.
 
zee said:
imao sam supertenere iz 91g i o tom motoru mogu rec sve najbolje. extra je udoban, snage ima dovoljno, ne trosi puno, jedina zamjerka mi je bilo
lelujanje zadnjeg kraja( al to bih pripisao straznjem amortizeru koji je prosao 100 000km).

Ja sam imao tenerku iz 92 i trošila je abnormalno puno  :?
Možda je tvoja imala ugrađen kit u karburatore koji dosta smanji potrošnju..ja sam je se riješio prije tog poteza al da je ostala kod mene to bi definitivno napravio, jer me nekoliko puta iznenadila kako brzo isprazni tank  :mrgreen:

Ne znam kako je kod honde al ovo je po meni veliki minus na strani tenerke, srećom pa je lako riješiv  (y)
 
flugo said:
Ja sam imao tenerku iz 92 i trošila je abnormalno puno  :?
Možda je tvoja imala ugrađen kit u karburatore koji dosta smanji potrošnju..ja sam je se riješio prije tog poteza al da je ostala kod mene to bi definitivno napravio, jer me nekoliko puta iznenadila kako brzo isprazni tank  :mrgreen:

Ne znam kako je kod honde al ovo je po meni veliki minus na strani tenerke, srećom pa je lako riješiv  (y)
kakov je to kit koji smanjuje potrosnju,prigusuje ga,ili..jer s kitom obicno raste i potrosnja goriva
 
Probao par Africa kad sam kupovao motor za malo dužaputovanja jer mi se na rsv-u to baš i ne ponavlja.Na kraju sam uzeo Tenerku i mogu reć da ide odlično i nemam nikakvih problema ( dobro, napravio sam samo 6000km u 4mj.). Udoban je , brz, a i iznenađen sam kak to ide i po zavojima.Mislim da ti je i jedan i drugi ok, a za ove jednocilindraše ja baš i nisam, pogotovo ako imaš ekipu pa ponekad trebaš i veću prosjećnu brzinu, a ovi motori to rade bez problema.Jedini problem je to kaj ih ima malo u oglasnicima.Sretno. (y)
 
flugo said:
Ja sam imao tenerku iz 92 i trošila je abnormalno puno  :?
Možda je tvoja imala ugrađen kit u karburatore koji dosta smanji potrošnju..ja sam je se riješio prije tog poteza al da je ostala kod mene to bi definitivno napravio, jer me nekoliko puta iznenadila kako brzo isprazni tank  :mrgreen:

Ne znam kako je kod honde al ovo je po meni veliki minus na strani tenerke, srećom pa je lako riješiv  (y)

Pa potrošnja je malo veća i to se primjeti, a pogotovo kad putuješ par dana sa ekipom i dnevno puniš par puta , a oni svaki put natoče par litara manje.Al tu potrošnju riješavam preko zime u servisu.
 
Imao sam Super Tenerku i bio sam super zadovoljan. Ako ti je bitno ima 10 konja više i 10 kila manje od Afrike.

Oni koji su vozili oba motora tvrde da je Afrika bolje izbalansirana. Meni to nije bitno jer sam rijetko van asfalta, a jedino mjesto gdje sam to mogao primjetiti su kolone auta između kojih sam se gurao, pa sam trebao nešto više raditi volanom (u odnosu na Varadero koji sam uzeo nakon nje).

Uzeo sam ju sa 10.000 km i prodao sa 50.000 i nije bilo bitnijih problema.

Prednost bi dao motoru koji je u boljem stanju jer se ST prestala proizvoditi prije 14 godina, a Afrika ipak prije (mislim) 6.