Africa twin!!!

shadow

Member
Budući da se nisam imao priliku provozat na Africi, a po gabaritima i namjeni mi sasvim odgovara molim par informacija iz prve ruke.

Hvala
 
silom prilika vozam se na jednoj zadnjih mjesec i nesto dana.
inace ju vozi stari, i obooozava taj bike. ali on ima malo zmrdani red, voza se na njoj po gradu jer kaze da se lakse provlaci kroz guzvu nego sa bilo cim drugim.

inace motor je u toj klasi mrak, nepoderiv, nema bas previse konja, ali daje osjecaj da je vise nego sto je. uglavnom,imas osjecaj da mozes na kraj svijeta 8)
meni je malo zmrdano sa 1.75 jer je dosta visoka, al vjerujem da ak ju ja mogu vozit i jos nisam opala moze i bilo tko prosjecne muske visine.
evo kak trenutacno izgleda :)

africa2.jpg


hope this helped a bit
 
shadow said:
Budući da se nisam imao priliku provozat na Africi, a po gabaritima i namjeni mi sasvim odgovara molim par informacija iz prve ruke.

Hvala

A kaj te zanima,konkretno? :wink:
 
Lijepi motor ovaj gore!A ovo je moj:
AfricaTwinmoja.jpg


Napravio sa njim cca 60 000 km u 3 godine.Nikada stao,osim jednom(riknula pumpa goriva na 50 000 km),obišao dvaput Alpe,jednom Italiju,dvaputa bio u Grčkoj,uvijek sa ženom!Malo troši,putna brzina sa tri kofera i supu(a)tnicom bez problema do 160 km/h:Razlozi zbog kojih sam promjenio motor su jedino sic i koji konj više!Sa gumama prelazio preko 20 000 km.
Reci za što si ga mislio koristiti ,odnosno na koji način?
 
Koristio bih ga za dulje relacije i naravno off road (ne ekstremni), vožnja po gradu me baš ne pali osim ono klasično do birtije i nazad.
Prije svega treba mi pouzdan motor s kojim mogu kud se sjetim.
 
shadow said:
Koristio bih ga za dulje relacije i naravno off road (ne ekstremni), vožnja po gradu me baš ne pali osim ono klasično do birtije i nazad.
Prije svega treba mi pouzdan motor s kojim mogu kud se sjetim.

Off road: glavna stvar za off road je da se ne može vozit polako, nije to za velike okuke, prva, druga, stani, okreni. Motor je težak sa visokim težištem, tako da nije baš za okretanje na mistu. To se vozi brže, po pravcu i laganim zavojima (govorim o off road vožnji).
Za dulje cestovne relacije, null problem! Prava stvar! :D
 
BirD said:
africa1.gif


mada nije "R" ali je zato Honda

mRak od motora, samo pohvale

vozio sam par puta relaciju Zagreb-Ston-Zagreb - idealan

Ova kombinacija boja mi je SUPER!!!

Reci mi BirD čija je to turpija???
 
Znači oglasnik u ruke, pa na posao!

Za IgorS: potrebno je nabavit takav motor, teta je već davno riješena - nezna baš popravit pumpu za gorivo, al ima drugih kvaliteta.
 
2 shadow:

Ono o pumpi benzina se nisam šalio. Kada budeš tražio africu, provjeri da li je na njoj originalna benzinska pumpa ili ju je netko već promijenio. Svojevremeno dok sam vozio SuperTenere sam pratio i strane forume o Africi i tamo su se svi bunili na tu benzinsku pumpu jer je znala zakazati kada najmanje očekuješ.

Kolega je iz Švicarske krenuo na put da me posjeti i pumpa mu je crkla nakon 100-tinjak km. Tada je Africa 750 bila stara oko 4 godine, ali je imala manje od 20,000 km. Šlep služba ga je vratila kući i on je prebacio stvari na svoju staru XT600 i doputovao do Hrvatske bez ikakvih problema. Kada se vratio kući pumpu je zamijenio sa nekom zamjenskom-neoriginalnom i od tada je prešao više od 60,000 km.

Poanta je da se taj pumpa mijenja ne zbog neispravnosti (jer se to može dogoditi neočekivano-kao mom prijatelju Švicarcu) nego zbog nepouzdanosti-nikada ne znaš kada će zakazati.
 
Pozdrav . O odabiru sve naj naj a o problematici slijedeće : ta malena stvarčica dođe cca 1750 kn ( Top moto ). Prilikom "kvara" osjećaj je da si ostao bez benzina a u praksi je da je došlo do ljepljenja platina koje radi prevelikog zagrijavanja gube na izdržljivosti. Ako si daleko od nekog mehaničara možeš pričekat da se motor ohladi i sam skinuti pumpu goriva tj. plastični poklopac i fizički odvojiti platine i nastaviti vožnju 1 do xy kilometara. Zamjena za neku drugu pumpu je ona na bazi vakuma koja dođe nekih 750 eura ( Minhen ) i rok uporabe je neograničen. Kada sam bio na Zrću ( izbor miss motora ) razgovarao sam sa Talijanima od kojih su neki u startu mijenjali pumpu za benzin radi vjerujte mi vrlo neugodnih situacija. Moja zamjena pumpe bila je kada sam vozio motor sa servisa pa "zakazao" motor tj pumpa - ovim putem se zahvaljujem na korektnosti g. Sekula koji je došao po mene na auto put. Inače sam bio ful obučen a vani je bilo nekih 29 celzijevih .
Toliko . . .
 
Pa ako je to obicna pumpa, zar se ona ne moze pripasat s bilo cega.... :?: npr. neka jeftina......